BMWClub: pompa de vacum , cum functioneaza ? - BMWClub

Jump to content


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

pompa de vacum , cum functioneaza ?

#1 User is offline   ak_47 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 889
  • Joined: 27-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 27 September 2011 - 14:42

http://www.youtube.c...h?v=rNXLSlkXqtQ aici este un filmulet in care arata interiorul unei pompe de vacuum

http://www.ilricambi...11667545384.jpg aceasta este pompa de vacuum pentru motorul meu N62

are un furtun gros care se duce in tulumba de frana , si un furtun subtire care nu stiu unde pleaca .


In mod normal trebuie sa suga pe amandoua furtunele ?

Cand anume incepe sa bata ? ce anume capata joc ?

This post has been edited by ak_47: 27 September 2011 - 14:42

0

#2 User is offline   ak_47 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 889
  • Joined: 27-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 30 September 2011 - 15:12

am aflat totul despre ea :) , nu mai e nevoie
0

#3 User is offline   attila318i 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 340
  • Joined: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:SM
  • Interests:WEB Development

Posted 30 September 2011 - 18:16

Posteaza aici ce ai aflat daca tot ai deschis un topic pe tema asta.
Poate mai sunt si alti interesati pe forum, precum de altfel si eu.. :)
0

#4 User is offline   --=Sylvyu=-- 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 22-May 09

Posted 02 October 2011 - 19:14

Pompa de vacuum de la m47 are vreo legatura cu alimentarea cu combustibil?
0

#5 User is offline   Alex Iulian 

  • BMW 4 LIFE
  • Group: Members
  • Posts: 1446
  • Joined: 29-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 02 October 2011 - 19:17

 --=Sylvyu=--, on 02 October 2011 - 19:14, said:

Pompa de vacuum de la m47 are vreo legatura cu alimentarea cu combustibil?


ajuta la noxe, la pornirea morotului merge cateva minute, ca sa ai noxe mai putine
0

#6 User is offline   --=Sylvyu=-- 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 22-May 09

Posted 02 October 2011 - 19:36

eu am o problema care se manifesta numai cand e frig afara, adik porneste la prima cheie dar dupa nu se accelereaza si scoate fum si merge ca un tractor in 3 pistoane dupa care se opreste, o pornesc si iar merge asa tin accelerat la maxim nu se intampla nimik si tot se opreste. face asa vreo 5 minute dupa care merge bine. ma intrebam daca pompa de vacuum are vreo legatura cu alimentarea cu combustibil pentru ca eu din greseala cand am schimbat furtunele de la vacuum am rupt unul din cele 3 tafuri de pe furtunl de vacum care duce in servo si lam lipit la loc dar nu stiu daca e etans sau nu. ceva idei? si inca ceva cand pun contactul se aude bolborosind in rezervor asta ma duce cu gandu ca pe undeva intra aer in instalatie.
0

#7 User is offline   Calin 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 4528
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 02 October 2011 - 19:39

Pompa de vacuum merge tot timpul, probabil tu te-ai referit la pompa de aer.
0

#8 User is offline   ak_47 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 889
  • Joined: 27-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 03 October 2011 - 16:29

 Alex Iulian, on 02 October 2011 - 19:17, said:

ajuta la noxe, la pornirea morotului merge cateva minute, ca sa ai noxe mai putine


vorbim de pompa de vacuum cea actionata de axa , care intra in tulumba de frana. Nu pompa electrica .

 attila318i, on 30 September 2011 - 18:16, said:

Posteaza aici ce ai aflat daca tot ai deschis un topic pe tema asta.
Poate mai sunt si alti interesati pe forum, precum de altfel si eu.. :)


Am demontat pompa de vacuum , aia pentru tulumba de frana, iar cand am montat-o nu mai aveam servofrana.

Unde se imbina pompa de vacum cu capacul de la distributie, are o mica gaurica (circula ulei prin capac ) . Cand am prins capacele unu de altul , am astupat cu silicon gaurica aia de ungere la pompa.
Uleiul in pompa de vacum ajuta la etanseitate. Daca nu are ulei suficient in ea, mai mult merge in gol , si nu prea ai servo .

Aici este un link cu pompa de vacuum in interior. La un moment dat , limba aia care se plimba , are spatiu de cativa mm intre pereti , acela este momentul in care se face egalizarea presiunilor intre camere.

http://www.youtube.c...h?v=rNXLSlkXqtQ

Am astupat gaurica mica din dreapta .
http://data.bmrparts.com/QImages/p/7152351170263U_2.jpg



NU VA JUCATI CU SILICONUL :)

http://realoem.com/b...253&hg=11&fg=10

This post has been edited by ak_47: 03 October 2011 - 16:31

0

#9 User is offline   ak_47 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 889
  • Joined: 27-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 04 October 2011 - 13:43

 --=Sylvyu=--, on 02 October 2011 - 19:14, said:

Pompa de vacuum de la m47 are vreo legatura cu alimentarea cu combustibil?


pompa de vacuum nu are nici o legatura cu alimentarea . E antrenata de axa cu came de evacuare (nu stiu daca la toate motoarele ), si tine de servofrana.

 Alex Iulian, on 02 October 2011 - 19:17, said:

ajuta la noxe, la pornirea morotului merge cateva minute, ca sa ai noxe mai putine


pompa de vacuum nu are nici o legatura cu noxele , faci confuzie cu pompa de aer.

This post has been edited by ak_47: 04 October 2011 - 13:46

0

#10 User is offline   Marius_Is 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 340
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Auto & Tehnica

Posted 05 October 2011 - 23:33

 ak_47, on 03 October 2011 - 16:29, said:

Am demontat pompa de vacuum , aia pentru tulumba de frana, iar cand am montat-o nu mai aveam servofrana.

Unde se imbina pompa de vacum cu capacul de la distributie, are o mica gaurica (circula ulei prin capac ) . Cand am prins capacele unu de altul , am astupat cu silicon gaurica aia de ungere la pompa.
Uleiul in pompa de vacum ajuta la etanseitate. Daca nu are ulei suficient in ea, mai mult merge in gol , si nu prea ai servo .

Aici este un link cu pompa de vacuum in interior. La un moment dat , limba aia care se plimba , are spatiu de cativa mm intre pereti , acela este momentul in care se face egalizarea presiunilor intre camere.

Am astupat gaurica mica din dreapta .



Ai inteles perfect cum functiuneaza :thumbsup: .
E vorba de o pompa de vid mecanica cu rotor. Are o constructie clasica.
Ulei are dublu rol : 1 pt a asigura etanseitatea, si 2 pt a scadea frecarile (ungere).
La astfel de pompe de obicei rotorul functioneaza in baie de ulei.
Daca si la asta e tot asa ... inseamna ca prin acel orificiu tb sa intre ceva ulei. Daca il astupi pompa nu mai face vid pt ca rotorul scapa aerul cand e exact in pozitia de mijloc a cursei sale. :thumbsup:
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro