Jump to content

pompa de vacum , cum functioneaza ?


ak_47

Recommended Posts

aici este un filmulet in care arata interiorul unei pompe de vacuum

 

http://www.ilricambio.org/images/11667545384.jpg aceasta este pompa de vacuum pentru motorul meu N62

 

are un furtun gros care se duce in tulumba de frana , si un furtun subtire care nu stiu unde pleaca .

 

 

In mod normal trebuie sa suga pe amandoua furtunele ?

 

Cand anume incepe sa bata ? ce anume capata joc ?

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

eu am o problema care se manifesta numai cand e frig afara, adik porneste la prima cheie dar dupa nu se accelereaza si scoate fum si merge ca un tractor in 3 pistoane dupa care se opreste, o pornesc si iar merge asa tin accelerat la maxim nu se intampla nimik si tot se opreste. face asa vreo 5 minute dupa care merge bine. ma intrebam daca pompa de vacuum are vreo legatura cu alimentarea cu combustibil pentru ca eu din greseala cand am schimbat furtunele de la vacuum am rupt unul din cele 3 tafuri de pe furtunl de vacum care duce in servo si lam lipit la loc dar nu stiu daca e etans sau nu. ceva idei? si inca ceva cand pun contactul se aude bolborosind in rezervor asta ma duce cu gandu ca pe undeva intra aer in instalatie.
Link to comment
Share on other sites

ajuta la noxe, la pornirea morotului merge cateva minute, ca sa ai noxe mai putine

 

vorbim de pompa de vacuum cea actionata de axa , care intra in tulumba de frana. Nu pompa electrica .

 

Posteaza aici ce ai aflat daca tot ai deschis un topic pe tema asta.

Poate mai sunt si alti interesati pe forum, precum de altfel si eu.. :)

 

Am demontat pompa de vacuum , aia pentru tulumba de frana, iar cand am montat-o nu mai aveam servofrana.

 

Unde se imbina pompa de vacum cu capacul de la distributie, are o mica gaurica (circula ulei prin capac ) . Cand am prins capacele unu de altul , am astupat cu silicon gaurica aia de ungere la pompa.

Uleiul in pompa de vacum ajuta la etanseitate. Daca nu are ulei suficient in ea, mai mult merge in gol , si nu prea ai servo .

 

Aici este un link cu pompa de vacuum in interior. La un moment dat , limba aia care se plimba , are spatiu de cativa mm intre pereti , acela este momentul in care se face egalizarea presiunilor intre camere.

 

 

Am astupat gaurica mica din dreapta .

http://data.bmrparts.com/QImages/p/7152351170263U_2.jpg

 

 

 

NU VA JUCATI CU SILICONUL :)

 

http://realoem.com/b...253&hg=11&fg=10

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Pompa de vacuum de la m47 are vreo legatura cu alimentarea cu combustibil?

 

pompa de vacuum nu are nici o legatura cu alimentarea . E antrenata de axa cu came de evacuare (nu stiu daca la toate motoarele ), si tine de servofrana.

 

ajuta la noxe, la pornirea morotului merge cateva minute, ca sa ai noxe mai putine

 

pompa de vacuum nu are nici o legatura cu noxele , faci confuzie cu pompa de aer.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Am demontat pompa de vacuum , aia pentru tulumba de frana, iar cand am montat-o nu mai aveam servofrana.

 

Unde se imbina pompa de vacum cu capacul de la distributie, are o mica gaurica (circula ulei prin capac ) . Cand am prins capacele unu de altul , am astupat cu silicon gaurica aia de ungere la pompa.

Uleiul in pompa de vacum ajuta la etanseitate. Daca nu are ulei suficient in ea, mai mult merge in gol , si nu prea ai servo .

 

Aici este un link cu pompa de vacuum in interior. La un moment dat , limba aia care se plimba , are spatiu de cativa mm intre pereti , acela este momentul in care se face egalizarea presiunilor intre camere.

 

Am astupat gaurica mica din dreapta .

 

 

Ai inteles perfect cum functiuneaza :thumbsup: .

E vorba de o pompa de vid mecanica cu rotor. Are o constructie clasica.

Ulei are dublu rol : 1 pt a asigura etanseitatea, si 2 pt a scadea frecarile (ungere).

La astfel de pompe de obicei rotorul functioneaza in baie de ulei.

Daca si la asta e tot asa ... inseamna ca prin acel orificiu tb sa intre ceva ulei. Daca il astupi pompa nu mai face vid pt ca rotorul scapa aerul cand e exact in pozitia de mijloc a cursei sale. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.