Jump to content

imi smuceste cutia.


Recommended Posts

in mod normal la automate trebuie schimbat periodic uleiul si filtru.

multi nu schimba deloc ca e scump fiind vorba de vreo 8 litri de ulei la vreo 100 RON litru.

consecintele le vezi chiar tu ...

simptomele descrise releva faptul ca, cutia ta incepe sa cedeze.

poti merge sa o reconditionezi pana nu e mai scump sau prea tarziu.

n-are voie sa smuceasca.

Link to comment
Share on other sites

am facut toate reviziile la zi. nu mi-au spus nimic de ulei la cutie...:( probabil este o tehnica de-a lor sa iti ia banii...o sa plec imediat spre bmw sa vad daca mai pot face cv...:(

 

am mers cu ea pe manual in a 4-a la vre-o 3000 de ture si piscam acceleratia si de fiecare data smucea...:((((

Edited by costi.rusu
Link to comment
Share on other sites

ei sunt niste idioti si te mint ca uleiul la cutie e lifetime.

oare de ce or fi pus inginerii de la bmw filtru si de ce se fabrica oare acest filtru si ulei daca tot sunt lifetime cum zic ei ? ar fi bine pentru toti cu automata la 50k sa le schimbe. daca nu, cel mult la 100k de km.

plus ca se stie de cutiile facute de GM ca-s problematice si cam pica. ZF sunt alea bune :)

Link to comment
Share on other sites

O masina o ti cat vrei tu, si 50 de ani, insa toate zmacurile, unele scenarii de testare etc, sunt facute avand ca referinta un nr. de ani. In functie de numarul de ani ales, acela este lifetime-ul.

 

La fel ca la garantie. BMW ofera 2 ani, Renault mai mult, Toyota si mai mult. Asta pentru ca ei au alte scenarii dar toate sunt raportate la un scenariu bazat pe un numar fix de ani. Ce trece peste acea data, nu ii mai intereseaza.

 

Aia de la reprezentanta fac ceva traninguri pe afara, invata pe sarite una alta, dupa care considera milionari si miliardari clientii lor.

Link to comment
Share on other sites

Da, trebuie schimbat uleiul, si filtrul....

O distractie care costa aprox 350 - 400 Euro cu tot cu manopera

 

Dupa care, se poate sta linistit inca vreo 120.000 km :rolleyes:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa schimbi prima data uleiul din cutie si ai sa vezi ca o sa fie alta viata.Asa mi-au zis si mie multi mecanici priceputi ca ba e flansa ba e rulmentul ba e cutie dusa etc etc pana ce am schimbat uleiul cu totul adica toti cei 9litri aprox chiar pe tot pe tot nu ai cum sa il scoti afara dar in procent de 90% de poate, dupa care a fost altceva se simtea mult mai bine cu uleiul nou si au disparut si smaciturile pana la un moment dat, cutia mea a fost gata terminata :)) dar poate la tine nu e cazul.
Link to comment
Share on other sites

am mers cu ea pe manual in a 4-a la vre-o 3000 de ture si piscam acceleratia si de fiecare data smucea...:((((

 

Este exact aceeasi simptoma pe care am avut-o si eu la acelasi model de cutie GM, in manual chiar daca eram in treapta 3 fie in treapta 4 imi smucea si mie cand incepeam accelerarea.Este posibil sa fie si de la electrovalvele din cutie stiu ca sunt 4 daca nu ma insel iar una este responsabila cu schimbarea treptelor daca imi amintesc bine era electrovalva TCM ceva de genu. Oricum eu sper sa nu fie nimic din ceea cea am spus.

 

Facusem si eu aceasta greseala binenteles sa dau jos cardanul, sa umblu la diferential sa schimb uleiul in el, alt rulment la cardan cu toate alea, ca deh sigur e de acolo, am schimbat toate tampoanele pana si cele de la motor si nu s-a rezolvat nimic.

Edited by skorpyon
Link to comment
Share on other sites

Nu are aceasi cutie ca tine pentru ca are E70 din 2008, tu probabil aveai E53 pana in 2004 cu automata in 5 trepte.

 

Atunci e foarte posibil ca eu sa gresesc dar oricum este o asemanare puternica intre hibele intalnite de el si hibele de la cutia mea.Cutia mea intradevar a fost in 5 trepte dar pe un E46.

Edited by skorpyon
Link to comment
Share on other sites

am mai observat si la turometru cand ating acceleratia imi sare turometru foarte repede in jur de 150 de ture,scade si apoi trage...

 

schimba uleiul in prima faza , practic ai depasit perioada de schimb cu 40 k km , in mod normal la max 100 k se schimba . Oricum daca ai deja socuri mari in cutie pe care le resimti in scaunul soferului nu-ti pune prea mari sperante in rezolvarea doar cu ulei . Dupa schimb si restare valori cutie vezi care e situatia . Poti comanda uleiul si filtrul (care e posibil sa fie cu tot cu baie ) pe forum la MP .

Link to comment
Share on other sites

din descrierea lui nu cred ca este cutia problema, el zice ca atunci cand accelereaza sau ia piciorul de pe accelratie, pot fi tampoanele de la cutie, de la diferential...oricum, sa ne tii la curent cu ce iti zic la service!

 

+1

 

Am aceeasi problema, se simte un soc cand iau piciorul de pe acceleratie (chiar pe manual in aceeasi viteza). 90% nu e din cutie (poate convertorul).

Poate fi din flansa, cruce cardanica, diferential. Eu tind sa cred ca e flansa, am fost vineri la mecanic sa o verifice, dar la mine sunt vreo 2-3 ore de demontat pana ajung la ea. (100 scuturi,toata evacuarea data jos, 2 traverse,etc). O schimb preventiv cand ma voi apuca de demontat.

 

Tampoanele de la cutie de obicei se simt la trecerea din P in R si D.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

se mai poate intampla cand uleiul e rece, intr-o dimineata mai friguroasa cum e acum. Daca iti face numai la rece, uleiul poate fi o cauza. Daca nu, trebuie sa mai sapi.

Chestia asta poate indica si ca nu e la nivel uleiul. Poti testa cu niste plecari usoare in panta mare, abrupta. Incearca gasesti o panta mai mare si sa pleci de pe loc, cu o acceleratie relativ usoara sa zicem sa zicem, nu in forta, vezi daca ai un soc.

 

Curata atent exteriorul cutiei cutia si vezi daca iti scapa pe undeva.

Astea ar fi cazurile cele mai simple, altfel trebuie sa sapi mai adanc dupa cauze, la cineva competent care se pricepe ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.