Jump to content

E39 525 d 2001 nu porneste


Recommended Posts

M-am trezit de dimineata(de obicei nu merg cu masina la munca) si am decis sa o pornesc, surpriza nu porneste. Cand am parcato mergea perfect. Nu ramane nici un martor aprins in bord, pompa se aude ca merge. Cand ajung acasa o sa scot si o conducta de la un injector. Are cineva idee care ar putea fi problema.
Link to comment
Share on other sites

M-am trezit de dimineata(de obicei nu merg cu masina la munca) si am decis sa o pornesc, surpriza nu porneste. Cand am parcato mergea perfect. Nu ramane nici un martor aprins in bord, pompa se aude ca merge. Cand ajung acasa o sa scot si o conducta de la un injector. Are cineva idee care ar putea fi problema.

daca face tac-tac , si clipesc farurile (pune pe cineva sa se uite) e gata bateria .

Link to comment
Share on other sites

ce pompa era?facuta de cine?ca sa stim de ce sa ne ferim

Probabil Pierburg (sunt oem pt bmw). Dar nu e o regula , fac pompe super bune , dar daca e apa sau mizerie in combustibil ( de obicei apa . ca mizeria o opresc filtrele) se stica orice pompa si filtru . Dar asta cu apa numai la noi se poate intampla ca suntem o tara de jigodii care nu respectam clientii . Nu vede-ti ca astia care au benzinarii , in masinile lor super scumpe alimenteaza din alte parti , unde stiu ca respecta calitatea ?

Link to comment
Share on other sites

Trebuie mers la mecanic. Sunt prea multe cauze pentru care nu ar porni: pompa de injectie, pompa de motorina din rezervor, senzori etc.

In situatia data, nu prea cred ca putem sa te ajutam de pe forum.

 

Am si eu aceeasi problema.Seara am parcat , dimineatza nu a mai pornit ( e39,520d,2000,136cp ) . Fara vreun semn inainte .Service-ul zice ca e pompa de injectie (Bosch VP 44 ). Are cineva de vanzare second? Se poate repara? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Exact pe cutie scria pierburg, si pe pompa tt automotive, sau ceva de genul. nu a fost ieftina in jur la 140 de GBP. Am intrebat mecanicul ce sa fac pt ca urmeaza sa fac un drum lung in iarna, sa iau o pompa in buzunar sa fiu sigur ca nu raman pe drum? Raspunsul lui a fost ca se mai intampla din 3000 - 4000 de pompe una doua sunt mai slabe... Sper sa nu raman pe drum.

 

Am si eu aceeasi problema.Seara am parcat , dimineatza nu a mai pornit ( e39,520d,2000,136cp ) . Fara vreun semn inainte .Service-ul zice ca e pompa de injectie (Bosch VP 44 ). Are cineva de vanzare second? Se poate repara? Multumesc.

incearca sa vezi daca iti vine motorina pana la filtru. nu cred sa fie pompa de injectie, din cate stiu da semne intainte sa moara. daca e vorba de aceeasi pompa ca la mine incearca sa o lovesti cu ceva usor cand pui contactul sa vezi daca isi da drumu. nu se merita sa cumperi o asemenea pompa second pt ca nu sti ce e in ea, poate sa te lase imediat.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema.Seara am parcat , dimineatza nu a mai pornit ( e39,520d,2000,136cp ) . Fara vreun semn inainte .Service-ul zice ca e pompa de injectie (Bosch VP 44 ). Are cineva de vanzare second? Se poate repara? Multumesc.

 

decat sa iei second mai bine o repari pe a ta.

intereseaza-te ca precis este un pompangiu bun si la tine in oras.daca nu la SM este un service bosch,renumit in ardeal,axat pe repararea problemelor sistemelor de injectie.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit, pompa din rezervor trage aer ... ai lasat masina parcata putin inclinata, eu am patit de mai multe ori zilele astea si acum merg cu mai multa motorina ... cred ca este legat si de temperaturile de afara, influenteaza densitatea motorinei ... acum 2-3 seri spre exemplu mai aveam cel putin 10l in rezervor si dupa un hop mai mare s-a oprit ... am dat 2 min la automat, si-a revenit, am bagat mai multa motorina, mi-a aparut si pe tester ca "low pressure" de la pompa din rezervor, am resetat si nu mai apare daca este motorina suficienta (cel putin un sfert de rezervor).
Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit, pompa din rezervor trage aer ... ai lasat masina parcata putin inclinata, eu am patit de mai multe ori zilele astea si acum merg cu mai multa motorina ... cred ca este legat si de temperaturile de afara, influenteaza densitatea motorinei ... acum 2-3 seri spre exemplu mai aveam cel putin 10l in rezervor si dupa un hop mai mare s-a oprit ... am dat 2 min la automat, si-a revenit, am bagat mai multa motorina, mi-a aparut si pe tester ca "low pressure" de la pompa din rezervor, am resetat si nu mai apare daca este motorina suficienta (cel putin un sfert de rezervor).

Din cate stiu eu pompa din rezervor e decat pt transfer. Sper ca nu am inteles gresit.

Link to comment
Share on other sites

Transferul motorinei se face fizic prin efectul "vaselor comunicante", pompa din rezervor impinge motorina spre pompa de mare presiune. La tine poti sa ii scoti turul de la filtrul de motorina (furtunul din dreapta filtrului ... cum te uiti din fata masinii spre motor), dai la automat si astepti sa iasa aer-ul sau mai bine zis sa curga motorina fluent.

In momentul de fata, face zgomot pompa din rezervor ? Se aude cum amorseaza filtrul ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Transferul motorinei se face fizic prin efectul "vaselor comunicante", pompa din rezervor impinge motorina spre pompa de mare presiune. La tine poti sa ii scoti turul de la filtrul de motorina (furtunul din dreapta filtrului ... cum te uiti din fata masinii spre motor), dai la automat si astepti sa iasa aer-ul sau mai bine zis sa curga motorina fluent.

In momentul de fata, face zgomot pompa din rezervor ? Se aude cum amorseaza filtrul ?

eu am un 525d, 2001, si am avut si eu o problema cu pompa din rezervor (cea de sub banketa dreapta spate). din cate stiu eu, transferul motorinei , nu se face prin efectul vaselor comunicante, exact asta era menirea acelei pompe de sub banketa. cand avea mai putin de 15l se oprea masina. deci nu mai tragea din celalalt compartiment. am skimbat pompa si acum merge f bine. trage toata motorina din rezervor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut ,

sunt posesorul unui bmw e39 525 dA an 2001 ,am urmatoarea problema -pornea greu la cald cateodata ,azi nu a mai pornit nici la rece nici la cald , doar cu sprai

am schimbat cu putin timp in urma pompa de la scaun sofer(2 sapt) , pentru ca nu mi-a mai pornit la cald si in merrs se balbaia motorul cand o turam, schimbad-o am scapat de problema ,dupa care a venit azi asta nu mai vrea sa porneasca de nici un fel,

Rog un coleg care ma poate ajuta sau care are dezmembrari sa imi imprumute un senzor axa came, senzor pompa de injectie ,senzor motorina ca sa imi pot da sea,ma daca este de ;la unul din senzori sau este defecta pompa de inalte, (totul pe bani nu vreau pe moca nimic )daca este una dintre piese o cumpar , daca nu ,sa o pot da retur .

joi am sa probez injectoare daca dau pe retur .

 

mentionez ca pompa este noua dar aftermarket cea de la sofer

motorina are peste 30 de l

motorina ajunge la filtru cu presiune fara bule

alte pareri sunt bine-venite!

 

Multumesc anticipat.!

Bucuresti

0766555165 Bogdan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.