Jump to content

MY '10 BMW E87, 118D


dumi_id

Recommended Posts

Saptamana trecuta am facut cateva teste cu un amic ce are un G5 2.0 TDI/140CP. Rezultatele sunt cele asteptate, adica 80-150 PD-ul se duce mai tare, dupa 150 CR-ul recupereaza. Desi am folosit 3-4/3-4-5 si el 3-6 diferenta era aceeasi, ~1 masina. Este cunoscut ca PD-ul pune mai brusc cuplul la roata (2500-3500) de aici si difirenta. Etajarea cutiei 118d-ului arata inclinatia spre economia de combustibil, ceea ce este tendinta tuturor producatorilor auto.

Ma bate un gand pentru resoftare... dar mai astept.

Sunt curios de rezultate dupa resoftare 118d vs 120d (177CP).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare,

Chiar inainte de craciun am plecat cu masina pana la ikea si nu imi mai mergea CD-ul. Era stins, l-am pornit manual dar nici asa nu imi arata decat data. Nici cd-ul nu mai iesea decat dupa dupa ceteva minute bune de la comanda. Mergea numai meniul CB-ului pe display din care nu puteam iesi. Am amenintat-o ca o duc la bavaria ca tot eram vis a vis si la plecarea din ikea (dupa vreo 2 ore) cand am pornit-o s-a aprins cd-ul ca si cum nu ar fi avut nimic. Pana a functionat ok, problema nu a mai aparut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu am mai scris demult pe aici, asa ca sa aduc cateva noutati:

Ca tot incepe sa se incalzeasca si de anul trecut imi doresc sa plec in drumetii in offroad cu bicicleta, mi-am achizitionat 2 suporti pentru bicicltete Thule Free-Ride 532. Am (re)gasit un site cu trasee pentru MTB: www.bikemap.net si la primavara urmeaza sa fac cateva ture cu bicla, stabilindu-mi cateva trasee.

Sunt foarte aproape sa imi montez noul volan :hyper: abia astept.

Consumul de oras a ajuns la ~11, in scadere de la 13 din timpul nametilor. La un drum de weekend Buc-Sinaia-Buc 6.2 mers mai alert. Daca nu urcam pana la telegondola nu trecea de 6. Condus cum trebuie este foarte economica.

Inca ceva, am observat ca pe zapada la plecarea de pe loc spatele masinii tinde sa derapeze inspre dreapta, la fel si la frana de motor.... :sweat: Am avut cateva emotii iarna asta, fiind prima masina cu tractiune spate.

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi sa imi repar o ciupitura din parbriz la Autoglas...am pierdut peste 3 ore din care cel putin 1h jumatate asteptand in receptie sa vina cineva din atelier sa evalueze ciobitura :(

Daca stiam de la inceput cum sta treaba intram "pe usa din dos" direct in service si vb cu un mecanic de acolo. Relatia dintre cei de la receptie si mecanici se opreste la geamul despartitor. F...i in gura de handicapati! ...asteptati aici ca o sa vina cineva sa vada masina... Dar aia din sevice nici nu stiu de ce esti acolo, din intamplare m-a vazut un mecanic si m-a intrebat ce-i cu mine ca stateam de ceva vreme, astept o masina din service?

De fapt inca sunt acolo si astept sa termine masina, sper sa iasa ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

Astazi, de fapt acum 20 minute am terminat cu schimbatul volanului :)

Am urmat pasii din link-ul de mai jos

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=11825

Durata transplantului a fost de cca 25 minute asta dupa ce am citit si vizualizat n- spemii de forumuri si tutoriale. Estetic si ca feeling este o diferenta enorma fata de volanul standard de E87. Poze o sa pun maine sau luni sa am timp si sa fie lumina. Chiar daca este putin cam scump merita aceasta schimbare. Trimul de Performance arata destul de bine pe volan.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu poze facute astazi dupa ce am trecut si pe la spalatorie:

http://img9.imageshack.us/img9/559/img1307rm.jpg

http://img827.imageshack.us/img827/1068/img1308xt.jpg

http://img805.imageshack.us/img805/2753/img1311v.jpg

http://img848.imageshack.us/img848/8175/img1312n.jpg

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit la asta dar nu tin neaparat. Tocmai de asta nici nu mi-am luat modul de comenzi si trim pentru ele. In afara de volum nu am nevoie de comenzi pe volan. Si ca sa imi pun si criuse-control.....era prea mare bataie de cap. Poate in viitor ca altfel nu o sa mai am ce-i face, daca ii puneam acum comenzi :). Imi place sa am mereu ceva de facut la masina ca sa nu imi faca imediat alta cu ochiul.
Link to comment
Share on other sites

ai avea destule de facut, ca este cam cheluta... niste faruri xenon OEM de exemplu, ceva jante mai dragute, etc. Mai bine iti iei volan Performance, super smecher. Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Nu caut sa o fac super accesorizata, singurul lucru care imi lipseste ar fi incalzirea in scaune. Sunt in curs de achizitie a unui set de faruri bixenon oem dar nu ma grabesc. Jante am, astea fiind rotile de iarna. In rest ar mai fi un pachet exterior M si scaune Performance :hyper: Cam atat imi mai doresc la masina, momentan. Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Aseara mi-am montat barele tranversale...trebuie sa ma obisnuiesc cu ele, parca este ceva in plus :) pe ea cand urc. In curand un nou upgrade :Devil:

 

Ieri dimineta bag cheia in contact....eroare de cheie. O scot si o introduc pe partea celalata, nu mai apre nimic. Azi dimineata totul ok. Ce-o fi fost?

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Primul incident din trafic...de fapt din parcare. Duminica trecuta am gasit masina lovita in bara spate fix pe mijloc, norocul meu ca nu este si haionul afectat. Bineinteles ca autorul a plecat linistit si trebuie sa o rezolv pe Casco. Bara costa destul de mult: ~1300ron de la colegii care aduc pise OE dar o sa cer oferta de la BMW. Bineinteles ca daca vreau sa o fac la BMW trebuie sa platesc eu, Omniasig neavand decontare directa cu ei. Mi-au dar o revista cu service-uri cu care au decontare directa dar mi-e cam teama sa aleg dintre ele, nefiind sigur de originea piesei. Treaba nasoala este ca va trebui vopsita bara noua si la un service multimarca care este probabilitatea sa nimereasca aceesi noanta de vopsea :). Singurul de care am auzit este Arian Motors, care sunt sau erau si dealer Mazda.

http://img846.imageshack.us/img846/8678/img1761bv.jpg

http://img99.imageshack.us/img99/1256/img1762w.jpg

Pana la urma cred ca voi apela la BMW chiar daca sunt costurile mai mari, imi voi recupera banii din reparatie. Este posibil cu ei sa ma inteleg cu ei pentru montarea unei bari spate de pachet M? Bineinteles ca voi plati eu difierenta de pret intre cele 2.

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am vb la MHS am ramas blocat pentru cateva minute..... :blink:

Bara standard 1847ron + Vopsit 1400ron

Bara M 2382ron + Vopsit 1400 ron

Pretul barii il anticipam dar pentru vopsitorie nu.

Cred ca vopseaua este cu particule de aur sau o trimit in spatiu unde este vid sa nu se puna praf pe ea cand se usuca :laugh: .

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.