Jump to content

Cumpar jante E38


Recommended Posts

Inca valabil !

Salut ! Am primit PM-ul tau doar ca nu pot raspunde cu PM pana la editarea primului post pe BMW Club. Jantele le mai am si daca mai esti intersat ma gasesti pe mess. Daca esti hotarat , anunta-ma pentru ca mai trebuie sa descalt 2 jante (au ramas 2 gume uzate de asta-vara pe ele).

Link to comment
Share on other sites

Da, ma gandeam ca asa este. Eu am nevoie de jante :

- cu ET20 pentru a-mi fi bune la E38.

- cu 7,5 J pentru ca am gume de iarna late (pe 16) pentru jante de 7,5 J.

 

In concluzie de-asta cautam model styling 60 si 61, pentru ca cele 2 corespund cerintelor. Nu am gasit in timp util, si deja mi-am montat gumele de iarna pe jantele de vara.

 

Deci, Se poate inchide !

Link to comment
Share on other sites

Nu dau confortul oferit de jantele pe 16 pentru nimic in lume. Mai ales ca gumele mele de vara sunt aproape noi si sunt pe 16, iar cele noi de iarna cumparate acum tot pe 16 sunt. Mersi frumos ! Voie buna !

 

Se poate inchide !

Edited by Sherifu'
Link to comment
Share on other sites

Nu dau confortul oferit de jantele pe 16 pentru nimic in lume. Mai ales ca gumele mele de vara sunt aproape noi si sunt pe 16, iar cele noi de iarna cumparate acum tot pe 16 sunt. Mersi frumos ! Voie buna !

 

Se poate inchide !

 

Salut !

 

Am de vanzare Jante 16" Alpina Style OEM Style 4, 8JX16 ET:23 Multi-spoke stylin .

Te mai intereseaza? Detalii in link-ul de mai jos :

 

http://www.bmwclub.r..._1#entry1559213

 

 

Numai bine !

S :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.