Jump to content

BMW 525 TDS PROBLEMA ACCELERATIE


Recommended Posts

Salut . am si eu o problema mai delicata ..

AM un TDS 525 (99) si am o singura problema la el . Cand schimb treptele daca las acceleratie sa revina de tot risc sa raman fara acceleratie(asta la turatii mici si in treptele mici) si mai calc odata acceleratia si isi revine . la fel si pe liber , daca accelerez pana in 3,4 000 si dau drumu de tot se aude ca si cum m-ai s-ar opri motorul, PS: nu pot pleca de pe loc doar din ambreaj ,, in schimb peste 2000 de ture simn ca decolez :D

Ce parere aveti? ce sa fie .. debitmetru,? relati? pompa :-S .. e grav?/??

 

INca ceva .. Porneste foarte usor.. iar cat e rece motorul merge struna .dupa ce s-a incalzit putin si scade relati ul . parca isi schimba turatia din cand in cand... Nu am incercat sa merg cu el la rece sa vad daca insista problema

Link to comment
Share on other sites

1.cred ca ai ralantiul cam jos,de aia iti da si senzatia ca ar vrea sa se opreasca.incearca sa-l reglezi cam pe la 750-800 de ture.

2dupa ce ai reglat ralantiul la valoarea specificata mai sus ar trebui sa dispara fluctuatiile iar motorul sa mearga rotund si sa revina din ture cursiv,lin.daca toate astea sunt OK,porneste toti consumatorii de pe masina(clima,faruri,proiectoare,etc)si vezi daca apar fluctuatii de turatie.daca NU apar,e bine.daca DA,fluctuatiile vin de la comanda electronica a pompei de injectie,deci trebuie schimbata(comanda sau pompa cu totul).

3.verifica debitmetrul.scoate-i mufa si vezi cum merge.se simte vreo schimbare?daca nu se simte nici o schimbare si nici nu treci de 140 km/h,schimba-l.e defect.

4.legat de becul de la preincalzire,nu stiu ce sa zic...!

bafta!tine-ne si pe noi la curent cu evolutia problemelor.

Link to comment
Share on other sites

am observat azidimineata ca ma grabeam .. nu am asteptat sa se incalzeasca motorul ... si am plecat cu el la rece cand soc ul automat o tine undeva la 800 de ture .... nu facea nicio problema dupa ce se incalzeste motorul iar mi-a facut-o cand am schimbat din 1 in 2, atat, relati ul nu stiu de unde il pot mari ,.. de pe test er??? am trecut de 140 .. a urcat pana la 160 lejer ,,, sper sa fie relanti ul .. trebuie sa il duc la service sa il mareasca sau e usor de facut asta??

 

NU cred sa fie pompa .. aseara mergeam cu 180 .. clima la maxim ca era un ger ... muzica la fel toate farurile aprinse si fara probleme... asta se intampla cans schimb treptele 1,2,3 , si daca las acceleratia sa revina de tot....

Link to comment
Share on other sites

valoarea unui ralanti mai mare presupune un debit mai mare.daca nu stii nimic despre pompe de injectie,sfatul meu este sa mergi la un pompagiu bun.ralantiul se regleaza de la pompa de injectie,nu de pe tester.nu te baga pt ca risti sa dereglezi pompa si pana la urma tot la un meserias ajungi.dar inainte de toate incearca sa pui un tester pe masina si sa vezi care este valoarea ralantiului,cu motorul cald(apa in picioare)!....si o a doua problema:esti sigur ca debitmetrul tau functioneaza?
Link to comment
Share on other sites

Unde gasesc mufa la debitmetru sa o scot sa vad daca e diferenta??? si o sa ma duc la testar .maine poimaine

in partea stanga a motorului,privit din fata,sub carcasa filtrului de aer.

post-50681-0-69331500-1319090415_thumb.jpg

Pana la 140 urca f usor dar dupa am vazut ca mai greutz,... inca ceva farurile sunt automate cu le ridic putin mai sus ca bat prea jos . nu vad nimic cu faza scurta

farurile au niste reglaje de plastic care se pot rupe foarte usor.cauta pe cineva care a mai facut asta.vezi ca mai sunt topicuri pe tema asta.

Edited by popi112
Link to comment
Share on other sites

aha.. si eu cand mi-am pus inelele CCFL . am gasit bucatele de plastic alb in interiorul farului.. dar cand pornesc pozitia .. farurile urca in sus si apoi coboara in jos automat,,, si am crezut ca se regleaza dupa greutatea din masina.. dar nu e asa... o sa ma duc la un meserias .ms

pai daca ai autolelelling se regleaza automat functie de incarcarea masinii,placand de la un punct de referinta.la tine punctul de referinta probabil este prea jos,de aia pe faza scurta nu vezi nimic.a incercat cineva sa le regleze si a rupt reglajele de plastic intr-o pozitie in care farurile bat mult in jos.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Aceasi problema o am si eu cu aceleratia , nu e de la debitmetru , eu am avut debitmetrul dus l-am schimbat cu unul bun si tot imi face figuri . A inceput sa faca figuri dupa ce am alimentat de la luckoil , la mine de exemplu cand dau dintr-a 1 intr-a 2 parca imi da in cap cand o acelerez si dupa aia isi revine , deseori mi se aprinde becul galben DDE si imi taie pedala de tot de acelerati ... trebuie sa calc dublu pedala sau sa dau treapta inferioara ca sa isi revina . Din ce am auzit eu aici la mine la Suceava cei de la PEugeot i-au dat de cap problemei pe un tester important cica e de la un senzor de pe popma de injectie nustiu ce . Trebuie sa vad si eu despre ce e vorba . Cateodata mi se opreste motorul din mers deodata . Daca stiti ceva in plus va rog sa postati aici .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

FLORINULBMW .. exact exact patesc si eu .. se pune in cap.. se opreste din mers foarte rar , am fost la terster dar la noi in NEAMT nu exista un sercvice bun, si a dat eroare (regulator flux motorina pompa injectie (DMI) ...acum cine stie daca asa e ,, nici nu stiu unde sa ma duc sa o fac ca nu am gasit niciun pompagiu bun ..... daca rezolvati problema anuntati-ma si pe mine

 

Pana ajungi la sa o faci , ca sa nu se mai opreasca motoru si sa te puna in cap cand schimbi accelereaza putin inainte de a lasa ambreajul. sinu mai face ,dar daca lasi acceleratia jos asa patesc si eu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut . am si eu o problema mai delicata ..

AM un TDS 525 (99) si am o singura problema la el . Cand schimb treptele daca las acceleratie sa revina de tot risc sa raman fara acceleratie(asta la turatii mici si in treptele mici) si mai calc odata acceleratia si isi revine . la fel si pe liber , daca accelerez pana in 3,4 000 si dau drumu de tot se aude ca si cum m-ai s-ar opri motorul, PS: nu pot pleca de pe loc doar din ambreaj ,, in schimb peste 2000 de ture simn ca decolez :D

Ce parere aveti? ce sa fie .. debitmetru,? relati? pompa :-S .. e grav?/??

 

INca ceva .. Porneste foarte usor.. iar cat e rece motorul merge struna .dupa ce s-a incalzit putin si scade relati ul . parca isi schimba turatia din cand in cand... Nu am incercat sa merg cu el la rece sa vad daca insista problema

 

 

 

 

 

 

 

 

 

si eu am problema asta ....o parte die ea am rez la un pompagiu . mi-a curatat pompa de motorina din fata de la motor si nu mai pierd acceleratie in schimb imi porneste greu la cald si cred ca stiu de ce .....dar ce nu imi dau seama e ,de ce nu trage la turatie pana in 2000 de ture 525tds

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Mie ĂŽmi merge normal. Pun testerul și nu mi sa nici o eroare. Totuși lamambalat in gol se ambaleazĂŁ cĂŁ un benzinar,dar....in a 5 a nu trec de 150 sau 3000 de rotații. In a 4 a sau a 3 a sau a doua sau a intuia se tureaza normal pina in 6000. Nu ĂŽmi dau seama ce are. Repet pe tester nu ĂŽmi dĂŁ nimic
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.