Jump to content

servofrana


Recommended Posts

Aproape ca imi pare rau ca am deschis topicul asta. Nu cred ca trebuie sa ne certam. Fiecare posteaza ceea ce crede ca e bine.

Stai linistit, @popi112 este gica contra deoarece este de fapt o clona a unui user pe care probabil l-am sanctionat la un moment dat. Si a ramas cu sechele, de aceea este asa de agresiv. Vrea doar sa se contrazica, dar nu prea stie despre ce vorbeste :) .

 

Daca pedala de frana este tare, de vina este servo, nu pompa.

Ori ai apa in servo, ori s-a spart vreo membrana in servo, ori sunt probleme cu vacuumul. Verifica in primul rand existenta vacuumului.

Daca ai vacuum suficient, trebuie probabil sa schimbi servo.

Dar mergi mai bine la un mecanic priceput, nu te apuca sa cumperi piese.

 

Gasesti aici mai multe detalii despre cum se schimba servo.

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu ceva similar se antarea pedala de frana si ami bloca etrieri ramaneau rotile de fata anfranate am schinbat garniturile la etrieri si tot asa aseara am rezolvat problela era garnitura la pompa de frana stricata si ami aruca lichid de frana an tulumba la servo frana de ceva vreme ami si borborasea lichidu si aseara am scos pompa afara si am ramas masca ce era an tulumba plin de rugina sper sa te ajute si sa nu va loviti de probleme deaste ca sant costisitore va salut drumuri bune fara incidente
Link to comment
Share on other sites

azi am schimbat servofrana(tulumba). nu ati vrea sa stiti cata rugina a curs din ea. efectiv era blocata. tija din interior cred ca mai facea o cursa de dute-vino la apasarea pedalei de circa 3-4cm. nimic din interior (membrane , tija, arc) nu mai semana cu ce ar fi trebuit sa semene. asa ca problema s-a rezolvat. si app de ce s-a discutat in acest topic, a fost mult mai usor sa scot tulumba de servo cu tot cu pompa de frana. am scos si furtunul de la ambreaj si am reusit. demontarea a fost relativ usoara, dar nu sunt convins ca as fi putut sa scot tulumba fara sa scot si pompa de frana. oricum si daca se putea ma chinuiam mult mai mult. cred ca trebuie sa se mai cunoasca un lucru: daca tulumba este achizitionata secondhand sa o scoateti mai intai pe cea de pe masina voastra si sa vedeti exact ce fel de prindere are pe pedala(cu tija scurta sau lunga si daca tija se prinde intr-o ureche sau cu 2) topicul se poate inchide.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bine ca ai rezolvat. Ai pus pompa de servo SH? Faptul ca se umple cu apa este o problema frecventa la E39, si una SH poate sa fi suferit deja din cauza apei.

 

Dupa cum ai constatat si tu, nu ai cum sa scoti doar servo si sa lasi de pompa de frana pe pozitie. Pur si simplu nu e loc si ar trebui sa tragi prea tare de consuctele de frana.

Link to comment
Share on other sites

Singura legatura dintre turbina si pompa de servo este ca ambele sunt comandate cu ajutorul vacuumului.

Este vorba de un vacuum comun sau fiiecare cu vacuumul ei. Te intreb asta pt ca eu cand am avut problema cu apa in tulumba , masina nu mai tragea asa cum trebuie iar dupa ce si-a revenit frana masina tragea perfect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.