Jump to content

Martor 4x4 aprins


Recommended Posts

Salutare

 

La E53, am schimbat ieri anvelopele cu unele de iarna, pastrand aceleasi dimensiuni ca si cele de vara existente pe masina. Dupa ce am mers putin cu masina, s-a aprins martorul de 4x4 in bord, de culoare galbena. Am oprit masina, motorul, am repornit si a disparut. Am mai mers o perioada de 25 km, si apoi am oprit pentru putin masina iar la repornire, aceleasi simptome, acelasi martor aprins. Precizez ca am mai avut o problema cu cutia de transfer pe care am schimbat-o acum un an cu una noua. Este posibil sa fie legata problema de noile anvelope?

Link to comment
Share on other sites

Pune masina pe un tester. In general martorul se aprinde cand sunt ceva probleme cu x-drive. Daca ai schimbat cutia acum un an, poate mai ai garantie la ea. Oricum, fara un service nu iti putem spune noi ce are. Nu ar trebui sa aiba nimic de la anvelope, daca sunt identice cu cele de vara ca dimensiuni, au aceeasi uzura si sunt acelasi model, marca intre ele. Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

Am verificat rotile, si una dintre ele avea pusa anvelopa cu sensul de rotatie invers (cea din dreapta spate). Am remediat azi problema, si am facut presiunea la toate rotile. Dupa montarea rotilor, am apasat pe butonul de pe consola centrala de unde se reseteaza senzorul de pana. Cu toate astea, nu a disparut martorul 4x4 din bord. Nici butonul de DSC off nu functioneaza si nici cel de hill descend. Precizez ca atunci cand am avut probleme cu cutia de transfer, era si martorul de la abs aprins iar masina era mai zgomotoasa in mers. Acum e doar cel de 4x4 aprins si masina se comporta normal pe drum de asfalt. La service cand am schimbat cutia de transfer, mecanicii reuseau cu cheia in contact sa reseteze eroarea din bord inainte de pornire sau imediat dupa pornire nu mai tin minte. Exista vreo modalitate sa resetez si eu aceasta eroare? Senzorii de abs i-am verificat vizual si am verificat si mufele la fiecare, si par in regula. La tester nu am fost inca, in Tulcea e mai greu pana gasesti asa ceva si mai ales pe cineva care sa interpreteze corect datele. E foarte curioasa coincidenta aparitiei problemei odata cu schimbarea anvelopelor.
Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu la E53. La mine problema era de la senzorul de unghi al volanului, a trebuit recalibrata directia cu DIS, e o procedura acolo. Mie mi s-a aprins dupa ce m-a lasat bateria.

 

LE: Ba nu, gresesc. S-a aprins dupa ce am facut reglaj de directie.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Rezolvat problema in felul urmator: Am facut o diagnoza si erau tot felul de erori cu titlul Unknown error si unele de becuri arse stocate probabil pe parcursul timpului. Nimic de dsc, cutia de transfer o gasea ok, dar nici becul nu se stingea. Fiind mai multi mecanici adunati in jurul masinii, unul si-a amintit ca a mai vazut o problema asemanatoare si a propus sa urcam masina pe elevator, si a desfacut o mufa pe sub masina, a curatat cu un spray contactele, si le-a conectat apoi la loc. Bineinteles ca martorul din bord s-a stins iar masina functioneaza perfect. Probabil ca a coincis momentul schimbarii anvelopelor cu miscarea mufei respective si a aparut problema. Sunt insa foarte surprins ca la proiectare, BMW nu a prevazut o protectie pentru mufa respectiva care este expusa la factorii externi de mediu, iar daca mergi si putin offroad, o inunzi cu namol sau chiar risti sa o agati si sa o desfaci.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Rezolvat problema in felul urmator: Am facut o diagnoza si erau tot felul de erori cu titlul Unknown error si unele de becuri arse stocate probabil pe parcursul timpului. Nimic de dsc, cutia de transfer o gasea ok, dar nici becul nu se stingea. Fiind mai multi mecanici adunati in jurul masinii, unul si-a amintit ca a mai vazut o problema asemanatoare si a propus sa urcam masina pe elevator, si a desfacut o mufa pe sub masina, a curatat cu un spray contactele, si le-a conectat apoi la loc. Bineinteles ca martorul din bord s-a stins iar masina functioneaza perfect. Probabil ca a coincis momentul schimbarii anvelopelor cu miscarea mufei respective si a aparut problema. Sunt insa foarte surprins ca la proiectare, BMW nu a prevazut o protectie pentru mufa respectiva care este expusa la factorii externi de mediu, iar daca mergi si putin offroad, o inunzi cu namol sau chiar risti sa o agati si sa o desfaci.

buna nu ai precizat ce mufa era cu problema? de la actuatorul de pe cutia de transfer sau abs?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.