Jump to content

ce parere aveti despre atec(germany)


emy_blue90

Recommended Posts

salut la toata lumea. este pe okazii sau olx nu mai stiu exact, un kit de articulatie fata marca ATEC ce stiti despre ea ? cum se comporta ? la pret cu bascule bucsi capete de bara si bielete setul este de 950 de ron sau ceva de genul. Multumesc anticipat.

 

SUNT PRAF , asta este relitatea ... le-am montat in octombrie 2013 , iar acum trebuie sa le schimb, asa ca este o afacere buna daca circuli doar pe strazi asfaltate si fara gropi sau vrei sa vinzi masina in scut timp. Dupa 10 luni(doar 7000 km am facut) sunt mai praf decat vechile lemforder, cu care am mers 2 ani(vreo 20000 km), date jos de pe masina inaite sa le pun pe acestea.

Edited by ronnymvc
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Acum depinde de situatie ronny... daca ai mers numai in gropi sau numai pe asfalt...daca ai roti pe 19 daca ai capace... sunt mai multi factori care influenteaza starea de degradare... nu sunt nici de top dar ma gandesc ca nu sunt nici niste gunoaie... acum urmeaza sa le achizitionez si eu si sa le montez.
Link to comment
Share on other sites

SUNT PRAF , asta este relitatea ... le-am montat in octombrie 2013 , iar acum trebuie sa le schimb, asa ca este o afacere buna daca circuli doar pe strazi asfaltate si fara gropi sau vrei sa vinzi masina in scut timp. Dupa 10 luni(doar 7000 km am facut) sunt mai praf decat vechile lemforder, cu care am mers 2 ani(vreo 20000 km), date jos de pe masina inaite sa le pun pe acestea.

 

 

7000 km in aproape un an...banuiesc ca 80 % din km sunt umblati pe drumuri de tara foarte proaste daca zici ca ai facut praf bucsaraiele ....

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

7000 km in aproape un an...banuiesc ca 80 % din km sunt umblati pe drumuri de tara foarte proaste daca zici ca ai facut praf bucsaraiele ....

 

Am un drum de vreo 300 de metrii(neasfaltat)pana in strada principala "Soseaua Alba-Iulia" din Sibiu. Folosesc masina zilnic, asa ca il parcurg in viteza 1 sau 2 fara sa apas pe pedala de acceleratie, de cel putin 2 ori pe zi, in rest doar pe drumuri asfaltate am fost. Suspensia este sport din fabrica iar rotile 225/45/r17. Posibil sa fie doar ghinionul, intre timp incerc sa obtin schimbare lor, deoarece sunt in garantie.

Link to comment
Share on other sites

Le-ai montat in service autorizat ? Daca nu slabe sanse sa le schimbi desi si asa e destul de greu. Le-am cumparat si eu azi 900 de ron. Astept sa iau si amortizoarele am gasit un kit de articulatie sport reglabila ta-technix se numesc stiti ceva despre ele ? Am luat si uleiul cu filtrele aferente. Mai trebuie doua sonde lambda inainte si dupa cat http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/26/29ab15725308e284dcb523f15cdf50b3.jpgcele doua din poza apoi vazut ce are motorul de ce face urat la prima cheie, discuri si placute fata spate cu tamburi si e gata lucrarea.
Link to comment
Share on other sites

Astept sa iau si amortizoarele am gasit un kit de articulatie sport reglabila ta-technix se numesc stiti ceva despre ele ?

Numai bune de dat dusmanilor, in 12mii km din care 10mii facuti prin afara tarii mi-a uzat articulatie fata noua la E39, dupa care am pus pe gaz si a mai mers peste 75mii km fara nici o problema.

Asa ca te sfatuiesc sa iti cauti niste suspensii nu gunoaiele astea. Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca sunt chiar gunoaie... unii sunt chiar multumiti de ATEC, plus ca au si aprobarea TUV ceea ce nu e chiar usor de obtinut (nu e ca la noi la RAR)

 

nedumerirea mea este de ce totusi au ales un nume atat de apropiat de ATE.. sau e doar o coincidenta, avand in vedere ca ATE nu fabrica bucsi+brate

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Imi pare rau ca nu am mai intrat sa va tin "la curent" , dar acum o sa o fac. :)

Asadar ... am primit un nou set de brate ATEC de la http://atp-autoteile.de dupa cum am mentionat intr-un post anterior. A trebuit sa completez o fisa de garantie ca sa-mi poate trimite altele. Am ramas si cu cele vechi. Le-am schimbat in octombrie 2014 (brate + bucse); nici 2 luni si iarasi troncane masina, inca nu am fost la service sa vad ce este, dar dupa cum banuiesc :) , cred ca au cedat iarasi bratele sau bieletele. Urmeaza sa fac itp-ul , dar parca ma simt cu "musca pe caciula".Am trecut de la R17 225/45 la R16 205/55 doar ca sa tina mai mult bratele. CONCLUZIA: NU o sa mai cumpar marca ATEC, drumurile trebuie sa fie perfecte pentru ele. O sa pun lemforder.

 

Acum depinde de situatie ronny... daca ai mers numai in gropi sau numai pe asfalt...daca ai roti pe 19 daca ai capace... sunt mai multi factori care influenteaza starea de degradare... nu sunt nici de top dar ma gandesc ca nu sunt nici niste gunoaie... acum urmeaza sa le achizitionez si eu si sa le montez.

 

Sorine ... le-ai mai cumparat? Ai ajuns la aceeasi concluzie? :)

Link to comment
Share on other sites

Ronny...nush ce sa zic din prima secunda am fost dezamagit...si anume...le-am cumparat, le-am montat, am iesit pe strada... epic fail...masina e instabila maxim(amortizoarele fata sunt scurse desi pe articulatia veche doar troncanea din cauza bucsilor de bascula care erau dezastru)...am batai in volan la cea mai mica denivelare sare de pe sosea si troncane...incep sa cred ca sunt cel mai prost 1000 de ron investiti. Sper sa fie din amortizoare, desi nu cred. Unghiul de fuga este facut...sunt dezamagit profund.

Cat despre amortizoare o sa imi iau o fixa FK. Sa vedem daca o mai rigidizeaza vreun pic.

Link to comment
Share on other sites

Ronny...nush ce sa zic din prima secunda am fost dezamagit...si anume...le-am cumparat, le-am montat, am iesit pe strada... epic fail...masina e instabila maxim(amortizoarele fata sunt scurse desi pe articulatia veche doar troncanea din cauza bucsilor de bascula care erau dezastru)...am batai in volan la cea mai mica denivelare sare de pe sosea si troncane...incep sa cred ca sunt cel mai prost 1000 de ron investiti. Sper sa fie din amortizoare, desi nu cred. Unghiul de fuga este facut...sunt dezamagit profund.

Cat despre amortizoare o sa imi iau o fixa FK. Sa vedem daca o mai rigidizeaza vreun pic.

bine,bine dar care este explicatia logica,ca oricit de indoielnica ar fi calitatea atec sunt totusi noi si nu ar avea voie sa faca asa DACA MONTAJUL SI GEOMETRIA SUNT CORECTE.Parerea mea ca acolo ar trebui investigat(mai ales geometria).Si oricum cu amortizoare distruse nu faci nici o treaba

Edited by alexwrc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Clar le voi schimba dupa anul nou. Ideea e ca am optat ptr ele din cauza pivotilor...care dupa cum bine stiti nu se schimba separat. O bucsa era 200 de lei pe lemforder parca...toate articulatia ma ducea undeva la 1600-1800 de lei pe lemforder. Si am zis ca daca fac treaba cu ele si ma tin jumatate din viata lemforder-ului le schimb de doua ori si stiu macar ca sunt noi..se pare ca este un principiu prost. :)) pacat ca a trebuit sa ma lovesc cu capul singur .
Link to comment
Share on other sites

de ce nu verifici geometria inca o data ??? :unsure:

 

Geometria ... :) : cand am schimbat prima data bratele,cele originale, cu lemforder NU am facut geometria, am mers 1 an asa fara nici o problema, apoi am zis sa merg totusi sa o fac(ca asa am auzit ca este bine), ghiciti... nici nu au facut aia nimic de la service ca au zis ca este in parametrii :))), ma tot uitam la foaie si nu imi venea sa cred si am mai circulat 1 an pana am schimbat bratele.Cu bratele atec am facut geometria de 2 ori, iar din prima saptamana cand le-am montat au inceput sa bata flansele si de atunci ,octombrie 2013, inca tot bat. :). In ianuarie o sa schimb si flansele. Amortizoarele le-am schimbat acum 50k(am pus boge) dar nu am schimbat flansele(mecanic idiot , iar eu nu am stiut ca trebuie schimbate si flansele la schimbul de amortizoare); ramane de vazut daca o sa schimb si amortizoarele la schimbul flanselor. Imi pare rau ca am schimbat capetele de bara orginale cu cele atec. Urmatoarele piese o sa incerc sa le iau pe original ca sa pot sa fac o compartie cu toate "puscaturile" pe care le-am avut pana acum.Primul pas l-am facut, am luat termostatul si antigelul pe original :D.

Edited by ronnymvc
Link to comment
Share on other sites

Pai la tine amortizoarele sunt praf, flansele sunt praf, bucse bara stabilizare cine stie... si tu sti ca bat bratele?

 

Ca idee, eu am pus toata articulatia Lemforder precum si amortizoare Sachs noi, si dupa 5 km am mers la Pitstop sa fac geometria si mi-a spus tehnicianul acolo ca au joc, sunt uzate.

I-am zis "prietene sunt noi" el a raspuns cu "stiu dar sunt praf"

Asta era in 2008, am bratele si acum pe masina cu joc real doar la 1 pivot!!!

Bratele de noi, la rotula exterioara daca se baga ranga si se trage ca animalul se poate distanta pivotul de brat prin arcuirea lamelei ce-l tine, e un lucru normal si NU E JOC!

 

Deci mai incet cu diagnostice de astea...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la service, am schimbat termostatul, i-am zis respectivului sa-mi faca o constatare. Rezultat: bieleta si cap de bara stanga - joc foarte mare ; bratele au joc ambele :) , asadar in ianuarie schimb toata directia + flansele daca zic cei de la itp, si daca nu se rezolva problema cu bataile in martie schimb si masina. Asadar : NU ATEC . Topic inchis :).
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu am luat de la ATP setul cu brate bucse biletete antiruliu si directie la 140e si am montat tot. Sunt f. multumit pana acum. Va mai tin la curent. Am luat si 4 amortizoare la 90 euro.

Pacat ca trebuie sa le aduca cineva si nu le pot comanda direct. Taxa lor de transport e 0 in Germania si 25e in Romania. Cel mai mare pret din zona centrala a Europei.

Pe toate piese scrie Atec Germany. Si nemtii comanda la greu.

Spune mi te rog cum se comporta amortizoarele?

Am gĂŁsit așa ceva http://www.pieseauto.ro/amortizoare/bmw/seria-5-touring-e61/amortizoare-bmw-e60-e61-fata-noi-3481528.html

Si nu stiu ce sa fac .... Ce sfat ĂŽmi dai ?

Link to comment
Share on other sites

Spune mi te rog cum se comporta amortizoarele?

Am gĂŁsit așa ceva http://www.pieseauto.ro/amortizoare/bmw/seria-5-touring-e61/amortizoare-bmw-e60-e61-fata-noi-3481528.html

Si nu stiu ce sa fac .... Ce sfat ĂŽmi dai ?

 

Eu am bratele Atec din vara 2012 si abia acum dupa 50k km are joc pivotul stanga dar dreapta e ok. Amortizoarele sunt ok. Am trecut ITP fara stres doar cu recomandarea de a schimba pivotul stang.

 

Oare se poate schimba doar pivotul?

Bratele de la ATP sunt undeva la 250lei perechea si tin 2 ani. Lemforder e 350lei bucata si tin probabil 2 ani numatate. Ce sa zic...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.