Jump to content

Review suspensii aftermarket


alex230ro

Recommended Posts

Eu am pus Eibach Pro-Kit arcuri insa nu am pus si amortizoarele pentru ca pe fata am deja amortizoare standard noi si pe spate sunt vechi. In consecinta acum ma gandesc daca e cazul sa imi iau pe spate amortizoare Billstein pentru arcuri Eibach Pro-Kit asa cum sunt in kittul de la ei si pe fata sa o lasa asa pana crapa astea originale sau sa astept si sa schimb toate cele 4 amortizoare impreuna... ar fi si varianta cu amortizoare originale BMW pe spate si sa le las sa se buseasca toate 4 si atunci sa trec pe Bilstein... dileme, dileme :) apropos, sa va faceti musai geometria cand schimbati orice la suspensie... piesele mai vechi s-au uzat cu ce aveati voi inainte pe masina si impreuna functionau OK deci geometria iesea bine... cand pui arcuri sau amortizoare noi automat toate acele mici diferente ies in evidenta si chiar daca nu se simte la condusul zilnic va loveste problema cand va e lumea mai draga... eu mergeam pe autostrada cu vreo 130 la ora si cand am pus frana a tras masina dreapta destul de hotarat... la viteze mici sau mers drept era brici ;) dupa geometrie s-a remediat problema...
Link to comment
Share on other sites

Apropos, ca tot vorbeam de suspensie si elemente de pe acolo mi s-a parut foarte bun acest review http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=379775

 

Ma bate gandul si pe mine sa fac chestia asta cand schimb amortizoarele ptr ca daca tot trebuie sa ridic masina pe rampa si sa schimb niste chestii macar sa imi fac damblaua de tot... desigur, ramane de vazut daca pe xdrive merg puse elementele in cauza de pe M3 si cum afecteaza asta masina... mai am de studiat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Apropos, ca tot vorbeam de suspensie si elemente de pe acolo mi s-a parut foarte bun acest review http://www.e90post.c...ad.php?t=379775

 

Ma bate gandul si pe mine sa fac chestia asta cand schimb amortizoarele ptr ca daca tot trebuie sa ridic masina pe rampa si sa schimb niste chestii macar sa imi fac damblaua de tot... desigur, ramane de vazut daca pe xdrive merg puse elementele in cauza de pe M3 si cum afecteaza asta masina... mai am de studiat :)

 

si uite ca nu prea merge cristi...:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut!

 

Trebuie sa schimb amortizoarele pe fata la un E91, 2009, 213500 km. Sunt interesat in primul rand de un grad de confort cat mai mare (fac naveta), apoi tinuta de drum nu as vrea sa se inrautateasca. Ce imi recomandati, oem sau Sachs, Bilstein samd? Aveti idee ce marca, model sunt cele standard? Multam!

 

PS: Nu stiu daca are importanta asta, dar masina e model Efficient Dynamics.

Edited by manasse
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Salutare,

Am o nelamurire: Am tot citit cum ca amortizoarele e46 ar curge cand sunt uzate.. nu toate amortizoarele sunt pe gaz la e46? Daca da, atunci ce curge?

 

Si o intrebare pentru cei care au trecut de la suspensie sport din fabrica la combinatia eibach pro kit + bilstein b4 m-tech: E mai moale sau mai dura suspensia dupa schimb ?

 

Edit: Multumesc botosanibmw pentru lamurire :drinks:

Edited by Omar
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am o nelamurire: Am tot citit cum ca amortizoarele e46 ar curge cand sunt uzate.. nu toate amortizoarele sunt pe gaz la e46? Daca da, atunci ce curge?

 

Si o intrebare pentru cei care au trecut de la suspensie sport din fabrica la combinatia eibach pro kit + bilstein b4 m-tech: E mai moale sau mai dura suspensia dupa schimb ?

Salut!Amortizoarele cu gaz,au ulei in ele.gazul este bagat in telescop pentru a impiedica spumara uleiului.Asa ca ,chiar daca sunt pe gaz,telescoapele uzate scapa ulei pe langa tija.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am o nelamurire: Am tot citit cum ca amortizoarele e46 ar curge cand sunt uzate.. nu toate amortizoarele sunt pe gaz la e46? Daca da, atunci ce curge?

 

Si o intrebare pentru cei care au trecut de la suspensie sport din fabrica la combinatia eibach pro kit + bilstein b4 m-tech: E mai moale sau mai dura suspensia dupa schimb ?

 

curge ulei..orice amortizor pe gas...are si ulei in el.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salutare,

Am un E60,525d/2004. Masina mi s-a parut foarte rigida cand am cumparat-o.

Am zis sa schimb amortizoarele + flanse + burdufe cu unele standard, am pus amortizoare Sachs pe fata si KYB pe spate dar mare lucru n-am rezolvat cu rigiditatea.

Se pare ca si arcurile de pe masina sunt sport, cele de pe fata au 2 buline rosii si una albastra. Cercetand problema, am mai vazut si pe alte E60 aceasta combinatie de culori pe arcuri. Posesorii ziceau ca au suspensie sport.

Acum vreau sa schimb si arcurile. Ar fi de ales intre Kayaba si Lesjofors, arcuri standard bineinteles. Care ar fi de preferat? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Sunt super ok, multi americani importa suspensii reglabile de la ei(coilovers) si sunt foarte multumiti cu ele pe seria 1/seria 3. Mult peste FK, TA-technix, JOM. etc.

Eram curios de o comparatie vs eiback+bilstein, vad ca la pret cam tot pe acolo sunt, si in SUA sunt cam cele mai laudate.Oricum, nu ma intereseaza ceva sa coboare masina ff mult si sa pierd la confort, ci doar o tinuta de drum ameliorata.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Preturile de pe catalogul online nu sunt la fel cu ce gasesti in comert la noi. Calitatea este la fel fara griji.

B4 si B4 Mtech se fac la Sibiu, dar 95% din productie este expediata in germania si de acolo ajung inapoi in tara.

De la B6 in sus sunt facut exclusiv in germania.

 

LE. Pe e36 am montat Bilstein B6 fata(2ani) si B4 M-tech spate(1an) plus Eibach Pro-Kit, consider ca este o combinatie perfecta care ofera un compromis foarte bun intre confort si tinuta sport. Jantele sunt pe 17.

Edited by Dan_316i
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Eram curios de o comparatie vs eiback+bilstein, vad ca la pret cam tot pe acolo sunt, si in SUA sunt cam cele mai laudate.Oricum, nu ma intereseaza ceva sa coboare masina ff mult si sa pierd la confort, ci doar o tinuta de drum ameliorata.

Pana la urma am ales kit-ul de suspensie de la vogtland, pot spune ca sunt foarte multumit de alegerea facuta deoarece:

 

- sunt o persoana mai comoda, deci am preferat sa iau din acelasi loc si arcuri+amortizoare, sa nu stau sa pierd timp sa caut in diverse locuri, asa au venit toate in aceeasi cutie (au costat cu transport in Ro aprox. 400 euro, un pret rezonabil)

 

-nu ma interesa sa obtin un aspect vizual prin coborarea masinii, insa chiar daca imaginea nu este reprezentativa, masina a coborat aprox 20 mm dupa estimarile mele, fata de set-up ul precedent de fabrica, cu sport suspension settings

 

-tinuta de drum s-a imbunatatit semnificativ, probabil si datorita faptului ca suspensia originala avea uzuri(nici un amortizor curs totusi, stiu ca la test ieseau pe la 80 %, masina trecuse ITP cu suspensia veche fara probleme), dar clar si datorita fermitatii arcurilor si coborarii centrului de greutate.Oscilatiile si ruliul s-au redus simtitor, dar asta in conditiile in care conduc legal, preventiv, deci pentru cei pasionati de sport probabil ca nu este relevant.

 

-surpriza placuta pentru mine este totusi faptul ca in ciuda fermitatii, masina nu a pierdut la confort, comparand cu masini ce au H&R, este clar ceva mai confortabila, mie mi se pare si comparand cu eibach+bilstein ca este ceva mai supla, dar acum fiecare isi lauda masina lui

 

-despre fiabilitate nu voi putea spune mare lucru, deoarece este a doua masina care ruleaza foarte putin pe an, in weekend, deci nu va face foarte multi km

 

-flansele amortizoarelor sunt cele standard (adica nu trebuie comandat ceva special, am comandat cele uzuale pentru a le inlocui odata cu schimbarea suspensiei)

 

 

Overall, eu sunt multumit, la fel cum am fost multumit de corectitudinea firmei producatoare (vine foarte frumos ambalat.....pentru mine conteaza si asta).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.