Jump to content

Panou climatronic si piesa cu tepi E39


Recommended Posts

Problema e de mult timp .. am fost la mai multi electriceni si am crezut ca s-a rezolvat . Dar nu , cel putin a ramas o problema ! Dupa ce am foat la ultimul electricean?electronist a rams consumul in repaus 48 mA ,scazuse de la 80 90 cum era inainte .Am inteles ca 40 ma ar fii normal .

 

Acum n-am masurat dar consuma iar bateria in 3-4 zile !

 

Am dormit( incercat) in masina acum cateva seri si o ora cat am stat in ea nu s-a oprit din bazait ventilatorul panoului de climatronic deloc !! Masina era inchisa din butonul de blocat usile . Sa fie ala problema? Sau piesa cu tepi ? ventilatia merge bine .

 

 

Nu stiu ce sa-i mai fac ... bateria a fost dusa in august la garantii pentru verificare si e buna ! Incarcarea e buna .

Link to comment
Share on other sites

Problema e de mult timp .. am fost la mai multi electriceni si am crezut ca s-a rezolvat . Dar nu , cel putin a ramas o problema ! Dupa ce am foat la ultimul electricean?electronist a rams consumul in repaus 48 mA ,scazuse de la 80 90 cum era inainte .Am inteles ca 40 ma ar fii normal .

 

Acum n-am masurat dar consuma iar bateria in 3-4 zile !

 

Am dormit( incercat) in masina acum cateva seri si o ora cat am stat in ea nu s-a oprit din bazait ventilatorul panoului de climatronic deloc !! Masina era inchisa din butonul de blocat usile . Sa fie ala problema? Sau piesa cu tepi ? ventilatia merge bine .

 

 

Nu stiu ce sa-i mai fac ... bateria a fost dusa in august la garantii pentru verificare si e buna ! Incarcarea e buna .

Am avut aceeasi problema la 520D; bateria originala a masinii am schimbat-o cu una noua gandindu-ma ca dupa 5 ani are dreptul sa cedeze, insa problema aparea cu intermitenta la 1-3 zile, chiar dupa drumuri lungi cand logic bateria trebuia sa fie incarcata. Problema a disparut dupa inlocuirea piesei cu tepi. Au trecut de la schimbarea piesei cu tepi 8 luni si problema nu a reaparut!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de sfaturi .

 

Panoul de la clima l-am curatat ( ventialtorul ) si acum nu mai bazaie deloc .

 

Am avut o tentativa sa masor consumul de curent in repaus dar n-am aparatul care trebuie , maine incerc iar .

 

O sa incerc sa scot piesa cu tepi peste noapte sa vad daca se simte diferenta.

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

salut,

am Âşi eu aceeaÂşi problemĂŁ, adicĂŁ un consumator de 30-35 mA ĂŽn plus(aÂşa mi-a spus specialistul) care ĂŽmi descarcĂŁ bateria la 2-3 zile iar acum odatĂŁ cu venirea frigului,zilnic.

AÂş dori sĂŁ Âştiu cum aratĂŁ aceea piesĂŁ "ĂžepoasĂŁ" Âşi/sau unde este localizatĂŁ.

Cu stimĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

adică un consumator de 30-35 mA în plus(aşa mi-a spus specialistul) care îmi descarcă bateria la 2-3 zile iar acum odată cu venirea frigului,zilnic.

Un consum suplimentar de doar 35 de mA nu-ti poate descarca bateria nici in 2-3 zile si cu atat mai putin in 1 zi.

In 24 de ore pierzi doar 0.84Ah din capacitatea bateriei. In 3 zile 2,52Ah. Ceea ce este extrem de putin raportat la o baterie cu capacitatea de 70-80-90Ah.

 

Este posibil sa ai si consumul crescut, dar in cazul tau nu asta este cauza principala din care ti se descarca asa repede bateria.

 

Ai mai degraba probleme cu bateria, daca de cand a venit frigul ti se descarca intr-o singura zi.

 

Panoul de la clima l-am curatat ( ventialtorul ) si acum nu mai bazaie deloc .

Nu ventilatorul acela iti consuma tie bateria :). Consumul lui este nesemnificativ.

Daca motorasul nu se opreste niciodata, inseamna ca masina nu trece in sleep mode. Ciudat e ca ziceai pe undeva ca ai masurat un consum la baterie de doar 20mA. Cred totusi ca era defect aparatul de masura, ca pare prea mic acest consum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Contiuni si topicul asta ca n-am rezolvat inca dar am avansat :rolleyes:

 

Fac un rezumat ce am rezolvat pana acum .

 

Dupa ce am schimbat modulul ABS ASc am scazut consumul la aprox 560 mA ... cu asta am rezolvat si eraoare de la ASc care o aveam catodata si ceasurile de bord care mergeau aiurea ..

 

Panoul de clima l-a schimbat dar nu-i de la el .

 

Am inceput sa masor si sa elimin din potentiale probleme .

 

 

Am ajuns la un consum de 70 mA dar numai cu fata de climatronic deconectata . Cu ea conectata sta la 560 mA .. Piesa cu tepi nu afacteaza cu nimic . Am masurat cu ea si fara ea .Am masurat si fara Cd player si fara statie si tot asta e consumul. Am masurat si fara modulele de la alarma care n-au scazut consumuld ecat cu 10 mA .

 

Am schimbat si modulul GM si tot asta e consumul .

 

Am verificat si cu usa de la torpedou deschisa sa vad daca intra in sleep . Dupa 16 min exact se stinge becul de la torpedou ( masina inchisa din cheie , eu am verificat de afara ) .

 

 

Partea ciudata e ca daca las fata de la clima conectata , usa de la torpedou deschisa si incui masina consumul e de aporx 100mA dupa 16 min . Daca inchid torpedoul urca consumul al 560 mA ( dupa 16 min) .

 

Oricare ar fii problema e ceva care creste si urca pentru ca acum 2 saptamani cea mai mica valoare care am reusit sa o masor a fost 90-100 mA . Azi a iesit 60 mA .

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Acum intreb si eu stie cineva pana la urma de ce se descarca bateria ? La mine nu face asa ca la voi in 2-3 zile. La mine face cand are ea chef. Nu numai daca nu merg. Si daca merg am patit ca la 2 zile de stat sa raman fara baterie. Dar alta data nu am mers si nici nu am pornit masina mai bine de o saptamana si mergea fara probleme. Oricum in general asa de 2-3 ori pe an raman fara baterie. Am reparat alternatorul am tot masurat si totul pare ok. Aveam si becul din torpedou care statea mereu aprins acum e scos. Am alarma viper pe ea sa fie totusi de la alarma ?

La mine se opreste bazaitul si nici nu arata consumul ala asa mare cum e la voi. Bateria e de 1 an dar face asa de la inceput si facea asa si cu bateria veche. Masina e un 525i e39 din 2001. Bateria e un Bosch de 85ah. Ajunge 85 la 525i ?

Pana la urma are cineva idee de la ce se pierde curent ?

Link to comment
Share on other sites

Problema e de mult timp .. am fost la mai multi electriceni si am crezut ca s-a rezolvat . Dar nu , cel putin a ramas o problema ! Dupa ce am foat la ultimul electricean?electronist a rams consumul in repaus 48 mA ,scazuse de la 80 90 cum era inainte .Am inteles ca 40 ma ar fii normal .

 

Acum n-am masurat dar consuma iar bateria in 3-4 zile !

 

Am dormit( incercat) in masina acum cateva seri si o ora cat am stat in ea nu s-a oprit din bazait ventilatorul panoului de climatronic deloc !! Masina era inchisa din butonul de blocat usile . Sa fie ala problema? Sau piesa cu tepi ? ventilatia merge bine .

 

 

Nu stiu ce sa-i mai fac ... bateria a fost dusa in august la garantii pentru verificare si e buna ! Incarcarea e buna .

Schimba modulul de clima el este vinovat de toate ciudateniile si de consumul bateriei din cauza asta nu se opreste ventilatorul . Garantat modulul de clima ( piesa cu tepi ) Am avut problema asta si am rezolvato prin schimbarea piesei cu tepi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.