Jump to content

DIY reparare releu bujii incandescente E46 FL


extremeseby

Recommended Posts

Roby, aici nu e vorba de bani, ci de principiu. De ce sa dai vreo 300 lei sa cumperi un releu, când ĂŽl poți duce la un profesionist și ĂŽl repara pe ala defect cu 50 lei?!

Plus ca piesele noi, mai ales la stealership, au adaos comercial nesimțit.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

partea cea mai complicata este sa desfaci capsula aceea de plastic e a draqu lipita acolo apoi e usor si sa faci rost de niste silicon transparent sa acoperi locul. Am unul facut de mine daca cineva din brasov vrea sa probeze e bine venit!

 

silicon de ala de pui la cada nu ? Sunt sigur ca e fix ca cel care vine pe releu . Saracul Pole mai sa ia foc , tot asa i-a garantat cineva ca e ok . De ce nu-l pui la tine ? Faci si un jurnal ...o experienta inedita .oricum daca esti religios esti protejat ,ca sigur e o cruce prin masina , o icoana .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Vreu sa cumpar releul de bujii pe Original se merita sau e acelasi lucru cu BERU de pe producator ?

 

Si as vrea sa il schimb singur, dupa schimbare mai trebuie facut ceva vreo codare sau doar il schimb si gata ?

 

TIn sa mentionez ca releul l-am gasit defect cu diagnoza INPA si DIS dar masina porneste la prima cheie si la -20 de grade celsius.

 

Ma incadrez aici: "Bujiile functioneaza doar la pornire si un scurt interval dupa pornire, pentru reducerea noxelor.Daca masina porneste usor, nu te afecteaza cu nimic nefunctionarea releului."

Afecteaza cresterea temperaturii motorului in timp util, cu toate ca termostatele sunt noi si apa urca pana la 90 de grade dar urca foarte greu datorita releului defect.

Daca tin clima oprita urca cosiderabil mai repede.

Multumesc.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Si dupa ce l--ati inlocuit ce schimbari s-au simtit ?

 

Ati mai facut de la schimbare vreo diagnoza sa vedeti daca inca mai fuctioneaza, nu de alta dar eu daca nu faceam diagnoza asa in joaca habar nu aveam ca e releul stricat.

 

Pentru ca masina porneste la prima cheie indiferent de coditiile meteo, temperatura.

 

Am rampa unde sa fac operatia nu e problema.

 

Ma interesa sa stiu daca si la voi cand era defect relul temperatura la motor crestea considerabil mai greu ???

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Eu l-am schimbat in luna octombrie, nu era prea frig afara, am facut-o la recomadarea mecanicului. Despre simptome cu releu busit si temperaturi negative nu pot sa te lamuresc.

 

LE: Cum ti-ai dat seama ca e stricat? Eroare de ars pe toate bujiile?

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

La mine s-a simtit la rece, inainte pornea si fara el cand era frig insa balbaia asa putin motorul, cu releu activ porneste si merge rotund.

 

Inseamna ca si la mine tot asta trebuie sa fie cauza ca intradevar la rece face urat motorul se balbia rau pana incepe sa creasca putin temperatura.

 

Sper ca dupa ce o sa il schimb sa nu mai faca asa.

 

jezzy am specificat am facut o diagnoza in joaca era a unui vecin am zis sa vad daca imi gaseste si mie vreo eroare si mi-a gasit 5 :)

 

Bujiile si releul de bujii din care mai ramane doar una ca daca relul e dus automat iti zice ca si bujiile sunt duse :)

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Asa e la 99% din cauze dupa ce moare releul buiile e ca si cum nu ar mai fi ca nu mai are cine sa le dea comanda.

 

Cred ca pana la urma o sa cumpar BERU totusi nu cred ca pe original poate sa tina mai mult decat doua bucati BERU.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

din curiozitate am desfacut si eu releul de bujii la E60, insa nici unul din fire nu parea dezlipit desi am tras cat am putut de ele.

cu un aparat de masura am verificat continuitatea si nici una dintre legaturile de la triace spre mufa nu era intrerupta.. inclin sa cred ca se strica mai degraba partea electronica decat legaturile fizice.. :nea:

Link to comment
Share on other sites

din curiozitate am desfacut si eu releul de bujii la E60, insa nici unul din fire nu parea dezlipit desi am tras cat am putut de ele.

cu un aparat de masura am verificat continuitatea si nici una dintre legaturile de la triace spre mufa nu era intrerupta.. inclin sa cred ca se strica mai degraba partea electronica decat legaturile fizice.. :nea:

 

pai cred ca este diferenta cand iti da eroare pe releu si alceva pe bujii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.