Jump to content

Eroare EGR pe tester - 530dA e39


Recommended Posts

Am facut o diagnoza pe tester si mi-a dat eroare EGR. Am scos furtunul care intra in EGR - care vine din intercooler, si la proba facuta in turatie EGR nu deschide/lucreaza. E blocat pe inchis. Am luat EGR de pe alta masina (pe care functioneaza), l-am pus la mine si nici acela nu merge. L-am pus si pe al meu pe masina cealalta si functioneaza. Deci EGR e ok.

 

Mentionez ca toate furtunasele de vacuum au fost schimbate acum cateva luni. E ok daca dau jos galeria si schimb electrovalvele intre ele? turbo - EGR. Au acelasi cod OEM, sunt la fel. Masina are 325k km, merge f bine, nu da nici fum, trage ok... Daca nu as fi pus testerul, nu as fi acuzat vreo problema.

 

So... exista vreun mod prin care se poate verifica daca lucreaza electrovalva EGR in afara de a o schimba cu cea de turbo? Mai poate fi ceva de vina in afara de electrovalva? Merci!

Link to comment
Share on other sites

NU trebuie sa dai admisia jos pentru a ajunge la acea electrovalva! poti verifica in 2 feluri:

1 scoti furtunul din EGR si ii pui un surub de 5..mergi cu masina sa vezi daca e imbunatatire

2 scoti furtunul ala gros care duce in intercooler si pui pe cineva sa accelereze in 2000-3000 si te uiti daca deschide si inchide supapa aia din EGR

 

Aceiasi problema am avut si eu la un e39 530d numai ca era manuala!

Parerea mea e ca e dusa electrovalva( pica mai greu dar si cand pica)!O poti scoate scotand surubul care tine tija de la joja, dai furtunele putin la o parte si cu un T de 10 desfaci cele 2 piulite care tine regulatorul( electrovalva)..te vei chinui putin sa il scoti afara dar nu e imposibil..NU iti recomand sa faci proba cu regulatorul de la turbo ( adevarat ca are acelasi cod OEM) dar are alte valori decat cel de EGR si iti da da o eroatre gen INCREASSED EMMISIONS si ti se va aprinde martorul check engine!

Cu o electrovalva te pot ajuta eu ..am fro 3 pe acasa!Daca tot umbli la egr da-l jos si curata-l putin cu motorina( atentie nu benzina)!

Link to comment
Share on other sites

1 scoti furtunul din EGR si ii pui un surub de 5..mergi cu masina sa vezi daca e imbunatatire

 

Merci de raspuns, foarte folositor si la obiect! Insa am o nelamurire... cum ar putea supapa sa mai deschida cand scot furtunul de vacuum si astup acolo cu un surub? Nu chiar vacuum-ul e cel care deschide supapa?

Link to comment
Share on other sites

:)) ti-am dat 2 variante

2 scoti furtunul ala gros care duce in intercooler si pui pe cineva sa accelereze in 2000-3000 si te uiti daca deschide si inchide supapa aia din EGR ( vei scoate doar acel tub, furtun gros care duce in intercooler din egr ..acolo ai acces sa vezi daca lucreaza valva aia..trebuie sa se deschida cand turezi .. furtunul de la electrovalva il lasi ptr ca altfel nu are cine sa faca vaccum nu?:))

daca nu stii exact unde e electrovalva pozitionata ..urmareste furtunasul ala subtire care pleaca din egr si te va duce direct la ea..eu am schimbat valva aia in 10 min maxim!!drinks.gif

Link to comment
Share on other sites

pai am scris in primul post ca supapa egr nu deschide cand e EGR pe masina mea. cand e pe alta masina, deshide. deci nu are rost sa mai fac proba descrisa de tine. Sau tu te referi sa incerc varianta asta dupa ce schimb electrovalva, sa vad daca, cu electrovalva noua se deschide supapa din EGR?

 

Oricum, ma bucur c-am aflat ca se poate schimba electrovalva fara sa dau galeria jos. Sa inteleg ca ai avut exact aceeasi problema, ai schimbat electrovalva si supapa EGR a inceput sa lucreze? de acolo era problema?

Link to comment
Share on other sites

sa nu ai obturat cu mizerie si traseul de dupa EGR sau vacuum-ul sa iti piarda presiune.

Eu unu l-am curatat de 2 ori EGR-ul si acum merge doar ca face zgomot ca de compresor, cred ca solutia pe care am folosit-o ultima data a fost cam puternica si imi este sa nu ii fi "ars" vreo garnitura, pe tester apare ok

Link to comment
Share on other sites

vacuum-ul de la egr este comandat prin eletrovalva din ce imi aduc aminte, traseul de la eletrovalva pana la egr sa nu fie intepat (10-15 cm de furtun) sau sa fie obturat de mizerie traseul de dupa egr, de unde incepe recircularea defapt.

LE: Nu citisem topicul in totalitate, poti incerca sa verifici furtunasul, poti sa ti degetul pe furtunas sa vezi daca face presiune sa comande EGR-ul, daca nu ... electrovalva daca isi face treaba sau daca electric nu ajunge la ea comanda.

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.