Jump to content

Sa schimb motorul de la 750 sau sa pun GPL?


rooty

Recommended Posts

gpl-ul nu cred ca este o optiune, si cand spui v12 m70 trebuie sa gandesti X2, deci ti-ar trebui 2 instalatii separate de gpl si un rezervor, in afara de bloc si arbore sunt 2 motoare, fiecare bank de 6 avand managementul separat. NU mai intru in detalii acum...si eu mai am un v12 complet in stare f buna numai ca sunt demontate, chiulasele, nu mai explic de ce, daca e cineva interesat de piese...a si o cv 4hp24 cu garantie :blink:.

PS m-am cam bagat peste threadul tau si imi cer scuze

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Itzi vind eu o instalatzie GPL in perfecta stare de functionare cu 350 euro si montajul il fac cei care au facut asta la masina mea ( la una dintre ele ).

0744.588.814

202865[/snapback]

 

Ce fel de instalatie? Secventiala sau clasica? Mie mi-a spart debitmetru de vreo citeva ori o instalatie clasica.

Link to comment
Share on other sites

Ce fel de instalatie? Secventiala sau clasica? Mie mi-a spart debitmetru de vreo citeva ori o instalatie clasica.

230000[/snapback]

 

 

Este instalatie clasica dar ca sa nu se intimple nimic cu debitmetru mi-au montat o clapeta anti-detonare intre debitmetru si admisie. ( asa am fost sfatuit de cineva bazat ! ). Am montat instalatia GPL pe motorul de 3000cc dupa ce schimbasem debitmetru. A functionat foarte bine insa numai dupa 2 luni m-am horatit sa incep modificarile la intreaga masina. Acum, la final , am schimbat si acel motor cu unul de M5-3.800cc. ( despre asta am mai vorbit )

Asadar acum vand tot : Motor de 3L, doua cutii de viteze ( ca aveam una de rezerva :blink: ), computerele motorului si instalatia GPL.

Axa cu came e noua, regulatorul de relanti are 2 luni, debitmetru la fel..etc

Relatii la Dragos . Tel 0744.588.814

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,tot ce-ti pot spune eu, este ca nu poti omologa un motor diesel... (mai precis poti omologa duar motoarele care sau pus pe aceste masini) deci de la varianta asta iti poti lua gandul;(nu uita ca la 5000cc impozitul este 30 mil... asta daca vrei sa-l pastrezi) Daca tu vrei sa pastrezi aceasta masina,cea mai buna combinatie ar fi un motor de 3000cc + o instalatie de gaz... consumul ar fi cam ca cel de dacie pe benzina... succes
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cineva imi da un BMW 750 din '87. Masina e in stare buna. are pe ea un motor de 12V si 5000 cmc., full optins si piele. Eu m-am interesat de consum si m-am cam speriat. cifre de genul 20, 23% urban, nu ar faace-o decat o masina de mers cu ea la ocazie, nu la serviciu... Proprietarul mi-a spus ca uneori manaca chiar 30 %.

Eu ma gandesc, daca se poate sa ii schimb motorul cu unul mai mic, de care trebuie sa iau, este cineva interesat de asta mare....etc.

Se poate pune GPL pe motorul actual?

va multumesc pentru ajutor. Astept raspunsuri cat mai repede.

158840[/snapback]

Da se poate,stiu pe cineva care are un 750 pe GPL,dar are 2 plamani la instalatie ca sa faca fata la 5000 cmc.Asta o foloseste de zi cu zi.,ai are un 750 din 97 si ala este de ,,oras" este impecabil.

Si cand vrea muschiu tau sa dai cai putere,ii dai pe banzina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
si mai e ceva

dupa cate tin minte de la edy care a pus V12-le pe sierra. ca sa il faca sa mearga pe ford sierra a fost nevoit sa monteze si bordul si cutia de pe bmw. deci nu e chiar asa usor. iar gaz....nu se poate pune orice instalatie. adica instalatiile normale care se vand la noi duc doar motoare pana in 2000cmc.

vorba lui io's - te bucuri de el rar dar bine  :blink:

159098[/snapback]

 

 

 

Am vazut GPL pus pe un motor de 4000 la un Crysler, deci merge pus si pe 750-ul lui, numai ca o sa ii trebuiasca o instalatie mai complicata si cam scumpa. ( Eu am un E34 520 pe care am pus GPL si ma costat instalatia 20 mil. acul 1 an)....aaaa, si nu e segventiala, ca aia costa 40 mil ( pt masina mea care are dor 6 cilindrii).

Ia in calcul varianta cu motorul de 2500cc de 192 CP si nu vei fi dezamagit. Asta in cazul in care vrei sa pastrezi BMW-ul.

 

 

multa bafta !!!!

Link to comment
Share on other sites

Am vazut GPL pus pe un motor de 4000 la un Crysler, deci merge pus si pe 750-ul lui, numai ca o sa ii trebuiasca o instalatie mai complicata si cam scumpa. ( Eu am un E34 520 pe care am pus GPL si ma costat instalatia 20 mil. acul 1 an)....aaaa, si nu e segventiala, ca aia costa 40 mil ( pt masina mea care are dor 6 cilindrii).

Ia in calcul varianta cu motorul de 2500cc de 192 CP si nu vei fi dezamagit. Asta in cazul in care vrei sa pastrezi BMW-ul.

multa bafta !!!!

246167[/snapback]

Asta ar fi mers inainte... ma refer la schimbatul motorului... acum sunt alte legi,care te impiedica sa montezi ce motor ai dori!!! R.A.R-ul iti va omologa doar motoarele care au existat pe modelul respectiv de caroserie,cum ar fi:3000 L6 ;3000 V8;3500 L6;4000 V8;5000V12. Am AUZIT insa o varianta,cum ca ar merge un motor omologat chiar daca nu este cel din cartea de identitate,dar daca performantele si cc acestuia ar fi aproape similare cu unul din motoarele enumerate mai sus.Repet doar am AUZIT,nu stiu cat de corecta este aceasta informatie!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
gpl-ul nu cred ca este o optiune, si cand spui v12 m70 trebuie sa gandesti X2, deci ti-ar trebui 2 instalatii separate de gpl si un rezervor, in afara de bloc si arbore sunt 2 motoare, fiecare bank de 6 avand managementul separat. NU mai intru in detalii acum...si eu mai am un v12 complet in stare f buna numai ca sunt demontate, chiulasele, nu mai explic de ce, daca e cineva interesat de piese...a si o cv 4hp24 cu garantie :).

PS m-am cam bagat peste threadul tau si imi cer scuze

 

 

Salut, vad ca te pricepi in V12 si as vrea sa ma ajuti si pe mine cu cateva sfaturi. Am un 850i E31 din 1990 m70, din pacate are o problema, se aprinde un bec in bord EML si apoi nu se mai accelereaza cum trebuie. Daca opresc motorul, il las putin si pornesc din nou isi revine pentru un timp, apoi se aprinde din nou becul si nu mai accelereaza. Ai patit asa ceva? Ai idee despre ce este vorba? Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

lasa masina asa cum este! este un exemplu de arta germana de inginerie.

in primul rand nu se merita sa schimbi motorul; operatiunea este complicata, costisitoare si rar se intampla sa iasa ca la carte. eu am schimbat motorul la masina mea si stiu ce spun; chiar daca "transplantul" a reusit, a fost costisitor, puteam sa imi iau alta masina. incapatanarea si vanitatea costa :)

750i nu se preteaza la economii; impozitul e scump, o eventual instalatie GPL costa si da si urat sa ai GPL pe seria 7.

Si eu sunt adeptul economiei de carburant dar trebuie sa privesti pe ansamblu.

Concluzia: nu modifica masina! ori mergi cu ea mai rar ori o vinzi.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cineva imi da un BMW 750 din '87. Masina e in stare buna. are pe ea un motor de 12V si 5000 cmc., full optins si piele. Eu m-am interesat de consum si m-am cam speriat. cifre de genul 20, 23% urban, nu ar faace-o decat o masina de mers cu ea la ocazie, nu la serviciu... Proprietarul mi-a spus ca uneori manaca chiar 30 %.

Eu ma gandesc, daca se poate sa ii schimb motorul cu unul mai mic, de care trebuie sa iau, este cineva interesat de asta mare....etc.

Se poate pune GPL pe motorul actual?

va multumesc pentru ajutor. Astept raspunsuri cat mai repede.

vinde masina... nu-ti bate joc de ea, se vede ca nu e de tine

Link to comment
Share on other sites

gpl-ul nu cred ca este o optiune, si cand spui v12 m70 trebuie sa gandesti X2, deci ti-ar trebui 2 instalatii separate de gpl si un rezervor, in afara de bloc si arbore sunt 2 motoare, fiecare bank de 6 avand managementul separat. NU mai intru in detalii acum...si eu mai am un v12 complet in stare f buna numai ca sunt demontate, chiulasele, nu mai explic de ce, daca e cineva interesat de piese...a si o cv 4hp24 cu garantie :).

PS m-am cam bagat peste threadul tau si imi cer scuze

 

 

Salut, vad ca te pricepi in V12 si as vrea sa ma ajuti si pe mine cu cateva sfaturi. Am un 850i E31 din 1990 m70, din pacate are o problema, se aprinde un bec in bord EML si apoi nu se mai accelereaza cum trebuie. Daca opresc motorul, il las putin si pornesc din nou isi revine pentru un timp, apoi se aprinde din nou becul si nu mai accelereaza. Ai patit asa ceva? Ai idee despre ce este vorba? Multumesc !

 

EML=clapeta de acceleratie electronica. Schimb-o, sau e posibil sa fie chiar doua clapete. In general nu ai ce sa repari la EML.

Link to comment
Share on other sites

gpl-ul nu cred ca este o optiune, si cand spui v12 m70 trebuie sa gandesti X2, deci ti-ar trebui 2 instalatii separate de gpl si un rezervor, in afara de bloc si arbore sunt 2 motoare, fiecare bank de 6 avand managementul separat. NU mai intru in detalii acum...si eu mai am un v12 complet in stare f buna numai ca sunt demontate, chiulasele, nu mai explic de ce, daca e cineva interesat de piese...a si o cv 4hp24 cu garantie :).

PS m-am cam bagat peste threadul tau si imi cer scuze

 

 

Salut, vad ca te pricepi in V12 si as vrea sa ma ajuti si pe mine cu cateva sfaturi. Am un 850i E31 din 1990 m70, din pacate are o problema, se aprinde un bec in bord EML si apoi nu se mai accelereaza cum trebuie. Daca opresc motorul, il las putin si pornesc din nou isi revine pentru un timp, apoi se aprinde din nou becul si nu mai accelereaza. Ai patit asa ceva? Ai idee despre ce este vorba? Multumesc !

 

 

Daca vrei si mai ai nevoie te pot pune in legatura cu baiatul, e foarte priceput in ce priveste 8-ul dar si un mecanic foarte bun + ca stie foarte multa electrica pentru masini. Da-mi un PM si iti dau nr lui de telefon.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot ai seria 7 cu un motor destul de Ok: 5000i 12v (frumusete).

 

De ce sa te apuci tu sa o modifici si sa iti prinzi urechile cand poti foarte bine cu banii astia sa iti cumperi o masina economica, si sa tii bmw, exact cum ai zis si tu: de ocazii.

 

La urma urmei e o masina speciala, si nu se merita sa o modifici sau sa umbli la ea.

 

Parerea mea. E mai frumos ce e original. Mai bine o vinzi cu totul decat sa o distrugi. Poate vrea altcineva masina aia.

Edited by katz
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut 745i cu GPL, si am am vazut si Ford Excursion, nu mai stiu ce motor, oricum unu mare, tot pe GPL.

da sa zicem ca iti scoti consumul cu o instalatie gpl...dar ce te faci cand trebuie sa platesti rca-ul la un motor de 5000 cm3...si mai e si impozitul......

RCA-ul la un mot de 5,0 e la fel ca si pt un motor de 2,5 sau de 2,0 :)

 

Impozitul e 3000lei/an

Edited by dean.s
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut .

 

Eu sunt fericitul posesor al unui 750i V12 - E32 1991. Pachet SCHNIZER original. nu are piele dar ma lipsesc. am dat pe el aprox 1400 euro + 700 taxe+ 400 benzina pana acasa. mi l-am luat din germania si il tin cu numere de export ca e mai rentabil la taxe.

 

o viata ai,de ce sa o petreci rabdand dupa un motor puturos?Eu mai bine nu cheltui pe alte palceri dar bag benzina.

 

Referitor la consum pot spune ca un Pitesti arad sau miercurea ciuc, deci combinat , mers FORJA,TURBAT, fara discutie in fata nimanui si fara limita atat cat permite drumul si stabilitatea imi consuma 15% .

Mers moderat si econimic 12%.

In oras - PITESTI - mers turbat 20% . Mers in Bucuresti ( nu se mai poate circula in orasul ala decat noaptea sportiv) 25%

 

 

Are suspensie hidraulica autoreglabila pe spate ce te ajuta mult in viraje . este computerizata total si muuulte masini 2008 ar vrea sa aiba macar jumatate din computerizarile si optiunile ce le are un 750i. sigla si masca este mai mare decat la E32 cu motoare sub 4000cc.

 

Nu schimba nimic, am avut si eu idei d-astea initial. Dar cand simti cuplul enorm pentru un benzinar si cum trage pana in 2000 de ture o sa zici ca mai bine strangi banii de benzina dar ca sa ai placerea sa conduci un v12.

 

Are practic 2 motoare si rar te lasa in drum. de ex acu 2 saptamani ningea si eram pe langa Resita,era dimineata,mi-era foame, mi-era somn, eram singur si mi sa dus o pompa de benzina( are 2) si a mers in 6 cilindri pana acasa. Dar m-a adus acasa ! Nu as fi avut chef sa stau pe acolo pe niste dealuri pustii.

 

Cand am vrut sa ii reduc consumul i-am scos un calculator de motor sau ii scoti o mufa de la o clapeta de acceleratie . Dar pt ce ca tot a consumat 11 si dabea tragea pt ca il chinuia compresia la ceilalti 6 cilindri anulati.Eventual ii scoti bujiile ca sa iasa compresia dar nu ai acces la ele prea usor.

 

Am lovit un caine mare de vro 50 kg aproximativ in Petrosani direct si mi-a infundat nici 1 cm bara in rest nimic d-abea e sesizabil.

 

Dar daca il tii imatriculat pe Romania, ai grija cu impozitul. te v-a costa 40 mil pe an.

 

Orice problema tehnica legat de 750i ma poti intreba,am si tester pt modelele vechi de bmw si te ajut gratuit legat de v12-ele tau. ( modelele vechi de bmw se diagnoisticheaza mai greu datorita protocolului si trebe alt tip de interfata decat cele uzuale) .

post-23592-1233996916_thumb.jpg

post-23592-1233997121_thumb.jpg

Edited by STALIN
Link to comment
Share on other sites

SuperbĂŁ maÂşinĂŁ!

 

Mersi colegu`.

 

Sunt curios cum ar arata cabrio <_< , am vazut una modificata in olanda dar era modelu cu sigla mica ,un 730i cred si cam uratel.

Cred ca astuia i-ar sta bine in "costum de baie "..

Dupa ce ii expira numerele decat sa o vand pe nimic mai bine ma apuc sa o modific sa vad ce iese. Va anunt cu poze.

Link to comment
Share on other sites

superba,in orice caz,eu zic ca-s cele mai reusite masini de pina acuma.mi-as dori si eu una ca a ta dar ma gindeam la un 3000 - 6 linie sa nu ma arda prea tare la inpozit. ai grija de ea,o adevarata bijuterie!!

400 de euro te-a costat numai benzina din germania pina acasa? citi km?

Edited by cristio13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.