Jump to content

Problema pornire e39 530d


Recommended Posts

La e39 530d 2001 porneste greu diminetile cand temperatura scade sub 0 grade,am schimbat toate bujiile am avut cateva arse dupa care tot asa face am schimbat si 3 relee de bujii dar nicio schimbare, pe tester imi da ca ar fii releul de bujii.Nu imi dau seama care ar fii cauza, face exact ca si cum ar fii releul sau bujiile defecte.
Link to comment
Share on other sites

Salut, aceeasi problema o am si eu, cand am cumparat masina (525d e39), pe tester mi-a spus ca e o bujie arsa si de aceea nu pleaca din prima la sfert. Am schimbat bujiile si intr-adevar, una era rupta. Nu mai imi da nici o alta eroare, doar ca in fiecare dimineata trebuie sa dau de cateva ori la cheie si sa las contactul pus mai mult timp in speranta ca o va lua. Dau la cheie, invarte si atat. E posibil sa fie bateria? (mentionez ca in ultimele 2 luni, a avut doua descarcari complete)

 

 

Multumesc

Edited by Vexxatu
Link to comment
Share on other sites

bai frate, radem, glumim, dar tre'sa facem pe istetii si-acolo unde nu e cazul.

 

daca invarte nu e de la baterie, cauta si verifica tot ce tine de bujii. daca intradevar sunt bune (si nu speram ca inca-s bune, inclusiv fisele lor) eu as verifica si pompele alea de motorina si filtrul de motorina. ia vedeti daca va apar bule de aer pe circuitul ala de alimentare, furtunul ala transparent.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Daca iti porneste inca greu dupa schimbare de bujii atunci dute direct in rezervor si verifica pompa vezi daca iti face transferul. Daca nu trebuie inlocuit. Tu mai ai problema si la injectoare sa iti spun dece? Ai motor mare si asta nu prea depinde de bujii incandescente. pornesc repede chiar daca 1 sau 2 sunt duse. Credema am aceas masina de multi ani. Plus ca ma ocup de masinile astea. Vezi acolo la pompa de transfer si apoi un test de injectoare dar nu la ori cine dute la BOSSH
Link to comment
Share on other sites

Sper ca am gasit problema, bujiile sunt cauza am schimbat doua randuri dar erau folosite desi le-am incercat inainte sa le pun.M-am interesat si cica nu-i indicat sa pun folosite ca nu tin, o sa imi cumpar un set de bujii noi n-am ce face.Releele ce le le-am tot schimbat sunt bune am 3 bucati si o sa le pun la vanzare.
Link to comment
Share on other sites

"M-am interesat si cica nu-i indicat sa pun folosite ca nu tin, o sa imi cumpar un set de bujii noi n-am ce face" - adica tu cumperi in mod normal piese doar sh si acum de nevoie trebuie sa iei noi?? cam asta inteleg eu din ce zici tu...dar cum naiba sa iei bujii second?? asa faci si cu filtrele si uleiul?? mai bine nu iti iei o masina pe care o poti intretine cum trebuie decat sa o chinui pe asta doar de dragul siglei??
Link to comment
Share on other sites

Releul l-am schimbat si eu prima data a costat 240 (la E39 da eroare pe test pe aprindere nu spune ce anume este ars , bujia sau releul, spre deosebire de E60) daca nu gresesc vine doar original, bujii beru cam tot 240 de la Claudiu plus mana de lucru 600 total merita si stai fara griji si la -30, eu am webasto si incalzesc mereu masina la temperaturi joase inainte plus ca am garaj , insa merita investitia ,e ceva de munca sa schimbi bujiile cat ai dat la mecanic desfacut si montat de 2 ori le cumparai noi si terminai povestea !
Link to comment
Share on other sites

Nu folosesc de regula piese folosite, dar bujiile le-am avut de la masinile care le-am dezmembrat si le-am verificat inainte sa le pun si erau bune.Nu eram sigur care este problema bujiile sau releul si de aceea am facut miscarea asta, le-am schimbat pe rand de doua ori si bujiile si releeul dar releul era bun in schimb bujiile cand le scoteam sa le verific nu mai functionau.Asa m-am interesat si am aflat chestia cu bujiile folosite.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu folosesc de regula piese folosite, dar bujiile le-am avut de la masinile care le-am dezmembrat si le-am verificat inainte sa le pun si erau bune.Nu eram sigur care este problema bujiile sau releul si de aceea am facut miscarea asta, le-am schimbat pe rand de doua ori si bujiile si releeul dar releul era bun in schimb bujiile cand le scoteam sa le verific nu mai functionau.Asa m-am interesat si am aflat chestia cu bujiile folosite.

 

Macar ai folosit bujiile de la aceeiasi masina/motor? pentru ca au si ele niste parametrii. Daca nu, sau nu mai stii... arata ele la fel dar nu sunt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Daca tot te ocupi cu modele astea,ajuta'ma si pe mine intr'o problema daca poti la un 525 benzina...porneste foarte greu,bateria invarte...si daca dau sa o accelerez spre exemplu mai repede,ii da in nas,merge intrerupt,trebuie sa o iau usor in turatii...testerul imi zice ca ar fi senzorul de oe vibrochen,ala de turatii...sa fie de la el
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.