Jump to content

probleme acceleratie


razvannrm

Recommended Posts

servus every1.

am un e46 320i cum scrie si in titlu, motor 2.2l, 170hp,an 2001. de curand am o problema, cand accelerez mai ales in viteza 1-a se duce in 1200-1300 ture normal apoi pana la 3000 parca ramane acceleratia constanta, chiar daca apas pedala mai tare, apoi o ia mai tare iar, dar undeva pe la 4000-4500 se activeaza dsc-ul chiar daca sunt pe asfalt curat. nu stiu daca m-am exprimat atat de bine incat sa inteleaga toti, dar nu am mai gasit prin alte post-uri acceasi problema, sper sa nu fi postat gresit. tin sa precizez ca de curand mi-am schimbat rotile de la 17" la 16" de tabla cu cauciucuri de iarna(sa fie asta sursa problemei?).daca a inteles cineva :D si daca a mai intampinat aceeasi problema cineva, dati un reply.

multumesc, toate bune.

Link to comment
Share on other sites

ceva de genu, turometrul se ridica, accelereaza dar lin pana la 3000 si apoi o ia ca si cum ar fi diesel si ar avea turbo :) nush ce are, nu-i dau de capat. inclin sa cred k din cauza rotilor e si am pierdut din aderenta considerabil, astea pe iarna fiind si noi si cred k nu au aceeasi aderenta k cele de vara
Link to comment
Share on other sites

am o intrebare: deci zici ca, cand accelerezi la 3000 de turati ramane constanta si se activeaza asc-ul?...

dece se activeaza? roatele din spate tinde cumva sa patineze?...dak da...este ceva normal ceea ce ti se intampla deaorece asc-ul asta face iti pastreaza o turatie constanta sau chiar iti scade din turati atunci cand patineaza mai rau....

daca masina merge normal fara sa tinda sa patineze,si se activeaza asc-ul asha degeaba ai 2 probleme:

1-masina se tureaza in gol si asc-ul citeste ca si cum ti-ar fi patinat roata

2-senzori de la asc nu citesc cum trebuie si anume se activeaza inainte ca masina sa patineze(de obicei asta se intempla la mai multe masini,se activeaza din "precautie" inainte sa patineze...)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca am inteles bine...

dar daca nu se tureaza constant poate fi de la debitmetrul de aer.

poate tu o accelerezi blana, urca brusc pana la o turatie, apoi nimic, apoi fiind cu ea blana intra controlul tractiunii cand baga iar aer.

dar ar trebui sa-ti dea eroare pe tester. oricum poti incerca sa scoti mufa sa vezi cum se comporta, macar elimini o chestie.

Link to comment
Share on other sites

servus every1.

am un e46 320i cum scrie si in titlu, motor 2.2l, 170hp,an 2001. de curand am o problema, cand accelerez mai ales in viteza 1-a se duce in 1200-1300 ture normal apoi pana la 3000 parca ramane acceleratia constanta, chiar daca apas pedala mai tare, apoi o ia mai tare iar, dar undeva pe la 4000-4500 se activeaza dsc-ul chiar daca sunt pe asfalt curat. nu stiu daca m-am exprimat atat de bine incat sa inteleaga toti, dar nu am mai gasit prin alte post-uri acceasi problema, sper sa nu fi postat gresit. tin sa precizez ca de curand mi-am schimbat rotile de la 17" la 16" de tabla cu cauciucuri de iarna(sa fie asta sursa problemei?).daca a inteles cineva :D si daca a mai intampinat aceeasi problema cineva, dati un reply.

multumesc, toate bune.

 

Nu ai nicio problema, asa face toate. E normal sa traga liniar pana la 3000-3500, unde ai cuplul maxim si intra si DISA.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Patinare de ambreiaj? Asta inteleg din spusele tale.

 

 

Eu sunt in asentiment cu Robert- cred ca iti patineaza ambreiajul si in dupa cateva frecari prinde bine si din cauza asta simti ca te baga in scaun subit si pierde aderenta.

Cat despre rotile de iarna/vara- cele de iarna ar trebui sa iti ofere iarna aceeasi aderenta ca cele de vaara , vara :))

Link to comment
Share on other sites

servus every1.

am un e46 320i cum scrie si in titlu, motor 2.2l, 170hp,an 2001. de curand am o problema, cand accelerez mai ales in viteza 1-a se duce in 1200-1300 ture normal apoi pana la 3000 parca ramane acceleratia constanta, chiar daca apas pedala mai tare, apoi o ia mai tare iar, dar undeva pe la 4000-4500 se activeaza dsc-ul chiar daca sunt pe asfalt curat. nu stiu daca m-am exprimat atat de bine incat sa inteleaga toti, dar nu am mai gasit prin alte post-uri acceasi problema, sper sa nu fi postat gresit. tin sa precizez ca de curand mi-am schimbat rotile de la 17" la 16" de tabla cu cauciucuri de iarna(sa fie asta sursa problemei?).daca a inteles cineva :D si daca a mai intampinat aceeasi problema cineva, dati un reply.

multumesc, toate bune.

 

 

Salut! Ia in calcul si cititorul de la pedala de acceleratie!

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Cumva la relanti face caderi de regim?

Sa scada turatia ca apoi sa revina singur, si asta de cateva ori pe minut?

 

Daca da (sper sa nu ma insel dar tu ai vanos pe admisie macar) scoate cu motorul la relanti mufa de la solenoidul de vanos si asculta motorul...dava nu mai oscileaza turatia la relanti, este f posibil sa fie nevoie sa schimbi garniturile O ring-urile de la vanos...eu am avut aceeasi pb, nu tragea pana in 3000 deloc cum trebuia si acum e reglata treaba...am schimbat pe dubluvanos garniturile si guma si teflon.

Este doar ce am patit eu...poate e mai simplu la tine...

 

Trebuie sa explici exact care este pb, deoarece dupa cum vezi sunt multe pareri dat fiind ca nu esti f precis in a descrie exact..... :)

Edited by BmwGenuine
Link to comment
Share on other sites

da, am fost un pic cam ambiguu in descriere pentru ca cunostinte mecanice, sincer nu am, am doar placerea de a conduce dusa pana la extrem :)

@bmwgenuine - scade cateodata la relanti de la 700 la 500 si apoi revine dar de cele mai multe ori e constanta

@restul - simt cateodata ca si cum toata masina ar "aluneca" cate putin spre dreapta :)

am si cateva torncanituri la roti, trebuie sa schimb bucsele la bara de torsiune, am schimbat deja capetele de bara si bieletele directie, dar am facut directia deja, si totusi simt ca si cum cateodata nu as avea control asupra volanului atat de mare :(. am fost la diversi mecanici dar nu prea am gasit raspunsuri...am sa mai incerc la cv tester din nou curand

mersi tutuor de sugestii

Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg ca incepi sa accelerezi, masina trage bine apoi are un moment de "melancolie" in care se tureaza dar degeaba si sus in ture isi revine.

melancolie = iti patineaza ambreiajul

Incearca si un set de bujii noi si inca ceva, daca iti place sa accelerezi intens la semafoare, dezactiveaza ASC-ul pentru ca sugruma acceleratia, totodata trebuie sa ai si putin mai mult grija sa nu "pleci" in cel de langa tine.

In ceea ce priveste rotile, intradevar motorul le invarte mai usor iar derapajul este mai accentuat.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

s-a rezolvat problema asta? mi sa intamplat si mie la un e46 la fel.

este de la anvelope, dimensiune nepotrivata sau mai lata pe fata decat pe spate,

mi s-a intamplat cand am bagat 235/40/18 in fata, si 225/40 pe spate( acelea mai late imi loveau in aripi in spate, si le-am pus asa temporar pana la vulcanizare sa-mi puna pe toate 225.40) se comporta exact cum a spus initiatorul topicului.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.