Jump to content

PROBLEME (CUTIE AUTOMATA) E39 525TDS?


Recommended Posts

SALUT!SUNT NOU PE AICI!AM UN BMW 525 tds e39 cutie automata.Problema este ca motorul se tureaza in gol si nu pleaca de pe loc nu are forta!precizez ca am schimbat cutia de viteze!si mai este o chestie consumul este foarte mare 15-18%!care ar putea fi problema?multumesc! Edited by robertcosmin
Link to comment
Share on other sites

daca a fost schimbata cutia,atunci mai mult ca sigur convertizorul nu a fost pus EXACT la locul lui.O chestie absolut identica am patit si eu.Am dat cutia jos din nou,am scurs tot uleiul,iar cu cutia in pozitie verticala,cu priza in sus,am fixat convertizorul pe locul lui,EXACT!tREBUIE SA FII FOARTE ATENT ATUNCI CAND IL PUI LA LOC!Daca acesta a fost fixat in priza de la cutie cu cutia jos,in pozitie orizontala,atunci sansele sa nu fie intrat complet pe priza cutiei sunt MAXIME!Trebuie cautata pozitia in care convertizorul intra perfect in locasul lui.Oricum are prevazute 2 ghinturi pe buza dupa care ar trebui sa-ti dai seama daca a intrat complet sau nu.Eram cat pe ce sa cumpar o alta cutie,cand m-a luminat si pe mine un mecanic!bafta!

...si inca o chestie:ai grija ca atunci cand urci cutia sus pt a o pune pe masina,sa nu deranjezi cumva pozitia convertizorului pe priza cutiei pentru ca va trebui sa repeti procedura!cred ca mecanicul ala al tau stie ca,convertizorul nu se pune separat pe volanta,dupa care pune cutia!!!!!!!!!!!!prima data se fixeaza convertizorul pe priza cutiei,si impreuna cu aceasta se pune pe masina!Desi pare de necrezut,am vazut si convertizor pus separat,inainte de a pune cutia!

Edited by radupe
Link to comment
Share on other sites

nu pot sa stii exact daca nu stii istoricul, ca nu a dat prea multe amanunte..

Era posibil sa fi cumparat cutie sh deja defecta. nu spune a luat una sh, noua, a facut o reconditionare...

Ce simptome a descris ele sunt in primul rand de convertizor, fie ca e fixat prost sau defect.

Nu poti sa zici precis pe forum, ci eventula doar da niste directii sa caute..

oricum daca e adevarat ce zici tu, eu nu as mai merge la mecanicul ala, daca esti din bucuresti ai vreo 3 service-uri specializate...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

E o situatie care mi s-a intamplat,cu exact aceleasi simptome.Este clar ca problema vine de la convertizor(fixat prost) si sunt convins ca problema e cea descrisa mai sus.Daca ar fi fost convertizorul defect,simptomele ar fi fost altele.Cu siguranta,cutia va trebui data jos,iar convertizorul pus la loc asa cum trebuie!In ceea ce priveste mecanicul la care a fost el,nu imi permit comentarii pt ca nu-l cunosc.

 

@robertcosmin:legat de consumul mare de care spuneai-si-a bagat cineva nasul pe la pompa de injectie?

 

Edited by radupe
Link to comment
Share on other sites

Ce pot spune este ca,cutia a fost second hand dar de la cine am luato sunt sigur ca mergea bine inainte pe masina lui!nu am stiut parte cu montajul convertizorului!inseamna ca de acolo se trage tot!ms mult de sfat!

 

@robertcosmin:legat de consumul mare de care spuneai-si-a bagat cineva nasul pe la pompa de injectie?

 

 

 

la pompa de injectie nu am umblat deloc!dar sincer sa fiu pe capacul ei se vede ca a fost umblat la ea!si am uitat sa mai precizez ca turatia motorului la relantiu ne este constanta!adica tremura la un interval de cateva secunde:( M-am saturat deja de masina asta mi-a mancat zilele

Link to comment
Share on other sites

daca a fost schimbata cutia,atunci mai mult ca sigur convertizorul nu a fost pus EXACT la locul lui.O chestie absolut identica am patit si eu.Am dat cutia jos din nou,am scurs tot uleiul,iar cu cutia in pozitie verticala,cu priza in sus,am fixat convertizorul pe locul lui,EXACT!tREBUIE SA FII FOARTE ATENT ATUNCI CAND IL PUI LA LOC!Daca acesta a fost fixat in priza de la cutie cu cutia jos,in pozitie orizontala,atunci sansele sa nu fie intrat complet pe priza cutiei sunt MAXIME!Trebuie cautata pozitia in care convertizorul intra perfect in locasul lui.Oricum are prevazute 2 ghinturi pe buza dupa care ar trebui sa-ti dai seama daca a intrat complet sau nu.Eram cat pe ce sa cumpar o alta cutie,cand m-a luminat si pe mine un mecanic!bafta!

...si inca o chestie:ai grija ca atunci cand urci cutia sus pt a o pune pe masina,sa nu deranjezi cumva pozitia convertizorului pe priza cutiei pentru ca va trebui sa repeti procedura!cred ca mecanicul ala al tau stie ca,convertizorul nu se pune separat pe volanta,dupa care pune cutia!!!!!!!!!!!!prima data se fixeaza convertizorul pe priza cutiei,si impreuna cu aceasta se pune pe masina!Desi pare de necrezut,am vazut si convertizor pus separat,inainte de a pune cutia!

 

 

Mecanicul meu a facut exact cum ai spus tu ca nu trebuie facut!adica a pus convertizorul pe volanta si apoi a pus cutia!toata chestia trebuie facuta din nou acuma!macar bine ca stiu de unde se trage problema cu cutia!merci mult pt sfat!

Edited by robertcosmin
Link to comment
Share on other sites

1:incearca sa pornesti motorul,lasa-l sa se incalzeasca(apa in picioare!),si vezi daca apare vreo fluctuatie a turatiei(ralanti)fara nici un consumator pornit(faruri,proiectoare,clima,etc).Daca apar fluctuatii(fara ca acesti consumatori sa fie porniti!)inseamna ca a fost schimbat capul hidraulic de la pompa de injectie,cu un alt cap hidraulic facut in china de una dintre firmele chinahanji sau lutong.ESTE UN SIMPTOM UNIVERSAL VALABIL LA PIESELE ASTEA(NU MENTIN INALTA PRESIUNE CONSTANTA)

2:daca pornesti motorul,apa in picioare,ralanti,si turatia fluctueaza atunci cand pornesti toti consumatorii de pe masina,inseamna ca de vina este actuatorul inductiv de la pompa de injectie.necesita schimbat cu altul,de pe o alta pompa de injectie(functionala).vezi ca mai este un topic pe tema asta!

3:cand te dai la ea scoate fum negru(in sarcina)?daca scoate mult fum,e posibil sa fie debitata pompa!trebuie reglat debitul!

Link to comment
Share on other sites

Mecanicul meu a facut exact cum ai spus tu ca nu trebuie facut!adica a pus convertizorul pe volanta si apoi a pus cutia!toata chestia trebuie facuta din nou acuma!macar bine ca stiu de unde se trage problema cu cutia!merci mult pt sfat!

 

schimba-ti mecanicul!

evita mecanicii care nu stiu sa repare decat dacia(si nici pe aia cum trebuie),care joaca toata ziua table si ragaie ceapa!e plina romanica de ei!eu m-am lamurit cu mecanicii din romania si imi repar singur masina!sunt un autodidact convins.ce fac eu cu manuta mea,nu fac 10 mecanici din romania!

daca mecanicul tau nu stie cum se pune cutia cu tot cu convertizor pe masina,zii ca exista o gaura eliptica(acoperita de un capac cauciucat) ,care foloseste la fixarea convertizorului,prin care se introduc suruburile(3 buc) si se fixeaza de volanta(se introduc pe rand si se strang de asemenea,pe rand!)

Edited by radupe
Link to comment
Share on other sites

1:incearca sa pornesti motorul,lasa-l sa se incalzeasca(apa in picioare!),si vezi daca apare vreo fluctuatie a turatiei(ralanti)fara nici un consumator pornit(faruri,proiectoare,clima,etc).Daca apar fluctuatii(fara ca acesti consumatori sa fie porniti!)inseamna ca a fost schimbat capul hidraulic de la pompa de injectie,cu un alt cap hidraulic facut in china de una dintre firmele chinahanji sau lutong.ESTE UN SIMPTOM UNIVERSAL VALABIL LA PIESELE ASTEA(NU MENTIN INALTA PRESIUNE CONSTANTA)

2:daca pornesti motorul,apa in picioare,ralanti,si turatia fluctueaza atunci cand pornesti toti consumatorii de pe masina,inseamna ca de vina este actuatorul inductiv de la pompa de injectie.necesita schimbat cu altul,de pe o alta pompa de injectie(functionala).vezi ca mai este un topic pe tema asta!

3:cand te dai la ea scoate fum negru(in sarcina)?daca scoate mult fum,e posibil sa fie debitata pompa!trebuie reglat debitul!

 

 

cand pornesc motorul dupa vreo 10 secunde incepe sa tremure destul de rau iar cand se incalzeste mai tremura dar nu asa de rau adica nu se simte la fel ca si cand ii rece,nu conteaza daca pornesc ceva consumatori tot asa face, oricum mai am o pompa de injectie incerc sa o pun pe aia!dar de la cine am luato mia zis ca ar avea aceasi problema(tremura).ms mult pt sfat

Edited by robertcosmin
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!!!!Sunt bucuros ca am intrat aici si pot vorbi cu oameni care au aceleasi probleme,..dar si un hobby....BMW!!!!Promit sa impartasesc din problemele care le-am avut si le-am gasit rezolvarea,..dar am sa fiu sincer...chiar daca am sa supar pe altii,..dar vreau ca alti posesori de BMW sa nu pateasca ce am patit eu!!!!Deocamdata ...sunt la a treia reparatie la cutia de viteza automata pe care o am!!!!Am gasit aici pe site niste sfaturi si ...sa stiti ca sunt adevarate!!!!Am reparat-o si in Germania...si in Bucuresti la doua service-uri diferite,...acum o repar in alta parte!!!!Am mare nevoie de un bloc de supape la cutia de viteza ...daca cineva ma poate ajuta cu un sfat si un pret...raman dator!!!Asta e urgent!!!!In rest,...tot ce am vazut discutandu-se aici despre X.5...este adevarat....sunt niste defecte din proiectare care nu sunt recunoscute de firma germana!!!!Cum poti sa pui pe masinile tale cutii de viteza care nu corespund puterii masinii,..care nu dezvolta un cuplu care sa asigure functionarea normala a masinii,...numai ca sa te gandesti ca o sa se defecteze si toti posesorii de acest tip de masini vor cauta innebuniti sa le repare???!!!!Si credeti-ma...sunt la a treia reparatie....si daca adun banii....imi mai luam alte doua masini lejer!!!!Si asta numai la cutia de viteza!!!!Am condus linistit,..nu am stresat masina,..am ascultat toate sfaturile de la service,...am schimbat uleiul la timp...chiar foarte des...si numai de ala scump si de calitate....degeaba....totul s-a dus pe apa sambetei!!!!!Bani...timp...stres...plimbari ale masinii cu platforma de la Iasi la Bucuresti si invers,....deci sunt foarte dezamagit de aceasta cutie de viteza!!!!Dar gata cu problemele....am gasit aici pe site sfaturi bune...si le multumesc tuturor care au curajul sa spuna ,...sa sfatuiasca ...,sa impiedice sa ne mai lovim de atatea probleme,...!!!!Am si eu la randul meu multe sfaturi...si am sa le postez aici,..nu numai despre cutiile de viteza care sunt un dezastru pentru faima acestei masini,...dar si despre piese ieftine si bune,..cauciucuri ,...moduri de conducere....,intretinerea acestor masini,..lucruri de care m-am lovit personal....!!!!O zi frumoasa tututror....si drum bun!!!!
Link to comment
Share on other sites

Salut!incearca sa dezvolti!ce masina ai,ce motor,cutie!...eventual,probleme!banuiesc,nu te afli pe forumul asta din pura placere!hehe(putin probabil!

...pentru APROAPE orice bloc de valve(SI NU NUMAI),ia legatura cu cei de la sonnax.com!

Daca ai cutie ZF 5hp18 sau 6hp....,si crezi ca te poate ajuta un manual,cauta-ma!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

SALUT!SUNT NOU PE AICI!AM UN BMW 525 tds e39 cutie automata.Problema este ca motorul se tureaza in gol si nu pleaca de pe loc nu are forta!precizez ca am schimbat cutia de viteze!si mai este o chestie consumul este foarte mare 15-18%!care ar putea fi problema?multumesc!

Suna la Samer Zakzak in Timisoara. 0722620339

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.