Jump to content

porneste greu e46 320d


Recommended Posts

Problema cu pornirea cand apa este pe albastru provine in 90% dintre cazuri dintr-o cauza electrica. Incearca sa scoti mufa din senzorul de temperatura al lichidului de racire, senzorul se gaseste langa electromotor, spre volanta (atentie, sa nu scoti mufa din senzorul de pe volanta). Daca masina ta va porni normal cu aceasta mufa scoasa din senzor, ar fi posibil sa fi un norocos care are senzorul defect, iar daca vei schimba senzorul si tot nu porneste bine, defectiunea este in calculatorul masinii care nu mai da comanda spre releul bujiilor. Remediul cel mai simplu este sa mergi la un electrician priceput care sa iti puna in paralel cu releul bujiilor un alt releu cu temporizator pe durata scurta, circa 5 secunde, care la fiecare pornire se va declansa incat bujiile vor primi impulsul suficient incat la orice temperatura neprielnica (adica zona albastra si peste albastru inclusiv). Bujia incandescenta are nevoie de 4-5 secunde sa atinga o temperatura si de 850 de grade, caz ideal si bujii bune. Releul tau ramane si el pe masina pentru ca el stie sa-si faca treaba doar cand motorul e rece, astfel situatia poate fi cel mai usor si ieftin rezolvata. Succes!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Va salut! A mea, dimineata sau daca este lasata mai mult timp nepornita, porneste cam greu, dupa ce invarte 4-5-6 secunde. Dupa ce porneste, daca o opresc imediat, porneste la sfert. Si asa porneste toata ziua,la sfert, indiferent de temperatura motorului. Daca o las nepornita mai multe ore, se repeta faza. Asta se intampla acum, la 20-30 de grade afara. Sa fie tot din cauza bujiilor? Nu cred, pentru ca este destul de cald afara incat sa porneasca si fara bujii. Toate filtrele sunt schimbate recent. Care ar putea fi cauza?
Link to comment
Share on other sites

Va salut! A mea, dimineata sau daca este lasata mai mult timp nepornita, porneste cam greu, dupa ce invarte 4-5-6 secunde. Dupa ce porneste, daca o opresc imediat, porneste la sfert. Si asa porneste toata ziua,la sfert, indiferent de temperatura motorului. Daca o las nepornita mai multe ore, se repeta faza. Asta se intampla acum, la 20-30 de grade afara. Sa fie tot din cauza bujiilor? Nu cred, pentru ca este destul de cald afara incat sa porneasca si fara bujii. Toate filtrele sunt schimbate recent. Care ar putea fi cauza?

 

Salut. Am aceeasi problema ca si a ta. Ai gasit cumva vreo rezolvare sau vreun sfat spre remedierea problemei ?

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am gasit rezolvarea. Acum, cand este frig afara dimineata, porneste si mai greu. Saptamana viitoare o sa schimb bujiile, pentru ca stiu ca mie nu imi merg si o sa vad daca este din cauza lor. Eu stiu ca nu imi merg bujiile pentru ca dupa ce am schimbat siguranta, s-a ars iarasi. Am mai facut o mica investigatie si am aflat ca cel putin una din bujii este in scurt si de asta arde siguranta. O sa le scimb saptamana viitoare, o sa ma asigur ca functioneaza si releul si o sa vad apoi daca o sa porneasca asa cum trebuie
Link to comment
Share on other sites

Inca nu am gasit rezolvarea. Acum, cand este frig afara dimineata, porneste si mai greu. Saptamana viitoare o sa schimb bujiile, pentru ca stiu ca mie nu imi merg si o sa vad daca este din cauza lor. Eu stiu ca nu imi merg bujiile pentru ca dupa ce am schimbat siguranta, s-a ars iarasi. Am mai facut o mica investigatie si am aflat ca cel putin una din bujii este in scurt si de asta arde siguranta. O sa le scimb saptamana viitoare, o sa ma asigur ca functioneaza si releul si o sa vad apoi daca o sa porneasca asa cum trebuie

 

Salut !

Ceva noutati ? Ai reusit sa schimbi bujiile ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Va salut! A mea, dimineata sau daca este lasata mai mult timp nepornita, porneste cam greu, dupa ce invarte 4-5-6 secunde. Dupa ce porneste, daca o opresc imediat, porneste la sfert. Si asa porneste toata ziua,la sfert, indiferent de temperatura motorului. Daca o las nepornita mai multe ore, se repeta faza. Asta se intampla acum, la 20-30 de grade afara. Sa fie tot din cauza bujiilor? Nu cred, pentru ca este destul de cald afara incat sa porneasca si fara bujii. Toate filtrele sunt schimbate recent. Care ar putea fi cauza?

 

dupa lupta multi viteji.... deocamdata dereglatu a fost singurul care i-a dat de cap. oricum nu cred ca scopul acestui forum este sa creeze "discutii".

Eu iti multumesc pentru sfat, dar am rezolvat.

Salut.

 

dupa lupta multi viteji.... deocamdata dereglatu a fost singurul care i-a dat de cap. oricum nu cred ca scopul acestui forum este sa creeze "discutii".

Eu iti multumesc pentru sfat, dar am rezolvat.

Salut.

 

Mircea M, am cititi si recitit postarile tale, am exact aceeasi problema. Poti sa ma ajuti te rog cu numarul lui Dereglatu?

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

Imi permit sa intervin, avand aceeasi problema ca si intiatorul topicului, doar ca la mine problema este la prima pornire din zi, la rece. Din cate am inteles, pornirea grea la rece se datoreaza fie bujiilor, fie compresiei.

 

Am tot rasfoit forumul, si se pare ca problema mea este de la dezamorsarea circuitului (verificand bujiile, releul, etc), si iau drept rezolvare urmatorul post :

 

 

Am rezolvat problema cu montarea unei valve unisens + un nou furtun care face legatura dintre filtru de motorina si pompa de injectie si vreau sa va spun ca din septembrie si pina acum masina a pornit la sfert de cheie, indiferent daca o porneam intr=o zi de 10 ori sau la 2 saptamani . Chiar si acum pe gerul asta de minus 14 gr la Constanta, masina porneste la sfert de cheie.

 

Solutia cu valva unisens .... 100 RONi inclusiv montajul !!!

 

Intrebarea mea este:

1. Unde se monteaza aceasta valva unisens, presupun ca pe furtunul de tur ce pleaca din filtrul de motorina catre pompa de injectie. Asa este?

2. Care este sensul acestei valve ? sensul de blocare.

 

Multumesc.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Sau faci totul profi si schimbi garniturile de la pompa de injectie sa nu se mai dezamorseze. Acum 3 ani m-a costat in jur de 300 lei la Car Bosch Service Cluj cu garantie, alea, alea fara demontarea pompei de pe masina.

 

Multumesc de raspuns, insa ma intereseaza un raspuns si la intrebare mea. Vreau sa incerc provizoriu pana gasesc pe cineva competent sa se ocupe de schimbul de o-ring-uri si garnituri . Mentionez ca nu am observat scurgeri pe pompa de injectie..e uscata.

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

Imi permit sa intervin, avand aceeasi problema ca si intiatorul topicului, doar ca la mine problema este la prima pornire din zi, la rece. Din cate am inteles, pornirea grea la rece se datoreaza fie bujiilor, fie compresiei.

 

Am tot rasfoit forumul, si se pare ca problema mea este de la dezamorsarea circuitului (verificand bujiile, releul, etc), si iau drept rezolvare urmatorul post :

 

 

 

Intrebarea mea este:

1. Unde se monteaza aceasta valva unisens, presupun ca pe furtunul de tur ce pleaca din filtrul de motorina catre pompa de injectie. Asa este?

2. Care este sensul acestei valve ? sensul de blocare.

 

Multumesc.

 

Salutare. Ma poate ajuta cineva? Am tot cautat insa gasesc tot felul de raspunsuri, unul spune ca pe retur, altul spune ca pe tur. In mod normal ar trebui sa fie pe retur, dar vreau sa ma asigur.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salutare!

 

Am si eu probleme cu pornirea la cald, dar nu identica cu cele expuse pana acum.

La rece porneste la sfert, dupa mers mai tare sau in oras cu porniri foarte multe de pe loc, daca trebuie sa opresc nu mai porneste.

Toti martorii se aprind si sting normal dar nu da nici o comanda, nu se aude nimic, nu se intampla nimic.

Daca las masina 1-2 ore se raceste putin si porneste la sfert.

 

Masina 318D E46 2002.

 

Multumesc !

Edited by danutv
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Va salut, din nou.

 

Revin cu o problema (sper eu, nu grava):

 

Dimineata cand sa plec la serviciu, m-am urcat in masina si cand sa ii dau cheie, am constatat ca nu vrea sa invarta motorul, concret:

 

Dau cheie, se aude ca si cand ar invarti un motor electric (atentie, nu sunetul motorului diesel) dar nu invarte motorul, ca si o comparatie, se aude ca motorul unui aspirator cand ii dai drumul. Pleaca de la intensitate mica si invarte din ce in ce mai tare.

 

M-am uitat pe la motor, nimic suspect, totul ok, curele role etc.

 

Dupa 4-5 chei, a inceput sa invarta si motorul si intr-un final a pornit. Am ajuns fara probleme la destinatie, am oprit masina, i-am dat cheie din nou si a pornit la sfert.

 

Suspectul numarul 1 pentru mine ar fi: electromotorul.

 

Va rog daca se poate sa ma ajutati cu ceva pareri/sfaturi, sau daca ati patit si voi asta.

 

Dimineata ma grabeam sa ajung la birou, dar daca problema persista o sa fac si un video (sper sa nu).

 

Multumesc.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Va salut, din nou.

 

Revin cu o problema (sper eu, nu grava):

 

Dimineata cand sa plec la serviciu, m-am urcat in masina si cand sa ii dau cheie, am constatat ca nu vrea sa invarta motorul, concret:

 

Dau cheie, se aude ca si cand ar invarti un motor electric (atentie, nu sunetul motorului diesel) dar nu invarte motorul, ca si o comparatie, se aude ca motorul unui aspirator cand ii dai drumul. Pleaca de la intensitate mica si invarte din ce in ce mai tare.

 

M-am uitat pe la motor, nimic suspect, totul ok, curele role etc.

 

Dupa 4-5 chei, a inceput sa invarta si motorul si intr-un final a pornit. Am ajuns fara probleme la destinatie, am oprit masina, i-am dat cheie din nou si a pornit la sfert.

 

Suspectul numarul 1 pentru mine ar fi: electromotorul.

 

Va rog daca se poate sa ma ajutati cu ceva pareri/sfaturi, sau daca ati patit si voi asta.

 

Dimineata ma grabeam sa ajung la birou, dar daca problema persista o sa fac si un video (sper sa nu).

 

Multumesc.

 

LE: Cum am prins putin timp liber la birou, am reusit sa ma documentez pe forum si se pare ca simptomele respective vin de la bendix, care patineaza .Corect ?

 

Imi puteti spune de unde as putea sa achizitionez acest bendix ? Nu am gasit decat sh, sau nou pentru alte modele.

 

Multumesc anticipat si scuze daca se considera dublu post.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

LE: Cum am prins putin timp liber la birou, am reusit sa ma documentez pe forum si se pare ca simptomele respective vin de la bendix, care patineaza .Corect ?

 

Imi puteti spune de unde as putea sa achizitionez acest bendix ? Nu am gasit decat sh, sau nou pentru alte modele.

 

Multumesc anticipat si scuze daca se considera dublu post.

 

Update: Am schimbat platoul cu carbuni si bendix-ul, insa problema cu pornirea persista.

Sper ca in weekend sa schimb releul de bujii + bujiile, sa vad exact ce se intampla apoi ( am gasit pe tester eroarea glow plug unit - releu bujii )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.