Jump to content

porneste greu e46 320d


Recommended Posts

sal am si eu un bmw e46 2000d din 2000 dimineata porneste la sfert dar daca apuca sa se incalseasca la 30 de grade nu mai porneste repede binenteles m-am apucat de am schimbat bujiile leam desfacut aveam 2 arse leam schimbat pe toate 4 a doua zi dimineata a pornit instant am lasato 2 minute sa se incalzeasca apoi am lasato vreo ora si cand am dat sa o pornesc lavel greu am masurat tensiunea de la bujii daca vine am constatat ca releul nu datea tensiune am schimbat releul dar nimic lafel am fost la bavaria mi-au schimbat senzorul de temperatura de pe blocul motor a zis ca ala da informatia la calculator cand sa porneasca releul a dar nimic la fel acum am ajuns sa imi pun un buton in torpedou si dimineata porneste singura iar dupa ce o opresc si o las cateva ore apas eu butonu sa dau curent la releu ca nu se mai pune singur va rog ajutatima ca e tare urat sa ai bmw si sa stai ca la dacie cu inprovizati sa porneasca
Link to comment
Share on other sites

nau nicio treaba injectoarele leam schimbat diuzele toata injectia am facuto cand am luato in ianuarie problema e ca releul nu primeste comanda sa cupleze daca are apa mai mult de 20grade daca ii tin eu alimentarea la releu 5 6 secunde si apoi porenesc o ia la sfert nu stiu din ce cauza nu ii da comanda la releu daca se incalzeste unpic normal releul cupleaza pana cand ajunge apa la 60grade decate ori o opresti si cand o pornesti cupleaza daca nu a ajuns la 60 dupa daca motorul are 60grade nu mai cupleaza la pornire ca e destul de cald motorul dar treaba e ca la mine dupa 20grade nu mai cupleaza si trebue sa ii tin eu alimentata bobina ca sa porneasca

 

nu stiu ce sa mai fac am citit de 1 luna de zile tot forumul sunt multi in situatia mea nimeni nu a gasit problema eu sunt putin mai avansat macar stiu de ce nu porneste ca nu cupleaza releul dar nu stiu dc nu cupleaza toti colegi de forum in sitoatia mea au incercat cu injectoare cu tot felu dar nimeni nu sa gandit sa masoare daca vine tensiune la buji ca nu le banuesti pentru ca dimineata o ia la sfert releul cupleaza numai cand e rece de tot apoi numai cupleaza daca are 20grade si el trebue sa cupleze la fiecare pornire pana ajunge la temperatura de 60grade daca cititi colegi opritiva din bagat bani in pompa si injectoare nau legatura daca injectia are probleme nu porneste nici cand are 90 grade apa porneste tot greu pecand masina face figurile aste exact cand ar trebui sa cupleze releul intre 20 si 60 de grade dupa 60 de grade porneste la sfert si pana in 20grade la fel la sfert

Link to comment
Share on other sites

sal am si eu un bmw e46 2000d din 2000 dimineata porneste la sfert dar daca apuca sa se incalseasca la 30 de grade nu mai porneste repede binenteles m-am apucat de am schimbat bujiile leam desfacut aveam 2 arse leam schimbat pe toate 4 a doua zi dimineata a pornit instant am lasato 2 minute sa se incalzeasca apoi am lasato vreo ora si cand am dat sa o pornesc lavel greu am masurat tensiunea de la bujii daca vine am constatat ca releul nu datea tensiune am schimbat releul dar nimic lafel am fost la bavaria mi-au schimbat senzorul de temperatura de pe blocul motor a zis ca ala da informatia la calculator cand sa porneasca releul a dar nimic la fel acum am ajuns sa imi pun un buton in torpedou si dimineata porneste singura iar dupa ce o opresc si o las cateva ore apas eu butonu sa dau curent la releu ca nu se mai pune singur va rog ajutatima ca e tare urat sa ai bmw si sa stai ca la dacie cu inprovizati sa porneasca

Salut, aceeasi problema am si eu, cand temperatura motorului are vreo 30 de grade nu vrea sa mai porneasca, rece porneste la sfert. Cineva mi-a zis exact ca tine, uneori calculatorul motor nu mai da comanda la bujii.

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat si releul si senzorul ala de pe motor de pe o masina de la desmembrari care mergea inainte sa le desfac am pornito am incalzito si pe urma am masurat cand apa avea 45grade si tot mai punea tensiune la buji

 

pai si inseamna ca ar trebui resoftata?

ca sa dea comanda la releu? ca alceva nu mai stiu ce sa fac plus ca tte mai faci si de ras cu bmw si stai sa apas pe buton sa pun eu bujiile manual ca sa porneasca si loganu lu vecinu o ia la sfert iti vine sa te duci ......

 

cred ca asta cu resoftatul e rezolvarea pt ca am bagato pe un tester la un tovarasi si a incercat sa porneasca releul manual de pe leptop si calculatorul tot nu vroia sa ii dea comanda dupa ce sa racit pe la 6 grade apa a putut sa dea comanda la releu

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat si releul si senzorul ala de pe motor de pe o masina de la desmembrari care mergea inainte sa le desfac am pornito am incalzito si pe urma am masurat cand apa avea 45grade si tot mai punea tensiune la buji

 

pai si inseamna ca ar trebui resoftata?

ca sa dea comanda la releu? ca alceva nu mai stiu ce sa fac plus ca tte mai faci si de ras cu bmw si stai sa apas pe buton sa pun eu bujiile manual ca sa porneasca si loganu lu vecinu o ia la sfert iti vine sa te duci ......

 

cred ca asta cu resoftatul e rezolvarea pt ca am bagato pe un tester la un tovarasi si a incercat sa porneasca releul manual de pe leptop si calculatorul tot nu vroia sa ii dea comanda dupa ce sa racit pe la 6 grade apa a putut sa dea comanda la releu

cu facutul de ras cam ai dreptate, ai fi surprins daca ti-as zice sa am incercat dar fara rezultat, tot asa face.

Link to comment
Share on other sites

releul pica pe almeu lam schimbat am cumparat unu de la desmembrari si nu merge azi am fost la fratimiu si i lam luat pr al lui de pe masina al meu merge la el al lui la mine nu sonda aia de temperatura am schimbato la bavaria noua bujiile sunt noi BOSCH idea e ca pe acel fir care vine din calculator masor dimineata cand e rece si vine tensiune dar daca are cateva grade nu mai vine tensiune deci excludeti buji releu sau siguranta

 

deci nu e asa simplu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sal am si eu un bmw e46 2000d din 2000 dimineata porneste la sfert dar daca apuca sa se incalseasca la 30 de grade nu mai porneste repede binenteles m-am apucat de am schimbat bujiile leam desfacut aveam 2 arse leam schimbat pe toate 4 a doua zi dimineata a pornit instant am lasato 2 minute sa se incalzeasca apoi am lasato vreo ora si cand am dat sa o pornesc lavel greu am masurat tensiunea de la bujii daca vine am constatat ca releul nu datea tensiune am schimbat releul dar nimic lafel am fost la bavaria mi-au schimbat senzorul de temperatura de pe blocul motor a zis ca ala da informatia la calculator cand sa porneasca releul a dar nimic la fel acum am ajuns sa imi pun un buton in torpedou si dimineata porneste singura iar dupa ce o opresc si o las cateva ore apas eu butonu sa dau curent la releu ca nu se mai pune singur va rog ajutatima ca e tare urat sa ai bmw si sa stai ca la dacie cu inprovizati sa porneasca

Nu a mai avut nimeni problema asta? Stie cineva care este pinul pe care trebuie sa-l pun pe + ca sa pot cupla manual releul de bujii?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
A mea porneste greu doar daca o las oprita mai multe ore dupa ce am mers cu ea. Daca o opresc acum si dupa 5-10 minute chiar o ora, n-am treaba, porneste la sfert. Bujii originale, EGR-ADMISIE-INTTERCOOLER-TURBO-FURTUNE-TRASEE curatate...releu bujii ok, motorina de la OMV....pe tester nimic....
Link to comment
Share on other sites

Aceleasi simptome le am si eu ( pornire la sfert cand ii motorul rece sau cald) , in schimb porneste f greu cand ii acul de la apa pe albastru. Am schimbat acum pompa de inalta presiune, porneste tot greu, dar nu mai am trepidatii chiar dupa pornire. Pe tester totul e in regula ( bujii, releu bujii). Nu stiu nici eu ce sa-i mai fac...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

sal am si eu un bmw e46 2000d din 2000 dimineata porneste la sfert dar daca apuca sa se incalseasca la 30 de grade nu mai porneste repede binenteles m-am apucat de am schimbat bujiile leam desfacut aveam 2 arse leam schimbat pe toate 4 a doua zi dimineata a pornit instant am lasato 2 minute sa se incalzeasca apoi am lasato vreo ora si cand am dat sa o pornesc lavel greu am masurat tensiunea de la bujii daca vine am constatat ca releul nu datea tensiune am schimbat releul dar nimic lafel am fost la bavaria mi-au schimbat senzorul de temperatura de pe blocul motor a zis ca ala da informatia la calculator cand sa porneasca releul a dar nimic la fel acum am ajuns sa imi pun un buton in torpedou si dimineata porneste singura iar dupa ce o opresc si o las cateva ore apas eu butonu sa dau curent la releu ca nu se mai pune singur va rog ajutatima ca e tare urat sa ai bmw si sa stai ca la dacie cu inprovizati sa porneasca

 

 

Salut, vreau sa te intreb cum ai rezolvat problema de mai sus?

Am si eu un 320d din 2000 si am aceeasi problema... Dimineata porneste, cand e motorul cald proneste, insa daca o las cam 2-3 ore si apuca sa se raceasa putin, dar nu de tot ( acu pe albastru), nu maiporneste. Trebuie sa o las sa se raceasca mai mult ca sa o mai pot porni.

 

Multumesc si astept raspunsul tau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.