Jump to content

Seria 3, E90 vs. E92


adrianrus

Recommended Posts

După 3 ani de 325i, E46 situaţia mă forţează să caut o altă maşină.

 

Am câteva întrebări legate de E90 şi E92.

 

1. La ce ar trebui să fiu atent când cumpăr modelul ăsta? Are ceva lucruri care trebuie ştiute?

 

2. Văd computerul de bord central la unele, mai exact spus cred că e navigaţia. Pe E46 nu am avut aşa ceva? E un must?

 

3. Mă uit spre 325i, 330i sau 335i. Nu exclud xi. Am umblat cu lopata în portbagaj anul trecut, dar nu mă deranjează. :)

La ce să fiu atent?

 

4. Ce alte lucruri credeţi că sunt relevante acum, când încep să caut un model second-hand?

 

5. Ce consum are 335i?

 

6. Cei care aţi cumpărat recent, cât aţi plătit taxa auto?

 

Mulţumesc.

Edited by adrianrus
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Un 335i e un motor pecinste. Dar, mai ales in oras, o sa umble binisor la buzunar! Si, din cate am citit si au spus si colegii, are probleme cu pompa de injectie si injectoarele (vorbeste cu @alex rosiu).

Un "atmosferic"are mai putine probleme. Iar, intre E90 si 92 e o chestiune de gust!

Link to comment
Share on other sites

Un 335i e un motor pecinste. Dar, mai ales in oras, o sa umble binisor la buzunar! Si, din cate am citit si au spus si colegii, are probleme cu pompa de injectie si injectoarele (vorbeste cu @alex rosiu).

Un "atmosferic"are mai putine probleme. Iar, intre E90 si 92 e o chestiune de gust!

 

MulĂžumesc. Am avut consum raportat e 325 de 19L, ĂŽn bord. Nu cred cĂŁ o sĂŁ fiu foarte speriat. Ăn plus nu fac mai mult de 10.000 de km pe an.

Link to comment
Share on other sites