Jump to content

DIY. Recuperare taxĂŁ de poluare.


VrajitoruldinOZ

Recommended Posts

Am observat cĂŁ o mare parte din membrii forumului se ĂŽntreabĂŁ cum se poate recupera taxa de poluare auto și ce acte sunt necesare acestui demers.

Consider cĂŁ e timpul sĂŁ “contribui” cu ceva comunitĂŁții bmwclub.ro redactând un DIY simplu și ușor de urmat pentru recuperarea taxei de poluare (achitatĂŁ din anul 2008 pânĂŁ ĂŽn prezent).

 

Ăncep prin a menționa cĂŁ sunt de profesie inginer, nu avocat :) iar experiența mea se limiteazĂŁ la acest proces. Documentele atașate postului sunt din dosarul procesului meu și pot fi foarte ușor adaptate oricui ĂŽi sunt utile.

 

Aceștia sunt pașii necesari:

 

1. Se face o cerere simplĂŁ la Administrația Finanțelor Publice din orașul unde s-a plĂŁtit taxa prin care se cere restituirea taxei de poluare de cĂŁtre ADMINISTRAĂIA FINANĂELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI .............. (orașul unde s-a plĂŁtit taxa ĂŽn cazul de fațĂŁ – orașul Petroșani). Subsemnatul…., posesor al auto…, vĂŁ rog sĂŁ-mi restituiți taxa de poluare achitatĂŁ la ĂŽnscrierea auto personal ĂŽntrucât contravine legislației Uniunii Europene. Data și semnĂŁtura. RĂŁspunsul va fi unul de genul urmĂŁtor:

post-15919-0-40509700-1323464485_thumb.jpg

2. La pasul 2 sunt douĂŁ posibilitĂŁți:

a ) DacĂŁ aveti ĂŽn posesie decizia de calcul a taxei de ĂŽnmatriculare se trece la pasul 3.

b ) DacĂŁ nu aveți aceastĂŁ decizie se cere prin cerere scrisĂŁ o copie a deciziei de calcul tot de la ADMINISTRAĂIA FINANĂELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI ..........................

Ăn decizia de calcul se gĂŁsește exact calculul fĂŁcut de Administrația FinanciarĂŁ când s-a plĂŁtit taxa de poluare.

post-15919-0-63057500-1323464495_thumb.jpg

Cererile de la pașii 1-2 se pot face ĂŽn același timp. Ăn cazul meu ADM. FIN. a rĂŁspuns ĂŽntr-o sĂŁptĂŁmânĂŁ și am ridicat personal cele 2 rĂŁspunsuri.