Jump to content

BMW e39 525d


Recommended Posts

Salut.De ceva vreme masina din titlu tot face figuri in sensul ca porneste cand vrea ea,trage doar pana la 2500-3000 si apoi parca i se taie alimentarea(chiar si pe liber nu se tureaza mai mult).Eu banuiesc una din pompele din rezervor sau de sub scaunul soferului.Cei care s-au confruntat cu problema asta ii rog sa imi raspunda.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ai scos turul si cand i-ai dat cheie nu arunca deloc motorina?

 

Pompa de sub scaun ar trebui sa se auda cand porneste. Pune-i contactul cu portiera ta deschisa si trage cu urechea daca se aude un sunt ca de releu. Daca da, inseamna ca e ok pompa de sub sofer si s-ar putea ca cea din rezervor sa fie pe duca.

 

Eu am schimbat-o pe cea din rezervor, incepuse prin a face probleme la pornire(in special cand era putina motorina in rezervor!) iar, in final mi-a murit masina in mers pt ca nu mai tragea motorina.

Edited by Goccio
Link to comment
Share on other sites

Azi,cu greu, am reusit sa o pornesc.pompa de sub scaun se aude,dar tot nu pot sa o turez mai mult de 3500.De exemplu, daca pompa din rezervor nu functioneaza,ar putea porni doar cu pompa de sub scaun?poate sa traga motorina chiar si fara ajutorul celei din rezervor?Si inca o intrebare:se vede pe tester care pompa face figuri?
Link to comment
Share on other sites

Poate sa mai fie ceva...

Am patit-o personal si asa m-am ales cu pompe noi de motorina.

Poate sa fie fisurata galeria de admisie, verifica si asta.

Am crezut initial ca este de la combustibil...apoi de la pompa de combustibil...in final a fost galeria.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca porneste fara probleme, in mers nu se opreste, nu este pompa de transfer din rezervor si nici cea de sub scaunul soferului.

Daca se opreste in mers si se aprinde martorul galben de ,,MOTOR”, e pompa de transfer. Daca la pornire nu o ia , si dupa ce ii dai 2 - 3 lovituri de par de lemn sub scaunul soferului, porneste, e pompa de motorina

Dupa cum povestesti tu, mi s-a intamplat si mie cu vechea masina , un E39 din 2000. Am desfacut capacul de la motor si am verificat mersul acestuia, prin scoaterea pe rand a mufelor electrice de la injectoare. Am constatat ca nu se facea contact la una din mufe. am dat cu spray de curatire a cablajelor, mergea, iar dupa un timp, motorul nu se mai tura peste 25000 - 3000rot. Era un fir strangulat la mufa. A trebuit sa schimb mufa cu totul ( se potriveste cea de la un motor de peugeot 407 diesel - identica). Apoi, nu am mai avut probleme.

 

Concluzie: verifica prima data mufele de la fiecare injector prin pornitrea motorului si scoaterea pe rand a acestora. Daca nu este din astea, vezi pompa de transfer din rezervor ( acolo se opreste CLAR motorul - am patit-o) si apoi cea de sub scaunul soferului.

 

Tot ce am spus e patzit si valabil pt motorul M57 de pe E39, 525d ( nu td).

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Azi,cu greu, am reusit sa o pornesc.pompa de sub scaun se aude,dar tot nu pot sa o turez mai mult de 3500.De exemplu, daca pompa din rezervor nu functioneaza,ar putea porni doar cu pompa de sub scaun?poate sa traga motorina chiar si fara ajutorul celei din rezervor?Si inca o intrebare:se vede pe tester care pompa face figuri?

 

 

incearca sa ai motorina in rezervor mereu peste 30l si daca mai face si asa figuri atunci e cea de sub prag pe duca,daca nu atunci cea din rezervor.eu zic ca e cea de sub prag asa s-a manifestat si la mine.dupa prima simptoma am mai facut vreo 500km apoi a murit de tot

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am patit-o si eu. A inceput sa se auda un zgomot ciudat in masina, il auzeam cand puneam contactul si de multe ori cand era masina la relanti. La ineput am crezut ca o fi avand ceva Webasto de face zgomotul ala avand in vedere ca vremea e rece si cand porneste , cand nu( inca nu am reusit sa-l inteleg, probabil din vina termostatului care e cam dus),apoi am observat ca nu se mai tura nici in gol nici in sarcina(pana la 2500 de rotatii tragea la fel).M-am dus la benzinarie sa alimentez si am facut greseala sa opresc motorul si nu a mai pornit decat dupa 20 de chei, am ajuns acasa l-am oprit si nu a mai pornit deloc. Am vazut bule pe furtunul transparent de retur si mam gandit ca o fi ceva la pompa, am desfacut turul care intra in filtru si nu venea motorina deloc.

Acum stau si ma gandesc care pompa o fi? Teoretic daca desfac furtunul care intra in cea de sub prag,pun contactul si vine motorina inseamna ca e buna cea din rezervor nu?

Merita sa cumpar pompa noua mai ieftina sau neaparat Pierburg sau Bosch? Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

nu curge.si la mine cand s-a dus cea de sub scaun am scos furtunul de la filtru si nu ajungea nici un strop de motorina,iar cea din rezervor o schimbasem cu un an inainte.

daca nu se mai aude a murit de tot.(normal nu trebuie sa o auzi

poti incerca sa ii dai jos scutul de protectie si sa o lovesti usor cu un ciocanel,poate reporneste...dar tot la schimbat ajungi

Edited by lica
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut pompa de motorina arsa din revervor si cu 20 de litri de motorina nu a pornit. Am mai pus inca 20 si masina mergea perfect se tura pana la 4000ture tragea, mergea normal nu se cunostea nicio difirenta cu pompa arsa.Acum am schimbat pompa din rezervor e ceva de munca pana o scoti din suportul dar masina trebuie sa mearga normal fara sa se limiteze in turatie daca ai peste 30 de litri de motorina.Am cumparat VDO Siemens si a costa 345 lei si cea de sub prag am gasit Pierburg la 600 lei.
Link to comment
Share on other sites

Astazi am schimbat pompa de sub scaun si dupa vreo 3 chei a pornit, dar tot nu e ok.Cand pun contactul pompa merge vro 20 25 de secunde, motorul se tureaza maxim pana la 4000, am observat ca atunci cand e doar contactul pus si pompa merge se aude ca si cum ar scapa aer pe la conductele care duc la pompa de injectie, motorina nu se vede sa curga pe sub masina.Pompa din rezeror se aude ca merge si cand am pus contactul pe furtunul de sub masina venea motorina dar nu cu presiune mare Nu stiu ce sa-i mai fac
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut

Nu am mai avut nici un fel de problema cu masina pana ieri cand,tot asa,mi s-a oprit in mers.Cand pun contactul prin furtunul acela transparent care iese din filtru vine foarte putina motorina cu foarte mult aer.Am desfacut busonul de la rezervor si doar cateodata se aude foarte tare cum bolboroseste ceva in rezervor.Sa fie oare pompa din rezervor de vina?Sa nu o cumpar si apoi sa fie pompa de sub scaun

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.