Jump to content

nu "trage" motorul,520-e39


Recommended Posts

in primul rand va salut,sunt nou pe aici!!

am achizitionat de curand un e 39,masina mult visata,doar ptr estetica interioare si confort.

am incercat sa o pun(incerc in continuare)pe linia de plutire.

ce se intampla:functioneaza perfect motorul,cam doua-trei minute,apoi nu mai trage,parca ar ramane in 5 pistoane(asa si e),iar eu in mers,iau si pun contactul,apoi iar merge rotund,ceva timp!

De aici si un consum de 21-25%.

Stiu ca nu trb sa cer mare performanta la 520i,cutie manuala,dar totusi,eu nu fac ;CERCULETE",VREAU SA MERG NORMAL!!

Cu respect si sper sa ma ajutati cu un sfat sau o persoana capabila!!

Link to comment
Share on other sites

De unde ai tras concluzia ca merge in 5?

 

Poate fi vreo bobina de inductie care sa nu isi mai faca treaba dupa ce se incalzeste putin, trebuie verificate bujiile de catre cineva cu experienta, se vede care lucreaza ok si care nu; scoate miros puternic de benzina pe esapament? rateuri?

Poate fi si vreun injector, pompa de benzina pe moarte, regulator presiune defect... trebuiesc luate pe rand, eu unul de la bujii/bobine as incepe.

 

Si debitmetrul creeaza astfel de simptome la anumite turatii, eu cu cel vechi care era defect intre 2k-3k se ingatuia foarte rau. Incearca sa scoti mufa de la debitmetru si vezi, daca face la fel nu are nici o treaba el.

 

Succes!

 

PS: Eu personal merg la garaj la doru98nic de aici de pe forum cu masina, poti lua legatura cu el sa vezi daca te poate ajuta cu problema ta. (presupun ca esti din BUC, daca nu specifica locatia)

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

iti multumesc mult!pare destul de complicat!asa e!voi incerca sa iau legatura cu persoana la care faci referire!

ideea e ca s a cam tras de ea,cred,catalizatorul e golit,roti pe 18,patrate fata,incerc s o reconstruiesc!!

asta e! daca te indragostesti de un rahat-il aperi de muste!!

mai vorbim! Merci!!(_Bucuresti)

nu stiu cum sa dau de doru98nic-daca nu este interzis,imi poti da date de contact,ceva,ale lui?

Edited by ronys
Link to comment
Share on other sites

bineanteles ca este posibil si asta!!

am incercat cu debitmetrul-nu are relevanta!face la fel

ceva electric

nu mai stiu!

cum sa i dai de cap?

am facut diagnoza!totul PERFECT!

doar ca nu mi a sters defectele din bord(uleiul tot minim arata)a zis ca si revine,auziti!!

un baiat pe sos Salaj,la un service!

si sa am minim 20l benzina.

am. Dar tot asa!

nu se poate merge cu ea. catalizatorul golit! galagie ca la nebuni!! benzina cat China,consuma!!

cat il veneram... ma cam dezgusta!!

SARBATORI FERICITE tuturor celor de aici si celor la care tineti!!! :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Programeaza-te pt. diagnoza la Automobile Bavaria, te costa testerul pana in 100 RON, eu asa am procedat, urmeaza sa merg dupa Sarbatori pt. ca este in concediu cine trebuia sa se uite la masina mea astazi, aveam programarea facuta. Intreaba de dl. Voinea, dansul am inteles ca este cel mai cel din Romania la electrica de la AB.
Link to comment
Share on other sites

multumesc!! am dat 50 ron,pe...marginea santului,cum s ar zice!! Si desigur,voi cauta un catalizator,dar in spate ustura ochii de la benzina nearsa!! Sa i schimb si jantele(18),caut ceva normal(16) si poate si mai revine!!(cu consumul)

am rezolvat si cu portbagajul,nu se mai deschidea electric!Fire intrerupte si crapate in mansonul de cauciuc dintre caroserie si capac!!Prost sta la partea electrica!!

Salutari si inca o data multumesc domnilor vizitatori-membri-admin!! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Aceeasi probblema o am si eu la un 520i din 2001 motorul este 2171 cmc (m54) din cate am inteles cu 170cp..Mergea intrerupt cam in 5 si nu se accelera scotea fum alb si intepator si manca 1 l de ulei la 1mie de km..am decis sa schimb semeringurile de la supape , garniturile de la capac culbutori toate ,valva pcv ,debitmetru tot ce inseamna furtune apoi bujiile schimbate cu bobinele .curatat clapeta acceleratie si regulator relanti..garnitura de admisie..absolut tot original nu after marchet. Dupa pornirea motorului acelasi simptome insa cu mai putin fum dar un trpidat usor la relantiu fara oscilatii ale turometrului. (Suporti motor si cutie sunt schimbati).Am scos mufa de la senzor axa cu came si motorul si revenit merge perfect..cand o pun la loc nu mai trage deloc ...am schimbat senzorul am facut tester nici o eroare nu mai da ..si aceeasi pb dupa 1 zi..Prin urmare m am saturat pana peste cap..acum merg cu mufa scoasa de la ax cu came ..trage bine consum de benzina nu am dar fum scoate ulei mananca la fel trepiidatii apar din cand in cand de obicei dupa 5 min de stat in relanti..antigel nu consuma...ce poate fi ??? Mai am de schimbat valva DISA ..si regulatorul de relanti...in rest totul este nou..sper sa ma ajute cineva ..daca nu cred ca un alt motor ar fi solutia!
Link to comment
Share on other sites

Voi nu testati masinile astea cand le cumparati, sau sunt primite? Un test de compresie nu costa mult, s-ar putea sa fie motorul terminat si e mai ieftin un transplant in cazul asta..

 

LE: ca fapt divers am venit cu banii in buzunar din Brasov pana in Bucuresti dupa ce am fost sa vad un E39 care in poze si la telefon parea promitator si acolo nu mi-a placut mie cum vibra la relani, fosta nu facea asa si nu mi se parea normal la un 6 cilindri sa faca asa..mai tarziu am aflat cat de busita si reparata a fost masina aia, deci cand ai dubii, n-ai dubii.

Edited by hitman1234
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.