Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

eu tot visez la un meeting la care sa venim toti cu masinile. :blink:

Ultima data cand am facut meeting si am fost doar eu, florin, ionut, alex si tot a venit garda sa ne intrebe de sanatate chit ca stateam pe loc cu motoarele oprite si nu aveam nici un fel de "intentii". :)

Link to comment
Share on other sites

cand a fost asta ma? eu am uitat. Ultima data stiu cam am fost cu (cine pana mea?!?), george si alex pe ilioara cand mi-am rupt eu timoneria de la cutie :blink:(

 

Si a mai fost atunci cand am fost 6. pune si tu niste poze ca eu nu le mai am.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

si eu as avea o problema...

 

nu reusesc sa fac sa mearga ceasul de sub turometru...

5871[/snapback]

 

maine promit sa ma uit in torpedou la masina si sa iti spun ce fire trebui sa unesti de la tzomputerul masinii la mufa albastra care intra in spatele ceasurilor de bord..

din tzomputer pleca din pinul 36...parca dar nu sunt sigur...ma uit maine si iti zic...

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

Si vrei neaparat sa-ti bagi unghiile-n gat cand vezi cat consuma? :)

5878[/snapback]

 

 

Cu consumul nu stau rau...dupa calculele mele nu consuma mai mult de 12 la suta in oras...Si nu merg chiar incet... :blink:

Link to comment
Share on other sites

maine promit sa ma uit in torpedou la masina si sa iti spun ce fire trebui sa unesti de la tzomputerul masinii la mufa albastra care intra in spatele ceasurilor de bord..

din tzomputer pleca din pinul 36...parca dar nu sunt sigur...ma uit maine si iti zic...

5919[/snapback]

 

of, of, of... de mii de ori ti-am zis :blink:

 

pinul 32 de la ECU, se duce la pinul 11 de la mufa albastra din spatele ceasurilor. firul pleaca alb-negru din ECU, si ajunge alb-galben in mufa albastra. asta la 6 cilindri. daca Luk ne spune si noua ce motor si din ce an are, mai studiem si ii explicam :)

Link to comment
Share on other sites

of, of, of... de mii de ori ti-am zis :blink:

 

pinul 32 de la ECU, se duce la pinul 11 de la mufa albastra din spatele ceasurilor. firul pleaca alb-negru din ECU, si ajunge alb-galben in mufa albastra. asta la 6 cilindri. daca Luk ne spune si noua ce motor si din ce an are, mai studiem si ii explicam :)

5984[/snapback]

 

ok, uite aici: 320i Coupe, 6 cilindri,motor M20 , din 1986, ....233000km la bord. Cel putin asa cred, ca e M20, dupa anul de fabricatie, dupa ce altceva as putea sa-mi dau seama?

multumesc pentru ca incercati sa ma ajutati. Chiar iubesc BMW-urile si as vrea ca totul sa mearga perfect! (era sa-l bat pe ala de la care l-am luat, nu stia nimic de masina, nici nu schimbase vreodata ceva, nici filtre, nici bujii, nici ulei, nici curea de distributie-eu le-am schimbat pe toate dupa ce am luat-o)

Edited by Luk
Link to comment
Share on other sites

atunci e clar, tre sa verifici exact firele pe care ti le-am zis mai sus, si acumulatorii de la ceasuri, despre care vorbea Nick.

 

esti un norocos, eu dupa ce am luat masina de la baietasul respectiv n-am stiut sa verific nimic... si am rupt cureaua :blink:(

 

ai diferentialul de fabrica ? mor de curiozitate sa vad si eu cum se misca un 320i asa... caci al meu e schimbat cu unul mult mai lung.

Link to comment
Share on other sites

atunci e clar, tre sa verifici exact firele pe care ti le-am zis mai sus, si acumulatorii de la ceasuri, despre care vorbea Nick.

 

esti un norocos, eu dupa ce am luat masina de la baietasul respectiv n-am stiut sa verific nimic... si am rupt cureaua :)(

 

ai diferentialul de fabrica ? mor de curiozitate sa vad si eu cum se misca un 320i asa... caci al meu e schimbat cu unul mult mai lung.

6027[/snapback]

 

thanks a lot! Raman dator!

Si la diferential nu stiu pe unde e seria, dar presupun ca nu e schimbat, ala habar n-avea de nimic... Eu i-am luat si bujii dupa catalogul Champion, asa cum scria acolo. I-am schimbat si fisele de bujii cu originale, am dat o caruta de bani pe ele. Dar acum porneste la cheie. Cand am luat-o eu avea si un tzacanit la motor, i-am schimbat culbutorii-din pacate cu altii vechi, dar care erau ok- acum merge"smooth". Va mai dura putin pana il aduc la nivelul la care vreau eu, e cam scump, trebuie sa le iau pe rand... :blink:

Link to comment
Share on other sites

atunci e clar, tre sa verifici exact firele pe care ti le-am zis mai sus, si acumulatorii de la ceasuri, despre care vorbea Nick.

 

esti un norocos, eu dupa ce am luat masina de la baietasul respectiv n-am stiut sa verific nimic... si am rupt cureaua :)(

 

ai diferentialul de fabrica ? mor de curiozitate sa vad si eu cum se misca un 320i asa... caci al meu e schimbat cu unul mult mai lung.

6027[/snapback]

 

 

eu personal am senzatia ca are o oarecare intarziere la Kick-down, parca se tureaza ceva mai incet decat ma asteptam eu... :blink:

Link to comment
Share on other sites

thanks a lot! Raman dator!

Si la diferential nu stiu pe unde e seria, dar presupun ca nu e schimbat, ala habar n-avea de nimic...  Eu i-am luat si bujii dupa catalogul Champion, asa cum scria acolo. I-am schimbat si fisele de bujii cu originale, am dat o caruta de bani pe ele. Dar acum porneste la cheie. Cand am luat-o eu avea si un tzacanit la motor, i-am schimbat culbutorii-din pacate cu altii vechi, dar care erau ok- acum merge"smooth". Va mai dura putin pana il aduc la nivelul la care vreau eu, e cam scump, trebuie sa le iau pe rand... :)

6028[/snapback]

este boala curata, o sa vezi, si noi am bagat o multime de bani in fiarele astea, dar, de, pasiunea pentru ele este nemarginita. De aceea am deschis acest topic pentru a ne ajuta reciproc.

Pana acum am numarat dac nu ma insel 7 sau 8 posesori de e30, dar mai asteptam, poate ne facem mai multi. :blink:

Link to comment
Share on other sites

este boala curata, o sa vezi, si noi am bagat o multime de bani in fiarele astea, dar, de, pasiunea pentru ele este nemarginita. De aceea am deschis acest topic pentru a ne ajuta reciproc.

Pana acum am numarat dac nu ma insel 7 sau 8 posesori de e30, dar mai asteptam, poate ne facem mai multi. :blink:

6030[/snapback]

 

mai apar, stai linistit....noi astia cu ursuletii suntem foarte multi.....pentru ca, exact cum ai spus si tu, pasiunea pentru acest model de bmw nu are margini.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.