BMWClub: Seria 3 E30 - BMWClub

Jump to content

  • 122 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Seria 3 E30 Probleme tehnice, modificari tehnice / optice, generalitati

#21 User is offline   jaffar 

  • zero
  • Group: Members
  • Posts: 1871
  • Joined: 25-October 04
  • Location:Bucuresti

Posted 04 January 2005 - 16:07

atunci e clar, tre sa verifici exact firele pe care ti le-am zis mai sus, si acumulatorii de la ceasuri, despre care vorbea Nick.

esti un norocos, eu dupa ce am luat masina de la baietasul respectiv n-am stiut sa verific nimic... si am rupt cureaua :blink:(

ai diferentialul de fabrica ? mor de curiozitate sa vad si eu cum se misca un 320i asa... caci al meu e schimbat cu unul mult mai lung.
0

#22 User is offline   Luk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 247
  • Joined: 14-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:BMW, of course

Posted 04 January 2005 - 16:18

(cine pana mea?!?), on 4/Jan/2005, 16:07, said:

atunci e clar, tre sa verifici exact firele pe care ti le-am zis mai sus, si acumulatorii de la ceasuri, despre care vorbea Nick.

esti un norocos, eu dupa ce am luat masina de la baietasul respectiv n-am stiut sa verific nimic... si am rupt cureaua :)(

ai diferentialul de fabrica ? mor de curiozitate sa vad si eu cum se misca un 320i asa... caci al meu e schimbat cu unul mult mai lung.
View Post


thanks a lot! Raman dator!
Si la diferential nu stiu pe unde e seria, dar presupun ca nu e schimbat, ala habar n-avea de nimic... Eu i-am luat si bujii dupa catalogul Champion, asa cum scria acolo. I-am schimbat si fisele de bujii cu originale, am dat o caruta de bani pe ele. Dar acum porneste la cheie. Cand am luat-o eu avea si un tzacanit la motor, i-am schimbat culbutorii-din pacate cu altii vechi, dar care erau ok- acum merge"smooth". Va mai dura putin pana il aduc la nivelul la care vreau eu, e cam scump, trebuie sa le iau pe rand... :blink:
0

#23 User is offline   Luk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 247
  • Joined: 14-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:BMW, of course

Posted 04 January 2005 - 16:22

(cine pana mea?!?), on 4/Jan/2005, 16:07, said:

atunci e clar, tre sa verifici exact firele pe care ti le-am zis mai sus, si acumulatorii de la ceasuri, despre care vorbea Nick.

esti un norocos, eu dupa ce am luat masina de la baietasul respectiv n-am stiut sa verific nimic... si am rupt cureaua :)(

ai diferentialul de fabrica ? mor de curiozitate sa vad si eu cum se misca un 320i asa... caci al meu e schimbat cu unul mult mai lung.
View Post



eu personal am senzatia ca are o oarecare intarziere la Kick-down, parca se tureaza ceva mai incet decat ma asteptam eu... :blink:
0

#24 User is offline   Nick 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 12-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 04 January 2005 - 16:27

Luk, on 4/Jan/2005, 16:18, said:

thanks a lot! Raman dator!
Si la diferential nu stiu pe unde e seria, dar presupun ca nu e schimbat, ala habar n-avea de nimic...  Eu i-am luat si bujii dupa catalogul Champion, asa cum scria acolo. I-am schimbat si fisele de bujii cu originale, am dat o caruta de bani pe ele. Dar acum porneste la cheie. Cand am luat-o eu avea si un tzacanit la motor, i-am schimbat culbutorii-din pacate cu altii vechi, dar care erau ok- acum merge"smooth". Va mai dura putin pana il aduc la nivelul la care vreau eu, e cam scump, trebuie sa le iau pe rand... :)
View Post

este boala curata, o sa vezi, si noi am bagat o multime de bani in fiarele astea, dar, de, pasiunea pentru ele este nemarginita. De aceea am deschis acest topic pentru a ne ajuta reciproc.
Pana acum am numarat dac nu ma insel 7 sau 8 posesori de e30, dar mai asteptam, poate ne facem mai multi. :blink:
0

#25 User is offline   Ionut 

  • Senior
  • Group: Restrictionat
  • Posts: 680
  • Joined: 29-October 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:tot ce tzine de auto....

Posted 04 January 2005 - 16:39

Nick, on 4/Jan/2005, 16:27, said:

este boala curata, o sa vezi, si noi am bagat o multime de bani in fiarele astea, dar, de, pasiunea pentru ele este nemarginita. De aceea am deschis acest topic pentru a ne ajuta reciproc.
Pana acum am numarat dac nu ma insel 7 sau 8 posesori de e30, dar mai asteptam, poate ne facem mai multi. :blink:
View Post


mai apar, stai linistit....noi astia cu ursuletii suntem foarte multi.....pentru ca, exact cum ai spus si tu, pasiunea pentru acest model de bmw nu are margini.. :)
0

#26 User is offline   valichelu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 21-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 January 2005 - 17:25

Inca unul.La Multi Ani toturor! :blink:
0

#27 User is offline   valichelu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 21-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 January 2005 - 17:51

Rugaminte pentru cunoscatori!

1- In ceasul de la turometru in partea dreapta a lui exista o gaura destul de mica prin care se observa o cifra.Nu stiu ce indica aceasta.
2- Cum se reseteaza indicatorul cu leduri de la OILSERVICE ??? :blink: :) :)
0

#28 User is offline   Nick 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 12-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 04 January 2005 - 18:51

da exista un cod pe gaurica aia dar nu stiu ce reprezinta.
Cu privire la oilservice te pot ajuta.
Cand ajung acasa iti spun ce tre sa faci, oricum este vorba de un strap ce tre facut intre 2pini de la mufa de service, in timp ce ti contactul pus.
0

#29 User is offline   adioprisan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 05-December 04
  • Gender:Male
  • Location:bucharest
  • Interests:BMW

Posted 04 January 2005 - 22:37

Luk, on 3/Jan/2005, 11:27, said:

si eu as avea o problema...

nu reusesc sa fac sa mearga ceasul de sub turometru...
View Post

LUK,fii atent!dfesfaci torpedoul-si te uiti dupa o mufa cu 3 fire care intra in mufa calculatorului-deci se uneste cu manunchiul de fire ce intra in mufa mare a ecu-de obicei-unul este verde,altul maro,si unul negru.Cel verde alimenteaza pomPA ELECTRICA PRIN CONTACT,CELELALTE SUNT TUROMETRUL SI LITROMETRUL!IDEEA ESTE SA DESFACI MUFA-CURETI PINII CU UN SPRAY,CHIAR CU ALCOOL,SAU SPIRT,SI APOI MUFEZI LA LOC-ASTA E PRIMA INCERCARE-daca tot nu merge-posibile erori:ceasul in sine(ca mecanism),conexiuni electrice pina la ceas,montaj electronic din bord-pot sa te ajut sa vii la mine la garaj,sa schimbam bordul cu altul-merge repede-sa vedem daca vina e din ceasuri-daca nu depistam alte cauze legate de conexiuni-te pup!adi
0

#30 User is offline   adioprisan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 05-December 04
  • Gender:Male
  • Location:bucharest
  • Interests:BMW

Posted 04 January 2005 - 22:41

Luk, on 4/Jan/2005, 14:33, said:

ok, uite aici: 320i Coupe,  6 cilindri,motor M20 , din 1986, ....233000km la bord. Cel putin asa cred, ca e M20, dupa anul de fabricatie, dupa ce altceva as putea sa-mi dau seama?
multumesc pentru ca incercati sa ma ajutati. Chiar iubesc BMW-urile si as vrea ca totul sa mearga perfect! (era sa-l bat pe ala de la care l-am luat, nu stia nimic de masina, nici nu schimbase vreodata ceva, nici filtre, nici bujii, nici ulei, nici curea de distributie-eu le-am schimbat pe toate dupa ce am luat-o)
View Post

Ai injectie l-jetronic-deci nu exista pinul 32-vezi cu mufa de care ti-am zis-si apoi hai sa ii punem alte ceasuri-depistam astfel rapid cauza-adi-
0

#31 User is offline   Nick 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 12-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 04 January 2005 - 22:59

valichelu, on 4/Jan/2005, 17:51, said:

Rugaminte pentru cunoscatori!

1-  In ceasul de la turometru in partea dreapta a lui exista o gaura destul de mica prin care se observa o cifra.Nu stiu ce indica aceasta.
2-  Cum se reseteaza indicatorul cu leduri de la OILSERVICE ??? :blink:  :)  :)
View Post

poftim tati, reset oilservice, iar ledurile schimbi acumulatori.

Attached File(s)


0

#32 User is offline   valichelu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 21-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 January 2005 - 09:39

Nick, on 4/Jan/2005, 22:59, said:

poftim tati, reset oilservice, iar ledurile schimbi acumulatori.
View Post



Multumesc mult.Ma duc sa incerc,dar din cate imi amintesc mufa mea este putin diferita fata de ce am primit de la tine,are o parte dreapta si mai putini pini.
Am un BMW 318i din 1983.
0

#33 User is offline   jaffar 

  • zero
  • Group: Members
  • Posts: 1871
  • Joined: 25-October 04
  • Location:Bucuresti

Posted 05 January 2005 - 10:35

cifra care se vede prin gaurica face parte din codeplug. la modelele cu 9 leduri la service interval, codeplugul e un fel de bat din plastic care face un contact pe placa ceasurilor, selectind de acolo numarul de cilindri si probabil si alte chestii. n-am idee ce reprezinta cifra respectiva.
0

#34 User is offline   strem 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 131
  • Joined: 23-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 05 January 2005 - 15:13

si eu, si eu
0

#35 User is offline   Luk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 247
  • Joined: 14-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:BMW, of course

Posted 06 January 2005 - 07:56

adioprisan, on 4/Jan/2005, 22:41, said:

Ai injectie l-jetronic-deci nu exista pinul 32-vezi cu mufa de care ti-am zis-si apoi hai sa ii punem alte ceasuri-depistam astfel rapid cauza-adi-
View Post


multumesc de oferta, dar ar fi cam greu sa vin la tine la garaj, eu sunt in Timisoara.

Oricum, de-abia sambata voi avea timp sa ma ocup de "BIMI", in rest ajung acasa tarziu. Daca nu ma descurc , revin cu amanunute.







:blink:
0

#36 User is offline   Luk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 247
  • Joined: 14-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:BMW, of course

Posted 06 January 2005 - 08:00

(cine pana mea?!?), on 4/Jan/2005, 16:07, said:

atunci e clar, tre sa verifici exact firele pe care ti le-am zis mai sus, si acumulatorii de la ceasuri, despre care vorbea Nick.

esti un norocos, eu dupa ce am luat masina de la baietasul respectiv n-am stiut sa verific nimic... si am rupt cureaua :blink:(

ai diferentialul de fabrica ? mor de curiozitate sa vad si eu cum se misca un 320i asa... caci al meu e schimbat cu unul mult mai lung.
View Post



O intrebare: stii cumva ce caracteristici trebuie sa aiba acumulatorii(capacitate(mA) , etc.?
ai mei au curs si nu mai vad nimic din ce scrie pe ei.
0

#37 User is offline   FiveThreeFive 

  • Senior
  • Group: Under Supervision
  • Posts: 521
  • Joined: 09-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 06 January 2005 - 09:06

Luk, on 6/Jan/2005, 08:00, said:

ce caracteristici trebuie sa aiba acumulatorii(capacitate(mA)
Cumpara acumulatori NiCd (in nici un caz sa nu iei NiMH sau LiIon) de 1.2V si de capacitate intre 450mA..1000mA.
Trebuie incarcati full inainte sa-i montezi. Ar fi ideal, daca ai timp, chiar sa le faci un ciclu complet: incarcare full - descarcare full (de exemplu, cu o lanterna, etc.) - apoi iar incarcare full, inainte de montare.
0

#38 User is offline   Nick 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 12-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 06 January 2005 - 10:31

Luk, on 6/Jan/2005, 08:00, said:

O intrebare: stii cumva ce caracteristici trebuie sa aiba acumulatorii(capacitate(mA) , etc.?
ai mei au curs si nu mai vad nimic din ce scrie pe ei.
View Post

te duci la Germanos la bucur obor in rond(colt mosilor cu stefan cel mare)
sau la Germanos 1Mai vis a vis de piata, cu bordul in mana si ti schimba baieti de acolo, ieftinache 150 mii.
0

#39 User is offline   Luk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 247
  • Joined: 14-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:BMW, of course

Posted 06 January 2005 - 13:10

Nick, on 6/Jan/2005, 10:31, said:

te duci la Germanos la bucur obor in rond(colt mosilor cu stefan cel mare)
sau la Germanos 1Mai vis a vis de piata, cu bordul in mana si ti schimba baieti de acolo, ieftinache 150 mii.
View Post



sorry, eu sunt in Timisoara
0

#40 User is offline   mike 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 926
  • Joined: 23-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 06 January 2005 - 13:14

Luk, on 6/Jan/2005, 13:10, said:

sorry, eu sunt in Timisoara

atunci du-te la magazinele germanos de la urmatoarele adrese :blink:

Alba Iulia, Nr.2
tel: 0256-309456

sau

Iuliu Maniu, Nr.3
tel: 0256-309458
0

Share this topic:


  • 122 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro