Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

4,45 4,27 cu aceasi motorizare vei fi un pic mai rapid fata de 3,64 mai ales daca ai motor mic 1,6/1,8 dar daca vorbim de 3,64 blocant acesta e superior oricaruo diferential open si te ajuta foarte mult iarna.depinde ce vrei de la masina.eu de ex am un 4,10 (tiganit) adica in blocant carcasa mare puse rapoarte de 4,10 si prindere de E36.

pe scurt daca ai 3,64 blocant tine-l.

multumesc alex, domn ca intotdeauna. chestia e ca am pus un 3.64 blocant in locul open-ului, si nu mai am acelasi demaraj intr-adevar dar am intrebat pt ca am zis ca doar mi se pare, si da motorul este M40 1.8. Multumesc tuturor pt raspunsuri :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

3,64 e un raport pentru motoare mai mari gen 2.5 2.3 poate si 2.0.

Altfel cum am zis daca e blocant e o alegere buna tine-l ca merita mai ales iarna :p

edit::

@Mucix- are 3,64 :) o fi mai lent 1.8-ul dar iarna e priceless iese practic de oriunde ,cu 2.3-ul si 4.10 am urcat la cota 1400 iarna in conditiile in care pe drumul ala urcau doar "gipurile" restul ramanand impotmoliti,eh ce vremuri :rolleyes:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pai el zica nu are si ca vrea sa ii puna 3.64. Te va penaliza la reprize, dar va sta mai putin turat la viteze de croaziera. Eu am 3.91 pe 325 si am vreo 3500 la 130kmph. O sa cobori cu vreo 200 rpm la aceeasi viteza cu 3.64.

Stiu ca era un tabel si cu vitezele cu diverse raporturi finale, imi e lene sa calculez acum. :D

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea. Are cineva idee de ce nu functioneaza ceasurile din bord, mai exact cand merg, cand nu. Cateodata in timpul mersului cad acele la capat ca si cum ar fi motorul oprit, stau ceva timp asa dupa care iar revin si merg, si tot asa. Nu au un interval de timp anume cand fac asa, nici in care isi revin. :blink:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Salutare! Are cineva idee care ar putea fi problema? treaba sta in felul urmator:am vrut sa plec de pe loc, calc ambreiajul, s-a auzit un pocnet in zona cutiei,parca ar fi fost pe partea mea, dupa care pedala de ambreiaj este acum mai moale. Masina nu mai merge la fel in sensul ca nu pot pleca normal de pe loc, trebuie sa plec foarte incet, cu turatie constanta si accelerat usor, iar in mers la fel undeva dupa 2500 de ture nu se accelereaza cum trebuie, face ca si cum ai tine ambreiajul calcat si o turezi vrand sa pleci, dar nu poti pt ca nu ii dai drumul la ambreiaj, ca la incepatori,ceva gen ca si cum ar patina ambreiajul, se tureaza aiurea, plus faptul ca nu mai este nevoie sa calc ambreiajul de tot sa schimb viteza,il calc doar putin si pot schimba treapta.Daca are cineva idee pana sa dau cutia jos.......Mersi!Uitasem motor M40 1.8 Edited by ursulet90
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare... am si eu o problema. Masina din cand in cand merge ca si cum ar fi innecata, pentru foarte scurt timp. Am fost si am pus testerul si mi-a zis ca am 2 injectoare infundate. Mi-a spus sa bag ulei ATF 220 la un plin.

Am facut exact asa si masina nu a mai facut probleme, dar cum am terminat plinul acela cum a inceput sa faca la fel...

Ce imi recomandati?

 

Multumesc

 

Mentionez ca masina este E90, 2010, diesel.

post-63361-0-51839000-1469088584_thumb.jpg

post-63361-0-32915300-1469088595_thumb.jpg

Edited by Mosu22
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutari..De curand am devenit intr-un final posesor de un Bmw E30..Masina in cauza are nevoie de o reconditioanre totala..Intrebarea mea este urmatoarea..Modelul este un 316,1986 cu motor de 1.8 carburator.Masina a fost cumparata cu motorul blocat.Se pare ca pompa de ulei nu a mai lucrat la capacitatea ei normala si s-au incalecat cuzinetii..Merita sa cumpar un motor pe carburator(preturile sunt mici undeva la 500-1000 lei pentru un astfel de motor) sau sa incerc sa pun un motor de 1.8 injectie?..Multumiri anticipate
Link to comment
Share on other sites

Hello everyone,

 

Doresc sa intru in fanclubul BMW cu un E90 320d automat din 09/2005 (cu 180.000 km (asa zice vanzatorul) - http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GixRW.html#a5153ae06c

Urmeaza sa ma programez la reprezentanta BMW in Cluj saptamana viitoare pentru a merge cu masina la verificat...

 

Mentionez ca m-am intalnit cu vanzatorul si masina arata bine pentru varsta ei (atat ca avea zgarieturile normale varstei, vopsea sarita pe capota de la pietre)

In schimb, sub capota, motorul era spalat (cred) deci nu s-a putut observa daca a curs ulei sau alte chestii.

Singura problema parea a fi ca era rupt burduful de la admisia de aer(cred?) (atasat mai jos)

burduf_filtru_aer.png - https://postimg.org/image/8c7to1lxb/

 

Credeti ca asta poate afecta performanta masinii?

La ce alte detalii credeti ca ar trebui sa fiu atent cand "verific" masina?

 

Va multumesc pentru rabdare,

Michael

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare,

Daca nu aici e locul intrebarii mele, imi cer scuze in avans.

Sunt hotarat sa achizitionez un E30, de peste hotare, intr.o stare tehnica buna, intrebarea era, credeti ca e posibil ca acest model sa fie folosit zilnic, pastrat bineinteles pe cat posibil in "forma" originala fara costuri exorbitante? Mentionez ca vreau un 320 si nu as vrea sa.l tin la "naftalina" in garaj.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Daca nu aici e locul intrebarii mele, imi cer scuze in avans.

Sunt hotarat sa achizitionez un E30, de peste hotare, intr.o stare tehnica buna, intrebarea era, credeti ca e posibil ca acest model sa fie folosit zilnic, pastrat bineinteles pe cat posibil in "forma" originala fara costuri exorbitante? Mentionez ca vreau un 320 si nu as vrea sa.l tin la "naftalina" in garaj.

Eu am un e30 cabrio(318i) si timp de un an am mers cu ea non-stop, aprox 12.000 km fara nicio problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut.

Ca si fost posesor de "ursuletz", am ramas mereu cu o nostalgie fata de acest model.

Acum, as dori sa achizitionez din nou unul, coupe sau cabrio ( vreo recomandare pro sau contra vreunui tip ?) cu motor pe benzina.

Imi puteti recomanda pe ce site-uri sa ma uit si cam la ce modele ? Momentan am vazut cateva pe OLX dar variaza foarte mult la pret dar mai ales la starea in care se afla.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut!

 

ce codari se pot face masinuta mea?

 

 

 

Identification Number WBAPN11050E499091

Type PN11

Model 318d Ul - EUR

Development Code E90 (MUE)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N47

Displacement 2.00

Power 105

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Stoff Vertex/anthrazit - EBAT

Production Plant REGENSBURG

Production Date 2010-02-09

 

 

 

Standard Equipment

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

 

 

 

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

2SY Alloy Wheels Star Spoke 283 Lm Raeder Sternspeiche 283

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

313 Exterior Mirror Package Aussenspiegelpaket

4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar

403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

441 Smokers Package Raucherpaket

464 Skibag Skisack

465 Through-load System Durchladesystem

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

563 Lights Package Lichtpaket

6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices

6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle

6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone

606 Navigation System Business Navigationssystem Business

612 Bmw Assist Bmw Assist

615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information

616 Bmw Online Bmw Online

633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.

698 Area-code 2 Area-code 2

7HE Connectivity Package Connectivity Paket

7RS Comfort Package Comfort Paket

7SN Navi Business W.handyprep.bluetooth Navi Business M.handyvorb.bluetooth

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare!

 

Detin un E30 325i Coupe 1990, de mai bine de un si lucrez la el pentru a-l restaura.

 

Motorul este in proportie de 90% facut / refacut / piese necesare inlocuite.

 

Mai am inca o mica problema care nu stiu exact de unde provine ... clapeta de admisie sau ECU (procesorul de injectie) ... cred eu.

In mers la turatii intre 1500 si 2500 apar una sau doua intreruperi in mers la o accelerare/decelerare usoara.

S-au mai reglat tachetii si s-a diminiuat foarte mult aceasta iregularitate in mers. Motorul functioneaza cu mult mai bine fata de cum se prezenta la achizitie.

Ca piese la mototr au fost schimbate: regulator relanti, debitmetru, capac delcou + fise, kit distributie, injectoare, senzor de turatie, senzori temperatura.

Deasemenea s-a facut segmentarea la motor.

Masina a fost pusa pe tester la reprezentanta BMW si toate componentele electrice/electronice care au putut fi testate au iesit OK.

 

Mi-ar prinde bine niste sfaturi, sugestii sau indrumari catre persoane cu experienta pe acest tip de motor in Bucuresti sau Constanta.

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...
salut,apar si eu aici cu un ursulet din 91 cabrio ,l-am cumparat recet si am sesizat ca nu merge radioul(timp de o luna am fost asa pfericit cu gandul ca am una din cele mai frumoase masini<3.Radioul de pe masina este generatie mai noua,are usb si aux.Intrebarea mea este cum il leg la antena sau ce ii fac?antena din spate a masinii e electrica si are cabluri taiate de la baza,nici nu stiu cum sa traversez cablurile pana la radio ca sa nu o stric.Orice sfat e binevenit,o zi buna :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.