Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

da exista un cod pe gaurica aia dar nu stiu ce reprezinta.

Cu privire la oilservice te pot ajuta.

Cand ajung acasa iti spun ce tre sa faci, oricum este vorba de un strap ce tre facut intre 2pini de la mufa de service, in timp ce ti contactul pus.

Link to comment
Share on other sites

si eu as avea o problema...

 

nu reusesc sa fac sa mearga ceasul de sub turometru...

5871[/snapback]

LUK,fii atent!dfesfaci torpedoul-si te uiti dupa o mufa cu 3 fire care intra in mufa calculatorului-deci se uneste cu manunchiul de fire ce intra in mufa mare a ecu-de obicei-unul este verde,altul maro,si unul negru.Cel verde alimenteaza pomPA ELECTRICA PRIN CONTACT,CELELALTE SUNT TUROMETRUL SI LITROMETRUL!IDEEA ESTE SA DESFACI MUFA-CURETI PINII CU UN SPRAY,CHIAR CU ALCOOL,SAU SPIRT,SI APOI MUFEZI LA LOC-ASTA E PRIMA INCERCARE-daca tot nu merge-posibile erori:ceasul in sine(ca mecanism),conexiuni electrice pina la ceas,montaj electronic din bord-pot sa te ajut sa vii la mine la garaj,sa schimbam bordul cu altul-merge repede-sa vedem daca vina e din ceasuri-daca nu depistam alte cauze legate de conexiuni-te pup!adi

Link to comment
Share on other sites

ok, uite aici: 320i Coupe,  6 cilindri,motor M20 , din 1986, ....233000km la bord. Cel putin asa cred, ca e M20, dupa anul de fabricatie, dupa ce altceva as putea sa-mi dau seama?

multumesc pentru ca incercati sa ma ajutati. Chiar iubesc BMW-urile si as vrea ca totul sa mearga perfect! (era sa-l bat pe ala de la care l-am luat, nu stia nimic de masina, nici nu schimbase vreodata ceva, nici filtre, nici bujii, nici ulei, nici curea de distributie-eu le-am schimbat pe toate dupa ce am luat-o)

6010[/snapback]

Ai injectie l-jetronic-deci nu exista pinul 32-vezi cu mufa de care ti-am zis-si apoi hai sa ii punem alte ceasuri-depistam astfel rapid cauza-adi-

Link to comment
Share on other sites

Rugaminte pentru cunoscatori!

 

1-  In ceasul de la turometru in partea dreapta a lui exista o gaura destul de mica prin care se observa o cifra.Nu stiu ce indica aceasta.

2-  Cum se reseteaza indicatorul cu leduri de la OILSERVICE ??? :blink:  :)  :)

6038[/snapback]

poftim tati, reset oilservice, iar ledurile schimbi acumulatori.

SERVICE_INTERVAL_RESET.doc

Link to comment
Share on other sites

poftim tati, reset oilservice, iar ledurile schimbi acumulatori.

6074[/snapback]

 

 

Multumesc mult.Ma duc sa incerc,dar din cate imi amintesc mufa mea este putin diferita fata de ce am primit de la tine,are o parte dreapta si mai putini pini.

Am un BMW 318i din 1983.

Link to comment
Share on other sites

cifra care se vede prin gaurica face parte din codeplug. la modelele cu 9 leduri la service interval, codeplugul e un fel de bat din plastic care face un contact pe placa ceasurilor, selectind de acolo numarul de cilindri si probabil si alte chestii. n-am idee ce reprezinta cifra respectiva.
Link to comment
Share on other sites

Ai injectie l-jetronic-deci nu exista pinul 32-vezi cu mufa de care ti-am zis-si apoi hai sa ii punem alte ceasuri-depistam astfel rapid cauza-adi-

6072[/snapback]

 

multumesc de oferta, dar ar fi cam greu sa vin la tine la garaj, eu sunt in Timisoara.

 

Oricum, de-abia sambata voi avea timp sa ma ocup de "BIMI", in rest ajung acasa tarziu. Daca nu ma descurc , revin cu amanunute.

 

 

 

 

 

 

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

atunci e clar, tre sa verifici exact firele pe care ti le-am zis mai sus, si acumulatorii de la ceasuri, despre care vorbea Nick.

 

esti un norocos, eu dupa ce am luat masina de la baietasul respectiv n-am stiut sa verific nimic... si am rupt cureaua :blink:(

 

ai diferentialul de fabrica ? mor de curiozitate sa vad si eu cum se misca un 320i asa... caci al meu e schimbat cu unul mult mai lung.

6027[/snapback]

 

 

O intrebare: stii cumva ce caracteristici trebuie sa aiba acumulatorii(capacitate(mA) , etc.?

ai mei au curs si nu mai vad nimic din ce scrie pe ei.

Link to comment
Share on other sites

ce caracteristici trebuie sa aiba acumulatorii(capacitate(mA)
Cumpara acumulatori NiCd (in nici un caz sa nu iei NiMH sau LiIon) de 1.2V si de capacitate intre 450mA..1000mA.

Trebuie incarcati full inainte sa-i montezi. Ar fi ideal, daca ai timp, chiar sa le faci un ciclu complet: incarcare full - descarcare full (de exemplu, cu o lanterna, etc.) - apoi iar incarcare full, inainte de montare.

Link to comment
Share on other sites

O intrebare: stii cumva ce caracteristici trebuie sa aiba acumulatorii(capacitate(mA) , etc.?

ai mei au curs si nu mai vad nimic din ce scrie pe ei.

6188[/snapback]

te duci la Germanos la bucur obor in rond(colt mosilor cu stefan cel mare)

sau la Germanos 1Mai vis a vis de piata, cu bordul in mana si ti schimba baieti de acolo, ieftinache 150 mii.

Link to comment
Share on other sites

te duci la Germanos la bucur obor in rond(colt mosilor cu stefan cel mare)

sau la Germanos 1Mai vis a vis de piata, cu bordul in mana si ti schimba baieti de acolo, ieftinache 150 mii.

6212[/snapback]

 

 

sorry, eu sunt in Timisoara

Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi merge turometrul bine. Imi indica mai putin. E posibil sa fie tot de la acumulatori? Ai mei sunt dusi de mult...

6275[/snapback]

 

 

eu am patit ceva interesant: am primit de la cineva o foaie cu sigurantele si m-am apucat sa le verific pe toate. Am gasit unele de valori diferite fata de cat ar fi trebuit si le-am schimbat cu cele care trebuia. Apropo de turometru, la el aveam una mai mare si nu stiu daca de aia imi indica mai mult, dar la rece la relanti imi arata aproape 2000. Dupa ce am schimbat siguranta respectiva, imi arata la rece cam 1300-1400. Nu stiu daca asta era motivul.

Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi merge turometrul bine. Imi indica mai putin. E posibil sa fie tot de la acumulatori? Ai mei sunt dusi de mult...

6275[/snapback]

 

 

acul de la turometru se poate misca cu mina cind desfaci bordul. poate s-a miscat de la oboseala sau de la vreun soc... il poti seta manual pe pozitia de repaus.

 

atentie, turometrul e destul de prost, in sensul ca nu indica liniar, cum ne-am astepta. la turatii mici are eroare in jos, la turatii mari are eroare in sus.

 

dovada foarte simpla, vedeti ce viteza aveti la 2000 rpm intr-o treapta oarecare, si ce viteza aveti in aceeasi treapta la 4000 rpm. ar trebui sa aveti exact dublu, iar la 6000 triplu :blink:

 

oricum, schimbatul acumulatorilor e o idee foarte buna, recomand tuturor.

Link to comment
Share on other sites

+1 suntem  12.(e30) LA MULTI ANII!!! tuturor  :blink:

 

o rugaminte la voi , vreau sa schimb becurile de la halogene (55w) cu unele de 100w dar am auzit ca trebuie montat si un releu pe undeva

6502[/snapback]

 

 

pentru 100w ar trebui sa pui un releu pe firele existente, si sa tragi alte fire mai groase de la + la faruri. dupa care vei fi fericit citeva zile pentru ca toata lumea te va injura (farurile de 100w sint _foarte_suparatoare pentru colegii de trafic, de aia sint si ilegale), si in scurt timp ti se vor arde reflectoarele (oglinda) si iarasi nu vei mai vedea nimic. va trebui sa cumperi alte faruri si etc. toate farurile pe care le-am vazut in dezmembrari cu becuri de 100w erau ingalbenite si pur si simplu arse in apropierea becului.

 

sfatul meu ar fi sa 1. speli foarte bine farul 2. cureti reflectorul din interior (daca sint ingalbenite sau arse, schimba-le) 3. iei niste becuri de 55w bune (philips vision plus sau osram sylvania) 4. reglezi farurile corect. rezultatul (testat) va fi ca vei vedea foarte bine fara sa simti nevoia de 100w si fara sa deranjezi pe nimeni.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.