Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

As intreba un admin daca trebuie mutat postul cu intrebarea mea despre mufele casetofonului in alt topic?

Daca da, va rog sa-l mutati :) ca aici nu-mi raspunde nimeni.

 

Va multumesc!

 

 

Salut !

Si eu am avut aceas problema cu amea .. dar eu am rezolvat treaba babeste .. am luat ambele casetofoane (vechi si nou) si am intrat la un magazin de electrice (unde se vand toate felurile ptr masini si nu numai , cabluri , mufe , amplificatoare , condensatoare , etc ) si leam explicat ce vreau , pe ziua urmatoare aveam mufele rezolvate :)

Am multe lucruri ptr BMW Ursulet (e30) care nu am unde sa le tin asadar le dau foarte ieftin ( usi , scaune , de toate felurile , chesti mici si mari ) osa caut prin ele ... cred ca mai am `reductoru` ala cu mufe , osa revin cu o poza de o gasesc

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Salut !

Si eu am avut aceas problema cu amea .. dar eu am rezolvat treaba babeste .. am luat ambele casetofoane (vechi si nou) si am intrat la un magazin de electrice (unde se vand toate felurile ptr masini si nu numai , cabluri , mufe , amplificatoare , condensatoare , etc ) si leam explicat ce vreau , pe ziua urmatoare aveam mufele rezolvate :)

Am multe lucruri ptr BMW Ursulet (e30) care nu am unde sa le tin asadar le dau foarte ieftin ( usi , scaune , de toate felurile , chesti mici si mari ) osa caut prin ele ... cred ca mai am `reductoru` ala cu mufe , osa revin cu o poza de o gasesc

:thumbsup:

 

Chiar ma gandeam acum cateva zile ca nimeni nu raspunde la postul meu de vro luna :))

 

Mersi tare mult de idee, tre sa recunosc ca le am pe amandoua intr-o punga, dar la asta nu m-am gandit :)...

 

Daca cumva gasesti ceva te rog anunta-ma!

Multumesc inca o data!

Link to comment
Share on other sites

ce filtru de ulei imi trebuie pentru un bmw seria 3 (e30) 316i 1754 cm3 102 kw 75 cp? dupa codul de pe realoem am gasit ceva dar cu diferente la presiunea de deschidere a supapei.cum mai pot afla ce filtru de ulei e bun pt masina?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ce filtru de ulei imi trebuie pentru un bmw seria 3 (e30) 316i 1754 cm3 102 kw 75 cp? dupa codul de pe realoem am gasit ceva dar cu diferente la presiunea de deschidere a supapei.cum mai pot afla ce filtru de ulei e bun pt masina?

 

 

Vad ca de mult ai postat ... dar cine stie :p

http://www.autokarma.ro/piese-auto-produse/bmw/3/filtru+ulei/22/10105/10359/30

Edited by San.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare baeti. ma numar si eu printre voi ca posesor de e 30

 

am cateva intrebari daca ati putea sa ma ajutati:

 

de un pic de timp masina mea( 320i ) fie ca e cald sau rece porneste dar se opreste imediat si chiar mi sa inecat , si odata pornita daca o tin un pic accelerataivat 2-3 min isi revine dar simt un miros puternic de benzina.

 

iar dupa ce merg cu ia ramane cam turata peste 1000rmp nu tot timpul ca si cum ar faga prea multa benzina in rampa.

am verificat conductele si rezervorul si nu am nici o pierdere poate fi de vina regulatorul de presiune?

tin sa precizez ca chiloasa e schimbata si este de 2.5. va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut !

Si eu am avut aceas problema cu amea .. dar eu am rezolvat treaba babeste .. am luat ambele casetofoane (vechi si nou) si am intrat la un magazin de electrice (unde se vand toate felurile ptr masini si nu numai , cabluri , mufe , amplificatoare , condensatoare , etc ) si leam explicat ce vreau , pe ziua urmatoare aveam mufele rezolvate :)

Am multe lucruri ptr BMW Ursulet (e30) care nu am unde sa le tin asadar le dau foarte ieftin ( usi , scaune , de toate felurile , chesti mici si mari ) osa caut prin ele ... cred ca mai am `reductoru` ala cu mufe , osa revin cu o poza de o gasesc

:thumbsup:

 

Salut! Caut si eu sania pentru un scaun sport de e30 cabrio. Ai cumva asa ceva sau ai idee unde as putea gasi? Nu stiu daca se potrivesc de la e36 coupe si inca nu m-a lamurit nimeni. Merci anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Canada prezent uite ca a mai aparut un posesor de e30.Am si eu o mare problema as vrea sa incep un proiect din masinuta mea si as avea nevoie de putin ajutor cu niste sfaturi :

1 Motorul care as vrea sal pun pe e30 as vrea sa fie de 3,5 dupa m5 e34 se poate este mult de munca sau 3.2 dupa e 36

2 As vrea sa fac conversie de la 4x100 la 4x120 ce as putea sa iau dupa e34 m articulatie suspensie frane sau este mai bine sa transfer totu dupa e 36 m aici in Canada gasesc ambele tipuri astept sfaturi pt a pune in balanta ce trebuie sa cumpar va multumesc mult

Edited by B 77 YNS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Salut, vreau şi eu să-mi iau un E30, (316 / 318) şi sunt curios ce părţi ale maşinii sunt mai sensibile. Adică unde apar probleme în general ca să ştiu ce să verific prima dată.

Mulţam'

 

Rugina... fusta fata, fusta spate la modelele facelift (88-90) adaugi praguri si arcade aripi pentru modelele 91-92... la modelele non facelift (83-88) ai asa: intre chederul de la geam si tabla, podea, arcade aripi, praguri, balamale usi, supot baterie, podea portbagaj (mai ales cutia de scule si roata de rezerva)

 

Electrica - aeroterma trebuie testata prima - apoi geamuri si trapa daca sunt electrice - contactul mai face figuri (partea electrica). La fel jetonul care porneste farurile.

 

Motoarele sunt pretentioase - daca ai un furtun de aer spart o sa mearga ca dracu. Verifica furtunele. Regulatorul de ralanti e problematic la modelele de 6 cilindrii. Debitmetru se strica usor la cele in 4 cilindrii (mai putin 318is cu M42B18). Modelele de 6 cilindrii au racire proasta. Fa un drum mai lung fara sa forjezi motorul, sa vezi daca are probleme la pompa de apa sau are capacul de la vasul de apa expirat (se duce supapa de cauciuc, face presiune in sis de racire si iti bubuie furtune sau chiar radiatoru.

 

NU LUA MODELE CU CUTIE AUTOMATA! sunt foarte proaste cutiile automate BMW de pe E30. Tineau in medie 5-6 ani cand era masina noua. La o masina de 20+ ani, sigur trebuie refacuta cuia.

 

La cutie manuala, verfica sa nu auzi o bataie ciudata din scaunul soferului cand e motorul pornit, masina nu e in viteza si iei piciorul de pe ambreaj. Daca e cutia dusa (rulmentii de pe axul din interiorul cutiei se duc usor daca proprietarul nu schimba rulmentul de ambreaj la timp), cand debrezi cu masina oprita si scoasa din viteza, se va auzi o bataie care dispare cand apesi din nou pe ambreaj. Daca masina suna de parca motorul e supraalimentat (un uauauaua cand accelerezi) cutia e pe duca. Verifica sa nu fie cutia uda de ulei. De multe ori se duce semeringul de la capatul arborelui si curge ulei in cutie. Multa lume ignora problema si mai complteaza cu ulei.

 

Verifica grupul. Cand grupul e pe duca, face un zgomot de frecare fier pe fier. Semeringurile de la grup->planetare se duc in timp. Vezi sa nu curga sau sa fie ud grupul.

 

Cam atat... bafta la cautari!

 

Salutare tuturor! Imi poate spune cineva ce jante sunt astea ?

 

Multumesc anticipat :D

 

BBS LM 17" - vezi ca sunt 5x120 si nu merg pe urs (decat pe M3). Va trebui sa folosesti flanse adaptoare 4x100 la 5x120 - si presonal nu recomand...

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
Salutare la toata lumea! Are cineva idee de ce pedala de frana este moale, desi am facut aerisire temeinic,plus ca nu mai iese aer pe la aerisitoare. Se intareste pedala cat de cat cu motorul oprit, dar cand pornesc si plec frana este aproape inexistenta! Va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Salutare.

Ma alatur si eu comunitatii cu un E30 facelift, '89, m40b18. O sa-mi prezint masina mai detaliat pe sectiunea corespunzatoare. Visul meu de mic copil, din vara devenit realitate.

 

O intrebare la care sper sa primesc raspuns cat de repede: cum schimb lichidul de racire si cum aerisesc instalatia? A venit iarna si nu are antigel. Ca antigel am inteles, din ce am citit pe aici, ca e recomandat Hepu G11.

 

post-69822-0-16288200-1415880962_thumb.jpg

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

ca sa golesti instalatia de racire, golesti radiatorul si lichidul din blocul motor. La M40 busonul pe bloc se afla pe partea dreapta undeva pe sub evacuare aproape de imbinarea motorului cu cutia de viteze. Desfaci si acolo busonul ca sa curga tot, ai sa vezi ca e un buson ca la baia de ulei. Dupa ce a curs tot pui busonul pe bloc si torni antigel in radiator dar desfaci si dopuletul de aerisire de pe radiator de langa busonul de completare, pornesti motorul si completezi pe masura ce antigelul intra in motor, si pana cand antigelul iese pe la gaura mica se sus de pe radiator. O varianta ar mai fi ca in acelasi timp sa desfaci si surubelul mic de pe carcasa termostatului si astepti sa dea si pe acolo antigel dar e mai riscant ca s-ar putea ca acel surubel sa fie ruginit si ori sa pocneasca ori sa nu mai inchida
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.