Jump to content

martor galben ulei aprins in mers


Cosminas

Recommended Posts

Martorul mi s-a aprins in mers acum cateva ore in conditii de exploatare a motorului normale pentru un drum european, adica 100-110 Km/h...uleiul este la minim pe joja (BMW 5W30 LL04 -asta mi-au pus in motor cei de la bavaria) in schimb nu sunt sigur ca martorul asta ma avertizeaza ca nivelul de ulei este scazut in motor pentru ca pe bordul masini mele am 2 astfel de beculete:unul rosu care se stinge imediat ce pornesc motorul si imediat langa asta mai este inca unul identic cu primul numai ca in plus fata de cel rosu care se stinge la pornire asta e galben si are imediat sub el un segment de dreapta cu niste dinti indreptati in sus, pe el...Cel aprins este cel galben cu "dinti sub".Mentionez ca senzorul de cantitate din baie a fost schimbat nou pe original la MotorAG acum 3-4 luni...Nu stiu daca sa mai folosesc masina sau nu...ce parere aveti?

 

P.S: E39 520I '97

O sa incerc maine sa completez 1L de ulei sa vad daca se stinge.

Link to comment
Share on other sites

nu cumva ii vorba despre senzorul de la antigel? verifica antigelul din bidonas si vezi daca plutitorul ii sus sau jos. daca-i jos, baga apa distilata

 

Daca asta ii iconita care-ti sta aprinsa, ii antigelul sub minim. completeaza cu apa distilata sau antigel

 

 

 

http://img718.imageshack.us/img718/6715/48630qk7p5hkm3.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

ÂŞi eu zic ca e vorba de nivelul uleiului.

Sunt 3 variante:

1. Maºina ÎÞi mãnâncã ulei.

2. Când s-a fãcut schimbul, nu s-a pus ulei pânã la nivel.

3. Amândouã de mai sus.

Completeazã cu ulei pânã la maxim pe joja ºi verificã sãptãmânal nivelul.

Link to comment
Share on other sites

nu cumva ii vorba despre senzorul de la antigel? verifica antigelul din bidonas si vezi daca plutitorul ii sus sau jos. daca-i jos, baga apa distilata

 

Daca asta ii iconita care-ti sta aprinsa, ii antigelul sub minim. completeaza cu apa distilata sau antigel

 

 

 

http://img718.imageshack.us/img718/6715/48630qk7p5hkm3.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Nu e ala... e asta... post-26332-0-94209900-1325327338_thumb.jpg

 

Şi eu zic ca e vorba de nivelul uleiului.

Sunt 3 variante:

1. Maşina îţi mănâncă ulei.

2. Când s-a făcut schimbul, nu s-a pus ulei până la nivel.

3. Amândouă de mai sus.

Completează cu ulei până la maxim pe joja şi verifică săptămânal nivelul.

De mancat mananca ulei, dar nelamurirea mea era daca martorul asta se refera la nivelul scazut de ulei in baie.De dimineata, de exemplu, am pornit-o si am facut un drum de 40Km.La plecare era stins, in schimb dupa aproximativ 10km parcursi s-a reaprins si a ramas aprins.Am completat uleiul si vad ca acum nu se mai aprinde...martorul este cel de mai sus...multam de sfaturi tuturor...

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

poate sa fie si senzorul dus,la mine face la fel dar e senzorul dus(uleiul la mine e aproape de maxim)

Sa se fi dus senzorul ala in 4 luni?Pai in cazul asta iar ma enervez pe baietii astia de la BMW...A fost nou, original si chiar montat de ei...la mine cred ca lipsa uleiului era cauza...o sa mai merg azi ceva cu ea sa vad cum intra-n 2012 cu sau fara bec aprins :)

Link to comment
Share on other sites

2.0i sunt cunoscute ca mancatoare de ulei. stiu o gramada de cazuri. se infunda niste gaurele din segmenti, iar uleiul nu se mai intoarce in baie, e ridicat in capul pistonului si ars. daca ai facut 5000 km de la ultimul schimb si abia acum e la minim stai bine. unui prieten cu 2.2i 170 cp ajunsese sa-i consume 2-2.5 litri la mie.
Link to comment
Share on other sites

2.0i sunt cunoscute ca mancatoare de ulei. stiu o gramada de cazuri. se infunda niste gaurele din segmenti, iar uleiul nu se mai intoarce in baie, e ridicat in capul pistonului si ars. daca ai facut 5000 km de la ultimul schimb si abia acum e la minim stai bine. unui prieten cu 2.2i 170 cp ajunsese sa-i consume 2-2.5 litri la mie.

Hoooooooooooo.2,5L la mie? A rezolvat cumva problema? Ai idee? Si mie-mi mananca 1 la mie :) ...E stupid dar posibil;sunt curios totusi daca stii ceva despre rezolvarea sau nerezolvarea problemei lui si poti sa descrii putin aici.Bafta maxima.

Link to comment
Share on other sites

daca ai rezolvat zi ce si cum!

Masina mananca ulei, ca aproape orice BMW de pana-n 2000 an de fabricatie, iar nivelul ajunsese la minim.Am completat cu 1L de ulei(pana la maxim pe joja) si am facut in jur de 150Km.Becul bine inteles ca nu s-a mai aprins...Eu nu eram sigur ca martorul respectiv asta-mi semnaleaza, adica uleiul la minimul absolut ca nivel.Se pare ca el asta spune:nivelul uleiului la minim absolut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.