Jump to content

Ajutor ! coduri eroare motor 525 d E60


Recommended Posts

Salutare colegilor , am un E60 525d , achizitionat de curand si imi da ceva erori ciudate in bord , am fost la tester mi mi-a dat omul ca raspuns ceva coduri de erori pe care nu a putut sa le stearga :

43E2

4212

4222

4232

4242

4252

4262

Va rog ajutati-ma sa depistez ce tip de erori sunt astea la motor pentru ca singura simptoma este ca porneste putin mai greu la rece si face motorul asemeni unui tractor pentru 10 sec max (ma gandesc la bujii incandescente arse ) .

Multumiri anticipate !

Link to comment
Share on other sites

Am uitat , mai zicea testerul ca la turatie presiunea pe care o facea turbina ajungea aproape de 130 , stagna putin dupa care cobora usor pana la 117 kPa (kilo Pascali)... ar fi vreo problema pe undeva pe admisie ? , intr-o discutie cu un prieten mi-a spus ca asa fac turbiniele de motoare mai noi , la turatie mare maresc presiunea , o mentin putin dupa care scade usor pentru protectie ... Sunt aberatii sau chiar trebuie sa imi fac griji asupra acestui aspect ?

Multumesc colegilor anticipat si cer putina rabdare cu mine fiinca sunt membru nou si sunt la primul BMW , dintr-un lung sir sper .

Link to comment
Share on other sites

Ultimele 6 coduri sunt de la bujiile incandescente (glow plug, cylinder 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6)dar poate sa fie si releul

 

primul cod este: 43E2 Throttle Valve Actuator -Open Circuit mi se pare ca se afla pe langa EGR ( piesa 3 din link http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/525d-M57N/LHD/N/2006/july/browse/engine/agr_vacuum_controlled/)

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Salutare colegilor , am un E60 525d , achizitionat de curand si imi da ceva erori ciudate in bord , am fost la tester mi mi-a dat omul ca raspuns ceva coduri de erori pe care nu a putut sa le stearga :

43E2

4212

4222

4232

4242

4252

4262

Va rog ajutati-ma sa depistez ce tip de erori sunt astea la motor pentru ca singura simptoma este ca porneste putin mai greu la rece si face motorul asemeni unui tractor pentru 10 sec max (ma gandesc la bujii incandescente arse ) .

Multumiri anticipate !

Am gasit

43E2 - Throttle valve actuator open circuit asta cred ca inseamna clapeta de aceleratie

si restul sunt bujiile incandescente , dar imi este greu sa ma gandesc ca nu merge nici macar una la un motor cu 115.000 de km ... oare sa fie altceva ?

 

Ultimele 6 coduri sunt de la bujiile incandescente (glow plug, cylinder 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6)dar poate sa fie si releul

 

primul cod este: 43E2 Throttle Valve Actuator -Open Circuit mi se pare ca se afla pe langa EGR ( piesa 3 din link http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/525d-M57N/LHD/N/2006/july/browse/engine/agr_vacuum_controlled/)

Multumesc , puteti sa imi spuneti si mie unde se afla tabloul de sigurante ? (in afara de cel din portbagaj in dreapta ) si senzorul de temperatura exterioara pentru ca imi arata tot timpul -40 grade C si imi da ice alert , este cumva in bara din fata pe undeva ?

Link to comment
Share on other sites

Releul se afla foarte ciudat la motor , cum stai in fata masiniii cu fata spre motor, in dreapta , jos de tot sub admisie in lateral. Eu le-am schimbat la Robert_Tau, nu am avut probleme cu ruptul bujiilor, s-au desfacut f usor...stai linistit. Iar releul e f urat pozitionat, greu accesibil, a dat admisia jos (oricum se da ca altfel nu il poti skimba), si l-a schimbat. Acum merge masina la sfert, nu mai am probleme, foarte multumit de serviciile lui, se priecepe !!!
Link to comment
Share on other sites

Releul se afla foarte ciudat la motor , cum stai in fata masiniii cu fata spre motor, in dreapta , jos de tot sub admisie in lateral. Eu le-am schimbat la Robert_Tau, nu am avut probleme cu ruptul bujiilor, s-au desfacut f usor...stai linistit. Iar releul e f urat pozitionat, greu accesibil, a dat admisia jos (oricum se da ca altfel nu il poti skimba), si l-a schimbat. Acum merge masina la sfert, nu mai am probleme, foarte multumit de serviciile lui, se priecepe !!!

Multumesc ... eu il cautam prin tabloul de siguranta ... eu sunt din Craiova , o sa vad pe la ce service incerc sa schimb si releul si bujiile care sunt arse ...

Link to comment
Share on other sites

Tremuratul la oprire il am si eu, toate il au ca sunt diesel. Suspectam volanta, dar am pus kit nou de volanta si ambreiaj, si e la fel. Nu am considerat-o o problema, insa ce legatura are clapeta de acceleratie cu acel tremurat la oprire ?? Ce alt rol mai are acea clapeta in mers de exemplu ?
Link to comment
Share on other sites

La deschiderea masinii din telecomanda (dupa un anumit timp de stationare) clapeta este verificata si se aude ca 2 bazaituri scurte de dus-intors, se poate vedea daca ridici capota. La oprire clapeta se inchide pentru un scurt timp pentru a inchide aerul si a diminua tremuratul specific motoarelor diesel. In mers nu are un rol foarte important.

In poza atasata am avut clapeta defecta, e aceeasi eroare pe care o are si white-shark.

@white_shark: Unde ai facut diagnoza?

edit: erorile legate de debitmetru si EGR au fost generate de clapeta defecta, dupa remediere nu au mai aparut!

post-1532-0-72289700-1326055991_thumb.jpg

Edited by adi1500'63
Link to comment
Share on other sites

La deschiderea masinii din telecomanda (dupa un anumit timp de stationare) clapeta este verificata si se aude ca 2 bazaituri scurte de dus-intors, se poate vedea daca ridici capota. La oprire clapeta se inchide pentru un scurt timp pentru a inchide aerul si a diminua tremuratul specific motoarelor diesel. In mers nu are un rol foarte important.

In poza atasata am avut clapeta defecta, e aceeasi eroare pe care o are si white-shark.

@white_shark: Unde ai facut diagnoza?

edit: erorile legate de debitmetru si EGR au fost generate de clapeta defecta, dupa remediere nu au mai aparut!

Salut adi1500'63 , tot Adrian ma numesc si eu ... am facut diagnoza la un nene mai batran din oras , batran in meseria asta (mareste cai din soft ...) am vazut ca stie treaba dar nu a putut sa stearga erorile (acum inteleg de ce ) si ai dreptate si cu tremuratul , face destul de urat cand opresc motorul si se zguduie masina .

Ai putea sa imi spui mai detaliat ce trebuie facut ? si daca se merita ?

Oricum , eu iti multumesc pentru raspunsuri .

Edited by white_shark
Link to comment
Share on other sites

Poti sa verifici clapeta daca pui pe cineva sa opreasca motorul si tu stai cu capota ridicata si o urmaresti daca se misca , apropo daca ai clapeta de acceleratie dusa masina nu va mai face corect curatarea de filtru de particule (in timpul curatarii filtrului clapeta de acceleratie se inchide partial ) . Si pentru Rmg garantat e60 precum si majoritatea diesel ulrilor moderne au clapeta de acceleratie..
Link to comment
Share on other sites

Sefu, ma scuzati ca va contrazic. La diesel nu exista clapeta de acceleratie, daca ati sti principiul de functionare al unui diesel ati sti si lucrul asta.

Banuiesc ca vorbesti de altceva, de acele clapete de aer care exista pe E39/E46 si E60 care au rolul de a reduce noxele si de a ajuta motorul atunci cand nu lucreaza in regim normal (e rece, este subturat). Dar alea nu sunt clapete de acceleratie, monsieur! Daca nu ma crezi, incearca la o benzinara sa scoti clapeta de acceleratie sa vezi daca mai merge! :rolleyes: Pt ca la motoarele diesel de mai sus poti scoate acele clapete. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Sefu, ma scuzati ca va contrazic. La diesel nu exista clapeta de acceleratie

cum sa nu existe?

tocmai ce-am schimbat la Fiat Ducato 2.3 DIESEL si nu are nici o treaba cu clapetele din galeria de admisie, este o piesa separata

Edited by bzk
Link to comment
Share on other sites

Adevarul e undeva la mijloc , adica clapeta exista este pozitionata in acelasi loc ca si benzina adica in fata galeriei de admisie doar ca are alt rol decat la motorul pe benzina. Si daca bmw o numeste throttle control valve adica clapeta de acceleratie cine ii poate contrazice ? :)
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Si eu am "primit" pe tester erorile de bujii 4212-4262 si chiar mi-a pornit la a 6-a incercare azi dimineata la -4 grade, dar pe langa, mai am 4203 Bujie Preoperare (zicea softul) si niste coduri de eroare necunoscute:

E51918,E51814

Are cineva idee despre ultimele 3?

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Si eu am "primit" pe tester erorile de bujii 4212-4262 si chiar mi-a pornit la a 6-a incercare azi dimineata la -4 grade, dar pe langa, mai am 4203 Bujie Preoperare (zicea softul) si niste coduri de eroare necunoscute:

E51918,E51814

Are cineva idee despre ultimele 3?

 

4203 Bujie Preoperare - este vorba despre releul de bujii

ultimile 2 habar nu am

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca BMW ii spune altfel: Swirl flap control. rolul ei este explicat mai jos, insa departe de ceea ce face o clapeta de acceleratie de la benzinare.

http://wds.spaghetticoder.org/us/zinfo/FIN0201FB47TU028.htm

Swirl flaps sunt clapetele existente in galeria de admisie, au rol in turbionarea aerului care intra si frana de motor. Eu vorbesc de throtle valve, se vede si pe print-ul de diagnoza. Cum vreti sa-i spun pe romaneste?

Maxxone sustine teoria! :drinks:

@ white_shark: Ai PM cu nr. meu de telefon. Suna-ma si ne intalnim! Stima!

Edited by adi1500'63
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Swirl flaps sunt clapetele existente in galeria de admisie, au rol in turbionarea aerului care intra si frana de motor. Eu vorbesc de throtle valve, se vede si pe print-ul de diagnoza. Cum vreti sa-i spun pe romaneste?

Maxxone sustine teoria! :drinks:

@ white_shark: Ai PM cu nr. meu de telefon. Suna-ma si ne intalnim! Stima!

salut uite eu am un 535d din 2005 si pe tester mia dat bujiile toate si un injector dar de pornit porneste fara probleme la prima pornire scoate fum alb vreo 10 sec si dupa aia gata,,, la oprire simt si eu cum tremura masina,,,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.