Jump to content

Parere 740I


Recommended Posts

In primul rand, iti recomand sa verifici daca poti sa suporti impozitul si consumul la un 740i - in ipoteza ca masina este inmatriculata si va circula in Romania.

Conform legilor in vigoare, daca 740i-ul are motor M60 impozitul este de 5.800 lei/an (cca. 1.340 EUR), iar daca are M62 este de 6.380 lei/an (cca. 1.470 EUR).

Apoi, cred ca este o estimare realista sa consideri ca vei cheltui cam dublu pe combustibil fata decat cheltui acum cu E39 525tds, presupunand ca mergi cam tot atat si cam in acelasi ritm.

 

In ceea ce priveste aspectele tehnice, vei primi probabil ceva sfaturi privind problema blocurilor cu Nikasil. Pe acest subiect, eu consider ca opinia de la acest link este pertinenta.

Link to comment
Share on other sites

e ceva mai scump de intretinut, e ca si cand ai intretine 2 motoare 4L cand treci la V.. inseamna 8 bujii, 2 garnituri de capac chiulasa, 2 filtre de aer etc... etc..

La e38 se duce suspensia ceva mai repede ca la e39, din cauza greutatii mari.

Sa fii atent sa nu iei cu edc sau s-edc, ca te indoaie amortizaorele, sunt 650 de euro bucata.

Sa verifici la el tot ce inseamna chestii electrice, daca are bube o sa te termine incercand sa ii dai de cap daca nu ai un electrician super bun.

Motorul e bullet proof, in afara de ceva garnituri, furtunuri care la varsta asta se mai fuc, ca la orice bmw atentie la racire...

daca consumul ti se pare greu de suprotat se poate trece pe GPL. .. sunt instalatii secventiale foare bune si se instaleaza pe V8 si in Romania.

daca vrei doar V8 poti lua un e39 V8, sunt destule si alea.. cred ca e o idee mai usor de intretinut, nu e asa complicat ca un seria 7.

Cam asta.. ar fi.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Si referitor la putere, nu e cine stie ce, e aproximativ putere echilibrata la gabaritul ei. Cutia e cam lenta, fiind veche, 5 rapoarte, eu nu as lua in momentul asta 740i e38.

Pana la urma fiecare isi cumpara ce vrea...... eu zic ca e ok 740i numai sa aibe grija sa fie in stare buna de functionare.

Link to comment
Share on other sites

e departe tare de a fi lenta. ajunge la 100 in 7s, dar nu asta e asa spectaculos, spectaculos e ce se intampla peste 100.. cand iti trage din orice unghi si viteza... nu stiu daca ai avut vreo masina sa te bage in scaun cand o calci la 140... e chiar spectaculoasa..

Cutia automata de pe motorul asta era speciala, consuma mai putin decat versiunea manuala si avea un convertor de cuplu special in turatii mci, care multiplica ce se tansmitea la roata si permitea rularea gen 50 km/h in a V... sa reduca consumul..

daca te orientezi spre e39 540i, intretinerea e ceva mai usor de suportat teoretic.

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e masina de 2 tone totusi.& sec inseamna mai rapid decat 90 % din ce vezi normal pe strada..

 

 

 

 

Daca omul isi permite sau o trece pe Bulgaria.. ... ce, o tine pe banii mei ?

 

in general in contextul asta economic nu e rentabil nimic.. dar fiecare avem pasarelele si jucariile noastre...

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Raportul de transmisie pe care il are diferentialul la modelul 740i poate fi 2.93/1 sau 3.15/1(standard pe varianta sport, dar se poate intalni si pe varianta "non-sport").

Cum spunea si @domi ... exclude varianta cu edc sau s-edc. Partea electrica sa fie ok!

Bieletele antirului ... nu cred ca te tin mai mult de 15oookm la motorizarea aia.

Link to comment
Share on other sites

azi ma duc sa vad in ce stare e.si dupa ce am sa ma mai documentez si mi se pare intr-o stare ok poate o iau,daca nu mai bine raman la 525tds.:D.multumesc de pareri.p.s si mi-a zis ca ii da erori in bord la lumini dar is schimbate becurile si dimineata trebuie sa ti automatu mai mult(cica trebuie baterie mai mare).in fine nici masina mea nu e in perfecta stare.o sa vad ce fac
Link to comment
Share on other sites

si eu am cochetat mult timp cu ideea unui E38 si am cautat vreme indelungata unul intretiut, insa nu a fost sa fie...nici mie nu prea imi place cutia veche, dar deja de pe la jumatatea lui 97 au fost introduse cele noi cu modul S si manual, multe mai bune dupa parerea mea. Am mers cu un 740i din 97, pe cand cautam si tot testam, intr-adevar motoarele chiar sunt foarte bune, transmisiile la fel, interiorul e foarte placut daca e intr-o stare buna...masini bine facute. La toate pe care le-am incercat suspensia era punctul slab, nu am gasit niciuna care sa nu aiba diferite zgomote provenite de la suspensie, pixelii care sunt cam decedati din bord sau navigatiile cu acealsi defect...scaunele am observat iarasi ca aveau motorasele nefunctionale(parte din ele), mai ales cele cu reglaje multiple, rugina pe la partea de jos a usilor....cam astea ar fi in mare bubele pe care le-am observat asa la o prima vedere...bineintelese instalatia de sonorizare care nu e stralucita... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Eu am un E38 740i de anglia, fabricatie august 1994...

 

Cutia schimba ft bine, motorul trage excelent...

Probleme la motor (m60, 3982cmc, 286cai, 400Nm cuplu) doar garniturile de la capacele de la culbutori... s-au intartit, au devenit casante si mai pierde putin ulei...cam 340 lei costa setul de 4garnituri...

Inca o problema comuna la E38 am observat la racordul care se prinde pe radiatorul pt lichidul de servodirectie...mai pierde ulei pe acolo...

 

Intra 7,5L ulei in motor, sunt 8 bujii care costa injur de 25-30lei/bucata, filtrul de aer cam 70-80lei, filtrul de ulei cam 50lei, cureaua pt alternator si pompa de apa cam 70-80lei...

preturile variaza in functie de ce vrei sa cumperi...

 

Suspensia la a mea e in stare ft buna! dar nu am mai mult de 2500km mersi cu ea...

 

la consum e ok... cam 10% mediu

in afara la mers normal (100-120) fara accelerari bruste scade si sub 9% (mai ales pe pilot automat) ... in oras (Birlad) am avut consum in jur de 12-14%... intradevar daca o calci atunci atunci mananca mai mult :)

 

Daca masina nu a fost intretinuta ( cazul meu - lacul se exfoliaza, are cateva zgarieturi si usile de pe partea stanga au fost atinse putin sub bandou in drept cu stalpul) atunci se cunosc urmele varstei...dar se poate aduce pe linia de plutire.

 

Daca totusi vrei E38 poti merge pe varianta 728i daca gasesti unul cu motor in stare buna! are consumul ok si merge bine...acum depinde ce vrei de la masina.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca nu merita atat timp cat nu iti permiti sa o poti intrteine corespunzator.Unele masini chiar au fost facute pt unii cu bani multi.Pana si instalatia de gaz pt un V8 este scumpa,pe benzina rupe,10% mixt e o poveste.

 

eu am motorul de 3982 cmc... ce rost ar avea sa vb aiurea despre consum? ...pana la urma dau banii pe benzina din buzunarul meu...

 

Fuel Consumption* : 8.5L / 9.9L / 17.1L / -L (90km/h / 120km/h / City / Combined) @ pt M60 40

 

Fuel consumption BMW E38 740i M62 4.4

EU highway: 8.90 l / 100 km EU city: 18.60 l / 100 km EU constantly: 12.50 l / 100 km

 

cel mai mult am mers cu ea vreo 560km (Tutova(jud Vaslui) - Aeroport Baneasa dus intors) intr-o zi plus ce am mai facut vreo 60km a 2a zi,,,un total de vreo 620km si am bagat 58litri de benzina.

Am mers pe la Ploiesti si m-am intors prin Urziceni... Stim cu totii cum se circula in Romania, ca treci prin foarte multe localitati (si reduceam la 55-60km/h),iar inafara o tineam 100-110km/h, doar in depasiri mai sarea de 140km/h.

 

Cat despre intretinere... daca masina e ok, de ce ar trebui sa bagi bani aiurea in masina?

Unele piese sunt mai scumpe, insa nu le schimbi in fiecare zi...

Find motorul mai mare e adevarat ca e mai costisitor, dar nu e exagerat...

 

Am vazut preturi la Renault Laguna si sunt cam la fel :)) poate unele chiar mai mari...

 

Un prieten a gasit amortizoare spate noi cu 175lei ambele pt ca era lichidare de stoc... poate ca nu au calitatea precum unele originale insa decat unele vechi tot mai bune sunt unele noi.

 

Daca stii unde sa cauti gasesti preturi destul de bune.

Am gasit far complet pt E38 pe pe Ebay.co.uk la10lire + transportul.

Anvelope pe 18" noi noute 255/45/R18 la 270 lei/bucata din germania, pret fara tva (nu mai retin marca dar am sa revin)

 

 

...PAREREA MEA...

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce cauciucuri sunt alea la 270Ron, dar daca vrei unul bun te uiti la un Michelin, Conti, Bridge...astea sunt de la 250Eur/buc in sus, poti lua si din alea mai ieftine insa daca vrei si tu o data sa mergi cu peste 200km/h si iti bubuie chinezaria aia de cauciuc vei regreta apoi, eu pe principiul asta merg, mi-am luat Michelin PS3 pentru putinul timp, poate sub 10% din total, in care am chef sa alerg masina pe o linie dreapta sau pe un drum virajat, o fac rar dar vreau sa stiu ca sunt in siguranta. Weekend-ul asta de exemplu a trebuit sa franez destul de violent de la 260km/h la 100km/h ca nu am vazut camera din timp, si la viteza aia imi confiscau masina 30 zile, in cazuri din astea iti dai seama cat conteaza un cauciuc bun, niste frane mentinute cu piese de calitate, si tot asa...oricum am dat in camera cu vreo 130 ca efectiv nu am avut distanta suficienta, astept sa imi vina hartiuta cu amenda :)...si apoi gandeste-te ca si la E38 iti trebuie doar cauciucuri cu XL si V max pentru siguranta maxima, iar din astea sunt putine firme care fac cauciucuri bune deci cam trebuie sa iti iei o marca premium...am mai vazut pe un CL cauciuc Matador, am ramas perplex... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Nu te contrazic! ai mare dreptate in ceea ce spui!

 

Eu acum am Pireli P6000 de vara, nu mai stiu ce indice de viteza au... cel mai mult am mers cu 170km/h cu 740-ul pt ca nu mi-a permis drumul. E foarte stabila incomparatie cu E36, dar nu am riscat pt ca am si volanul pe partea dreapta :)

 

Eu merg lejer cu E38, si pentru a avea un consum decent, dar si din cauza drumurilor. uneori cand e liber o mai calc dar nu ma mai aventurez la viteze mari. Nu vreau sa mai am probleme cu motorul (pe E36 am schimbat 3 motoare :D)

Link to comment
Share on other sites

Deja o dam in altceva cu amortizoare la 175ron pt 7er si cu anvelope la 275ron,cam atat costa un amortizor bun pt Logan.Cel mai ieftin amortizor pt 740i e38 l-am gasit la 296ron Trucktec,Sachs-ul costa 630ron,Monroe - 750ron.

 

10% Mixt pe care il dai tu din fisa tehnica nu are nicio legatura cu Romania,asta daca nu te plimbi doar la 2 nopatea,cam atat scoate un 318i,am avut V8 diesel,de genratie noua,stiu cu ce se manaca.

 

O masina de 14-15-16 ani,fie ea si bmw va fi o masina care va cere bani si bani,sa nu zic un sac fara fund,asta daca vrei o masina in mintile ei,intretinerea nu este ieftina,nu o poti compara cu Laguna sub nicio forma.

Link to comment
Share on other sites

Deja o dam in altceva cu amortizoare la 175ron pt 7er si cu anvelope la 275ron,cam atat costa un amortizor bun pt Logan.Cel mai ieftin amortizor pt 740i e38 l-am gasit la 296ron Trucktec,Sachs-ul costa 630ron,Monroe - 750ron.

 

10% Mixt pe care il dai tu din fisa tehnica nu are nicio legatura cu Romania,asta daca nu te plimbi doar la 2 nopatea,cam atat scoate un 318i,am avut V8 diesel,de genratie noua,stiu cu ce se manaca.

 

O masina de 14-15-16 ani,fie ea si bmw va fi o masina care va cere bani si bani,sa nu zic un sac fara fund,asta daca vrei o masina in mintile ei,intretinerea nu este ieftina,nu o poti compara cu Laguna sub nicio forma.

 

Salut,eu am cumparat pentru E38-ul meu(728iA)amortizoare KAYABA(made in japan), le-am prins la oferta lichidare de stoc(la cineva care se ocupa cu lichidari de marfa la magazine de piese auto) ..si de aici reducerea de pret..ENORMA...am cumparat 2 buc fata cu 225 ron bucata vs 500-700 ron in alte parti..si 175 ron spate vs 450-550 la alti vanzatori.

 

Cat despre anvelope este vorba despre sunny SN3800 255/45 ZR18 103W XL pe care le-am luat din germania pe firma fara TVA si care momentan ruleaza excelent,fara zgomot excesiv pe rulaj,fara probleme la echilibrare sau mai stiu eu ce tampenii...daca vrei si cauti poti sa gasesti si piese ok calitativ la preturi f bune..

Edited by hellker
Link to comment
Share on other sites

eu am cumparat un set de brate pentru e34 cu 170 de euro de pe e-bay. NU sunt neaparat no-name, exista si set complet meyle de exemplu.

 

Nu era cel mai ieftin kit dar nici cel mai scump. Partea cea mai importanta la bratele mari, erau bucse lemforder, restul firme ceva mai X, gen swag si mai stiu eu ce.. O pereche de brate era de aluminiu, eu am cautat special dinalea.

In total 8 bucati. cele 4 brate, bielete antiruliu si capete de bara..

Au deja 50 k km si singurele care au semne de oboseala sunt bielete antiruliu, care au burduful ala de cauciuc crapat si probabil ca o sa se defecteze in scurt timp. In rest vad ca tin cu brio... 50k km pentru 170 de euro nu e rau...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

un 740i curat si adevarat sare de 7000 in Germania.

 

As merge pe 540i,mai rapid,ceva mai economicos (putin), buba cea mai mare pe langa piese este cea cu care te confrunti zi de zi si anume consumul, la mers sportiv : 25%.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=154738123&pageNumber=4&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&minPrice=5000&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2

 

PS: pe gaz nu mai e nici o smecherie,am avut pe Hummer consuma dublu pe gaz echivalentul in benzina al aceleasi sume, cel mult iti mareste rangeul dar si scoti mai multi bani din buzunar.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.