Jump to content

Trepidatii Si Fum


Recommended Posts

Am schimbat electrovalva de la EGR si problema s-a rezolvat partial. O imbunatatire se simte, dar o mai apuca cateodata trepidatul si fumul albastru in panta cu treapta 3 la 2.000 de rot/minut. Sau la 100 de km/h la tot la 2.000 rot/min, treapta 5. De regula eu nu merg asa, meg mai turat, mai agresiv, dar nu mi se pare normal sa faca asa.
Link to comment
Share on other sites

Problema ta este dintr un piston. Fum albstrui si tremurat si in curând probabil o bătaie ritmica.... Nu vreau sa fiu pesimist. Fumul albstrui este dat numai de uleiul de la motor..... Dacă turbo e ok, epuratorul ok, rămâne doar pistonul, semeringul de la supape , sau segmenti

Ps fii atent la prima cheie dimineața si vezi dacă îți cu fum albastru la pornire. Ridica joia ca motorul e rece si cald vezi cât de puternic vin gaze si ce culoare au

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Epurator schimbat la 10.000 de km o data cu celelalte filtre, turbo ok, electrovalve noi, trage foarte bine, consuma normal. Cum verific cele spuse mai sus? Masina nu are aceste trepidatii usoare mereu, doar uneori.

Mai da cateodata si un puf de fum albastrui la pornire. Si o alta problema ar fi pornirea cand temperatura lichidului de racire ajunge pe albastru. Invarte cam mult si da un nor de fum albastrui. Problema intalnita la multe E46 320D. La fel, nu-i o regula. Doar cand ii vine ei.

 

Am discutat aici despre cealalta problema.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Test de compresie = verificare. Fum albastru la pornire= segment ruși sau piston ciupit. Pornire grea? Compresie proasta cauza de același lucru. Problema des întâlnita la e46 diesel? = pentru ca unii le confunda cu m3 ul si le " da sa zaca". Fumul trebuie sa aibă si un miros specific de ulei ars

Pistoanele la diesel au cota de dilatare si atunci ca uzura e mare la rece încep problemele

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Compresie nu apare pe tester , nici segmenti uzate si mai ales pistoane ciupite. De obicei apar corectii mari pe injectoare dar asta la cr. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Atat la rece(dimineata) cat si la cald( temperatura motorului la 90 de grade) porneste impecabil si fara FUM de niciun fel. In sarcina nu scoate fum absolut deloc. Indiferent de turatie. In legatura cu pornirea, un mecanic mi-a spus ca ar fi din inceputul de injectie al pompei si ca imi poate regla el chestia asta marindu-i avansul, dar mi-e cam frica sa il la asa umble la pompa. Nu sunt 100% convins ca stie ce face. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Epurator schimbat la 10.000 de km o data cu celelalte filtre, turbo ok, electrovalve noi, trage foarte bine, consuma normal. Cum verific cele spuse mai sus? Masina nu are aceste trepidatii usoare mereu, doar uneori.

Mai da cateodata si un puf de fum albastrui la pornire. Si o alta problema ar fi pornirea cand temperatura lichidului de racire ajunge pe albastru. Invarte cam mult si da un nor de fum albastrui. Problema intalnita la multe E46 320D. La fel, nu-i o regula. Doar cand ii vine ei.

 

Am discutat aici despre cealalta problema.

Impecabil? Pentru ce impecabil? Nu are treaba cu pompa, cu motorina sau cu ce vrei tu fumul albastru. El are o singura cauza si anume ulei ars

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Impecabil? Pentru ce impecabil? Nu are treaba cu pompa, cu motorina sau cu ce vrei tu fumul albastru. El are o singura cauza si anume ulei ars

Adica porneste foarte repede. La fel ca una pe benzina. ZIC! :download:

 

Masina scotea iarna trecuta fum albastru ca la balamuc si ii trepida relantiul. Dupa ce am schimbat bujiile(OE), dimineata da numai "aer de munte". Din cauza asta mi-e greu sa cred ca ar fi probleme cu vreun piston.....etc. Mai degraba as zice eu injector. <_< Ramane sa ii fac si un test de compresie....etc....

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa schimb furtunasele de vacuum... Poate...poate... Toate OE....ca vin si taiate exact si au si dimensiunea ideala

 

furtunul nr 3 l-am gasit scos si foarte copt.

 

si eu am avut un furtumas scos...mergeam 5 km, masina nu mai tragea si scoatea un fum alb-cenusiu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.