Jump to content

Borna De La Baterie Scoasa Acum Raman Toate Becurile In Bord Aprinse + Stopuri


Recommended Posts

Am si eu o problema la un e46 d fl , a fost borna de la baterie scoasa 3 zile iar acum am pus bateria, ok porneste dar dupa ce opresc masina cum scot cheia raman aprinse majoritatea becurilor din bord plus stopurile si becurile de la frana aprinse si nici cheie nu o mai recunoaste o pot inchide doar mecanic . Am scos iar bornele am incercat si cu a 2 cheie la fel porneste e ok cum o opresc se aprind toate cele . As cam avea nevoie de masina si nu pot pleca iar la fiecare oprire sa scot cate o borna , are careva idee , sper ca mam exprimat cat de cat bine am scris in graba . Edited by Kocs
Link to comment
Share on other sites

in graba am uitat ce era mai important , e46 D fl ... eu ma gandesc ca nu mai recunoaste cheia dupa ce a fost scoasa bateria , am gasit acum pe forum procedeul de reinitializare pt cheie cobor sa incerc , dar ciudat ca raman stopurile + becurile din bord aprinse .... Edited by Kocs
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut!

 

Eu am patit ceva asemanator cand am permutat volanul de pe dreapta pe stanga la un E38... cand am scos mufa din comutatorul pt pozitii si faruri, toate luminile din interior si pe bord, dar si pozitiile ramaneau aprinse... apoi am mai avut o problema cu stopurile care stateau mereu aprinse din cauza ca nu era conectata bine mufa la unul din stopuri...

 

Verifica si sigurantele...poate s-a ars vreo siguranta care e in legatura cu calculatorul de lumini.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Am verificat toate sigurantele si mufele de la stopuri si bateria e noua de saptamana trecuta am cumparat-o ..am fost la schi in Harghita si acolo au fost -25 de grade ... Iar bateria veche de cand e masina nu a mai facut fata, a trebuit sa-i dau curet sa pot veni cu ea acasa, pe urma i-am schimbat bateria si la o zi dupa aceea cand puneam contactul nu imi mai mergea nimic in bord , ceasurile erau moarte, la fel si afisajul computerului de bord...nici stergatoarele si nici geamurile electrice nu mai functionau...am lasat-o asa vreo 3 zile dupa care dintr-o data si-a reve it de la sine...la inceput au inceput sa mearga toate afara de indicatorul de consum instant care si-a revenit si ala dupa cativa km ...dar acum ( de astazi incepand) de dimineata mi-a mers sa deschid masina din cheie..dar dupa ce am pornit motorul am mers pina in peco si cand l-am oprit a aparut problema asta...mi se aprind martori in bord ( inclusiv imi arata ca si cum stopurile ar fi arse..dar ele functioneaza ok..o mufa a unui stop din dreapta nu face f bine contact dar functioneaza ), stopurile imi raman aprinse iar masina o pot inchide doar manual de la cheie..chiar daca o inchid toate cele mentionate mai sus raman aprinse...ce as putea sa fac oare..ce ar fi indicat..va multumesc mult!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am si eu exact aceeasi problema.... imi raman stopurile aprinse, anumit martori de pe bord raman aprinsi cand scot cheia,muzica imi canta cand am cheia scoasa....nu pot inchide masina din cheie ca nu o recunoaste....o inchid doar mecanic...si scot borna ca altfel nu se sting...a inceput sa imi faca asa dupa o noapte normala fara prea mult frig undeva la -4 grade...

Va rog cei care ati intalnit problema asta si ati rezolvat-o sa imi spuneti si mie cum....Va multumesc

Sa mentionez..masina este un e46 320d facelift

Edited by CristyBnd
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 months later...

Salutare. astazi am patit si eu aceaisi problema BMW E 46 2004 raman becurile in bord aprinse,stopurile pe frana,dupa ce scot cheia din contact. a gasit cineva rezolvarea problemei ? va rog postati

Pe tester ce eroare iti da? Mie mi a facut acelasi lucru si imi dadea eroare de ews, am resetat o dupa care am scos sigurantele de la instrumentele de bord si inchiderea centralizata, s au resetat si de atunci nu am mai avut probleme.inceraca si asta si mult noroc in rezolvarea problemei

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Sa nu fie rezolvarea ce a scris blondu_cm?

 

Mie imi pare ca da.

Ai facut ce a facut el?

 

N-am ajuns la tester cu ea, astept un prieten.

Sigurantele le-am scos/bagat inca din prima zi, fara folos.

Am schimbat bateria, pentru ca intre timp mi-a consumat-o; oricum avea 4 ani. Cu bateria noua, aceleasi erori si simptome inca doua zile (de frica sa nu o consume si pe asta decuplam borna peste noapte si la stationari mai lungi).

Acum totul si-a revenit de la sine, aparent miraculos.

Mai suspectez un senzor de sub pedala de frana, pentru ca am gasit apa in zona aia si toate erorile au aparut dupa ploile puternice de acum 2 saptamani. Nu stiu cum se reseteaza/recupleaza. Oricum, astept testerul si mai concluzionez atunci.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Aceeasi problema o am si eu la un 316 I facelift

Am adus pentru colege ardei care a ramas in masina in saci timp de 2 zile

A treia zi , merg la masina si nu se mai deschide din cheie, iar martorii la bord erau aprinsi, bateria moarta.

Am primit curent de la alta masina si masina a pornit la cheie, dar....aceleasi simptome

Oare condens sa fie cauza ? de la ardeiul vietii care a stat 2 zile in masina ?

Din ce am urmarit pe forum , nimeni nu a gasit cauza . Un vecin in gluma mi-a spus ca poate este

posedata, dupa 12 noapte a vazut stopurile aprinse .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Am verificat toate sigurantele si mufele de la stopuri si bateria e noua de saptamana trecuta am cumparat-o ..am fost la schi in Harghita si acolo au fost -25 de grade ... Iar bateria veche de cand e masina nu a mai facut fata, a trebuit sa-i dau curet sa pot veni cu ea acasa, pe urma i-am schimbat bateria si la o zi dupa aceea cand puneam contactul nu imi mai mergea nimic in bord , ceasurile erau moarte, la fel si afisajul computerului de bord...nici stergatoarele si nici geamurile electrice nu mai functionau...am lasat-o asa vreo 3 zile dupa care dintr-o data si-a reve it de la sine...la inceput au inceput sa mearga toate afara de indicatorul de consum instant care si-a revenit si ala dupa cativa km ...dar acum ( de astazi incepand) de dimineata mi-a mers sa deschid masina din cheie..dar dupa ce am pornit motorul am mers pina in peco si cand l-am oprit a aparut problema asta...mi se aprind martori in bord ( inclusiv imi arata ca si cum stopurile ar fi arse..dar ele functioneaza ok..o mufa a unui stop din dreapta nu face f bine contact dar functioneaza ), stopurile imi raman aprinse iar masina o pot inchide doar manual de la cheie..chiar daca o inchid toate cele mentionate mai sus raman aprinse...ce as putea sa fac oare..ce ar fi indicat..va multumesc mult!

 

Salut,

 

Cuma ai rezolvat problema?

 

Ăți mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.