Jump to content

Mers intrerupt la viteza constanta 520d e39 2001.


Recommended Posts

Salutare !! De curand max doua sapt. masina 520d e39 touring 282.000 km a inceput sa intrerupa in mers la viteza constanta, parca ai senzatia ca merge putin in salturi, iar cand iau piciorul de pe acceleratie si vreau sa accelerez din nou parca se inneaca timp de o secunda,doua si apoi merge normal cand accelerez mai puternic,daca merg tare, merge ,are putere dar cand incetinesc si merg constant la viteza mica merge iarasi in salturi,intrerupe,merge sacadat !Am schimbat filtrul de motorina si am curatat valva EGR pe care am gasit-o blocata si pe acolo murdar chiar foarte,vb si de galeria de admisie,dar masina merge la fel.Precizez ca masina nu scoate gram de fum nici negru nici alb numai ca dupa chestia asta nu se mai simte mirosul acela frumos(pt mine) de gaze ci unul de motor vechi fara catalizator si te inteapa rau mirosul parca de gaze nearse.Am verificat EGR-ul si acum functioneaza sigur.Masina este si a fost protejata adica nu ii dau la rece deloc nu depasesc 2000 rot. pana se incalzeste iar dupa ce merg tare nu o opresc imediat ci o las un minut,doua sa se raceasca turbo etc.de revizii si schimburi la timp nu se pune problema!Relantiul este ok.Motorul nu consuma ulei,max 700 ml la 15.000 km adica la schimb asta cand merg tare .Debitmetrul de aer a fost scimbat cand am adus masina din Germ si nu are mult,scimbat si remapat la A.Bavaria.deoarece nu tragea deloc Moarta pana sa il schimb (max 65.000km) deci nu stiu ce poate sa fie,am alimentat in ultimul timp cu top nordic si parca dupa asta a inceput sa faca urat sau poate este o coincidenta.Masina este 100% originala si in afara de problema mentionata este in stare ff buna! Multumesc si astept sfaturi va rog .
Link to comment
Share on other sites

Salut!am fost la test si nu a aparut absolut nimic,nici o eroare-nici in memorie,nimic!o sa incerc sa ii curat galeria de admisie si sa-i verific clapetele...si sa-i schimb filtrul epurator...incerc sa vad ce se intampla.va anunt,astept sfaturi,idei...merci!

 

verifica senzorul de presiuen din spatele admisie sa nu fie infundat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut acceasi problema o am si eu numai ca la mine se simte intreruperile alea numai la 1900 de ture si numai in viteza a doua si a treia,identic mi se intampl.eu am schimbat deja epuratorul si mai face acceasi figura dar ff incet nu asa de pronuntat ca prima data cand mi-a inceput sa faca.am pus debtmetru original de bmw bosch din acela cu 450 de euro numai de proba sa vada daca e chiar de acolo si tot se sintea ff putin dar se simte.mi-a mai zis cineva sa curat galeria de admisie si sa curat senzorul de presiune,dar neaprat curatata galeria prima data ca daca e de acolo si cureti numai senzorul dupa un anumit timp sa muradareste din nou.si am mai auzit pe vreo 2 mecanici la fel mi-a zis sa bag metabond solutie in rerzervor sa curat injectoarele aceasta solutie e speciala pt curatarea injectoarelor.si daca dupa asta tot face sunt sanse ff mari sa fie din injectoare.masina mea e e39 din 2000 mator de 2000 diesel si la fel pe tester de bmw in reprezentanta nu da nici o eroare si la fel si la mine masina intretinuta totul impecabil si reviziile facute la timp si tot asa.lasa-mi un nr de telefon sa vb la telefon poate gasim impreuna problema.salut
Link to comment
Share on other sites

Salut ! Zilele trecute am desfacut galeria de admisie si cu ocazia asta am schimbat si bujiile incandescente,deoarece erau toate arse si pornea din fericire si la -25 grade dar mai greu-numai din compresie . 3 dintre bujii s-au desfacut mai greu si am observat ca filetele erau sterse, a fost nevoie sa rectific filetul din _chiulasa_ si a mers perfect ca altfel trebuiea reductie si era mai complicat,am folosit si un dop pentru interiorul chiuloasei sa nu intre span etc... pt noile bujii NGK am folosit si o vaselina ceramica Febi rezistenta pana la 1400 grade, sper ca in viitor sa nu mai am problema cu desfacutul.Acum porneste perfect.Galeria am curatat-o prima oara cu o surubelnita lunga,apoi lasata la muiat in Decarbusolv in jur de 2 ore iar apoi am folosit o solutie de spalat motoare si clatit-o ff bine cu aparat cu presiune cu apa,apoi suflata cu aer. A iesit ca noua,am curatat si senzorul si canalul acestuia si tin sa precizez ca motorul acesta NU are galerie cu CLAPETE.Obligatoriu este sa schimbi si garniturile de etansare ale galeriei dar din pacate dura 5 zile pana le primeam si nu am avut timp ! dar in scurt timp le voi schimba.Se simte o diferenta de putere dar din pacate probema cu intreruptul persista!Ce am observat in cazul meu,ca face mai rau cand este frig afara.Cand este cald afara,mai putin.In curand fac revizia si schimb si filtrul epurator.Este de incercat si cu metabond in cazul in care este un injector...Se poate ca senzorul de temp exterioara sa dea influente cum mi-a spus cineva?Nu cred !Va tin la curent cu noutati.

 

PS -nu stiu daca politica forumului permite afisarea nr de tel.Daca da cu placere.Anuntati-ma!

Link to comment
Share on other sites

fratilor,intreruperile astea se datoreaza disfunctionalitatii injectorului cu fir,dupa cum am mentionat si mai sus(valabil pentru motoarele 2.0d 136 cp,2.5tds 143 cp,1.8tds,cu pompa de injectie cu comanda electronica)!nu are nici o legatura cu admisia sau alte treburi!nu va mai chinuiti sa curatati senzorul de presiune,admisia,etc,etc pt ca va dati de treaba singuri!

deci treaba se rezolva foarte simplu,prin schimbarea acestui injector prevazut cu un senzor hallo in cap,si care da timpii de injectie la pompa !bafta!

Link to comment
Share on other sites

E unul din injectoarele masinii, cel mai probabil la motorul tau e sub galeria de admisie. La motorul de 6 cilindri e al 3-lea din fata parca. La cel de 4 cilindri nu stiu unde e pozitionat exact, dar daca te uiti la cele 4 injectoare nu ai cum sa-l ratezi pt ca e singurul care are un fir, de la senzorul atasat pe el.

Din cate am auzit nu merge reparat. Toata lumea spune sa-l iei SH de pe alta masina.

Link to comment
Share on other sites

E unul din injectoarele masinii, cel mai probabil la motorul tau e sub galeria de admisie. La motorul de 6 cilindri e al 3-lea din fata parca. La cel de 4 cilindri nu stiu unde e pozitionat exact, dar daca te uiti la cele 4 injectoare nu ai cum sa-l ratezi pt ca e singurul care are un fir, de la senzorul atasat pe el.

Din cate am auzit nu merge reparat. Toata lumea spune sa-l iei SH de pe alta masina.

 

 

Multumesc pt raspuns!o sa ma interesez cat costa nou,ma gandesc ca un sh poate are aceeasi problema.trebuie programat cumva?sau il pui si gata?mersi!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut acceasi problema o am si eu numai ca la mine se simte intreruperile alea numai la 1900 de ture si numai in viteza a doua si a treia,identic mi se intampl.eu am schimbat deja epuratorul si mai face acceasi figura dar ff incet nu asa de pronuntat ca prima data cand mi-a inceput sa faca.am pus debtmetru original de bmw bosch din acela cu 450 de euro numai de proba sa vada daca e chiar de acolo si tot se sintea ff putin dar se simte.mi-a mai zis cineva sa curat galeria de admisie si sa curat senzorul de presiune,dar neaprat curatata galeria prima data ca daca e de acolo si cureti numai senzorul dupa un anumit timp sa muradareste din nou.si am mai auzit pe vreo 2 mecanici la fel mi-a zis sa bag metabond solutie in rerzervor sa curat injectoarele aceasta solutie e speciala pt curatarea injectoarelor.si daca dupa asta tot face sunt sanse ff mari sa fie din injectoare.masina mea e e39 din 2000 mator de 2000 diesel si la fel pe tester de bmw in reprezentanta nu da nici o eroare si la fel si la mine masina intretinuta totul impecabil si reviziile facute la timp si tot asa.lasa-mi un nr de telefon sa vb la telefon poate gasim impreuna problema.salut

Ati rezolvat problema?

Link to comment
Share on other sites

inainte de a schimba injectorul cu fir mai bine faci un test si sa-r putea sa ai o surpriza si sa vezi ca este electrovalva de la egr,oricum daca este injectorul ti-l da pe tester ca si electrovalva dar la injector nu se prea duce decit firul si asta se vede mai ales ca ai dat galeria jos,oricum in cele mai multe cazuri electrovalva de la egr este buba.

 

electrovalva de la egr nu da intreruperi in mers,indiferent de situatie si in orice conditie!

intreruperile in mers se datoreaza problemelor pe sistemul de injectie,nu din cauza sistemului de recirculare al gazelor arse!PUNCT

EGR-UL NU FACE ALTCEVA DECAT SA INECE MOTORUL-BAGA O PARTE DIN GAZELE ARSE IN ADMISIE;EU,LA UN 525,AM ANULAT EGR SI,CUM ERA DE ASTEPTAT,MASINA TRAGE MAI BINE,PT CA NU SE INEACA CU FUM!...asa ca treaba cu electrovalva lu'peste e cioaca!

Edited by radupe
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
va salut! am un 520 din 2008 motor generatia noua...si am aceasi problema...intrerupe la mers constant...pana in 2000 ture, am fost la un test si mi'a dat 2 erori si anume 452A si 2E47. daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o interpretare a codurilor i'as fi recunoscator...
Link to comment
Share on other sites

ce de mecanici pe aici :D imi plac mai ales aia care stiu ce are motorul dar habar nu au ca motorul asta nu are clapete pe admisie. frumos! hai sa schimbam si aia si aia pana gasim problema.......

 

@clantzoc - motorul tau e alta generatie, alta tehnologie, mergi si fa o diagnoza completa, cine ti a dat codurile alea de eroare nu are scule potrivite pentru asa ceva

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Masina mea, un 320D din 2006, 163 cp are cam aceeasi problema.

Din cand in cand, in momentul in care vreau sa franez si o scot pe liber, turatia motorului scade mai mult decat normal.

Mai exact, merg cu 60-70 km/h si in fata este o intersectie. Incep si franez, insa in momentul in care o pun pe liber si franez, scade turatia sub normal.

Asta nu se intampla des, ci doar din cand in cand. Dar se intampla. Am observat ca cel mai des mi s-a intamplat cand puneam motorina de la rompetrol. Atunci facea aproape intr-una asa. Si la viteze mici, treapta a 2-a, cand franez si o scot din viteza in timp ce franez, cateodata are aceleasi simptome.

Am schimbat motorina si am pus mol. A mersi bine, tot facea asa, dar mai rar. Intre timp am schimbat iar motorina si am folosit omv. Merge aproximativ la fel ca si cu cea de la mol.

Insa, intr-o dimineata, a trebuit sa plec putin din oras. Si mi-a fost lene sa merg la omv sa pun motorina, asa ca am pus de la prima benzinarie din cale : un mol. La dus a fost ok, insa la intoarcere, am avut parte de niste surprize neplacute. Cand mergeam constant, se cam infunda. Asa o simteam. Punctul culminant a fost cand am pus-o pe pilot automat pe la 70 km/h. Si ma uitam eu la turometru cand dintr-o data a coborat si a urcat. S-a infundat destul de rau. De doua ori a facut asa, consecutiv. In ziua aia am mers toata ziua cu masina sa "prajesc" motorina aia si sa pun omv. Dupa ce am pus omv, si-a revenit. Insa inca are simptomele de sus, cele cu scaderea turatiei.

Astazi, in drum spre birou am mai facut un test. Treapta a 4 a, 59 km/h, pana in 2000 rpm, pilot automat sau aceleratie constanta. Si mergea lin, dupa care parca se infunda putin, mergea in suturi putin! Dupa isi revenea! Mergea normal si iar mergea ptr cateva clipe in suturi.

Tin sa precizez ca masina fuge rau, daca o calc.

Aveti idee de la ce poate fi, care ar fi cauzele?

Am schimbat la ea turbina, filtru epurator + ulei si filtre cam la 13.000 km de fiecare data.

O sa ma duc la service si voi verifica toate conducte, furtunase, senzori, curat egr, vacum.

Multumesc anticipat.

Insa o sa mai dureze pentru ca momentan nu imi pot lua concediu :)

Link to comment
Share on other sites

ce de mecanici pe aici :D imi plac mai ales aia care stiu ce are motorul dar habar nu au ca motorul asta nu are clapete pe admisie. frumos! hai sa schimbam si aia si aia pana gasim problema.......

 

@clantzoc - motorul tau e alta generatie, alta tehnologie, mergi si fa o diagnoza completa, cine ti a dat codurile alea de eroare nu are scule potrivite pentru asa ceva

 

pai daca le stii tu mai bine,exprima-te!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...

salutare, pornirea la o cheie mai lunga dimineata poate avea legatura cu injectoarele? pe tester la reprezentanta, nu mi-au gasiti niciun fel de eroare, nici de bujii, nici de orice altceva. bateria e nou nouta, electromotorul invarte de nu are aer.

 

masina merge bine, trage bine, nu ma plang..doar atat ca dimineata invarte ca mult pana o ia ~8-10 rotatii. cand e cald motorul pleaca la sfert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.