Jump to content

Probleme Pompa de apa auxiliara


Flavius84

Recommended Posts

am si eu o problema cu pompa de apa auxiliara....dar sa va spun povestea de la inceput, poate are legatura! :)

 

Astazi, cu un tester conectat, am facut o regenerare fortata a filtrului de particule, care nu mai pornea automat. Cand am rezolvat problema asta (cred) a ramas totusi o eroare in calc, si dupa o scanare spunea ca e o pb cu POMPA DE APA AUXILIARA. Mentionez ca de dimineata ma tot atentiona ca nu mai am lichid de parbriz si la un moment dat am ramas fara lichid definitiv. Are vreo legatura asta?

 

Dupa ce am completat cu lichid de parbriz, vad ca s-a stins becul ala de atentionare (semnul "!" cum ca am o eroare in calc). Deci putea fi de la lichidul de parbriz sau e o alta problema si trebuie sa ma duc la service?

 

multumesc

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In mod normal indicatorul de lichid parbriz are propriul martor pe bord, nu semnul exclamarii.

 

Da stiu, mi-a aparut acel martor cum ca nu mai am lichid...insa asa brusc, am vazut ca a mai aparut o eroare in tester (dintr-o data), ref la pompa de apa auxiliara...

 

Ti-am zis, dupa ce am pus lichid, cand am pornit masina sa plec a disparut acel semn "!"...acum nu stiu daca va mai aparea...

O sa urmaresc diseara cand ies cu masina, sa vad daca mai apare ceva...

intrebam daca stie cineva, daca are vreo legatura acea pompa de apa cu lichidul de parbriz :)

Link to comment
Share on other sites

Pompa de apa aux ajuta ca masina sa dea mai repede caldura in habitaclu. Nu are legatura cu lichidul de parbriz. Practic aceea lucreaza cu circuitul in care este agentul de racire (antigel).

 

PS: Pompa pe original costa aproape 600lei.

 

 

Multumesc, vad ca mi-a disparut acea eroare din bord...nu stiu ce sa mai cred..

O sa ma duc la un service sa imi puna din nou testerul pe ea, sa vad daca mai apare pe tester...e foarte ciudat :)

 

Dar e bine ca nu mai apare totusi

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu mai stiu.. dar vad ca pe realoem.ro e 521ron.. nu-mi aduc aminte sa fi dat atat de mult.. probabil s-a mai scumpit. Asta e part number-ul daca te ajuta.. 64118369806

 

Daca nu vrei s-o iei noua, cred ca poti s-o gasesti SH la un pret bun, deoarece a fost pusa pe multe modele BMW si ar trebui sa se gaseasca pe toate drumurile.

 

E46 320d Touring, Europe

E46 320d Sedan, Europe

E46 318d Touring, Europe

E46 318d Sedan, Europe

E46 318td Compact, Europe

E46 320Cd Convertible, Europe

E46 320Cd Coupe, Europe

E46 320td Compact, Europe

E46 316ti Compact, Europe

E46 318ti Compact, Europe

 

E85 Z4 M3.2 Roadster, USA

E85 Z4 M3.2 Roadster, Europe

 

E86 Z4 M3.2 Coupe, USA

E86 Z4 M3.2 Coupe, Europe

 

E87 118d 5 doors, Europe

E87 120d 5 doors, Europe

 

E90 M3 Sedan, USA

E90 318d Sedan, Europe

E90 320d Sedan, Europe

E90 325d Sedan, Europe

E90 330d Sedan, Europe

E90 330xd Sedan, Europe

E90 335d Sedan, Europe

E90 M3 Sedan, Europe

 

E90N 335d Sedan, USA

E90N M3 Sedan, USA

E90N 325d Sedan, Europe

E90N 335d Sedan, Europe

E90N M3 Sedan, Europe

 

E91 318d Touring, Europe

E91 320d Touring, Europe

E91 325d Touring, Europe

E91 330d Touring, Europe

E91 330xd Touring, Europe

E91 335d Touring, Europe

 

E91N 325d Touring, Europe

E91N 335d Touring, Europe

 

E92 M3 Coupe, USA

E92 325d Coupe, Europe

E92 330d Coupe, Europe

E92 330xd Coupe, Europe

E92 335d Coupe, Europe

E92 M3 Coupe, Europe

 

E92N M3 Coupe, USA

E92N M3 Coupe, Europe

 

E93 M3 Convertible, USA

E93 325d Convertible, Europe

E93 330d Convertible, Europe

E93 M3 Convertible, Europe

 

E93N M3 Convertible, USA

E93N M3 Convertible, Europe

Edited by rashpy
Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba una cu alta, pompa suplimentara de apa iti apare doar cand o pui pe tester, celalalt semn era ca nu mai ai apa pt spalator parbriz.

Aceeasi problema o am si eu, acum urmeaza sa-i fac regenerare la filtrul de particule. Simti vreo diferenta dupa ce ai facut regenerarea?

Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba una cu alta, pompa suplimentara de apa iti apare doar cand o pui pe tester, celalalt semn era ca nu mai ai apa pt spalator parbriz.

Aceeasi problema o am si eu, acum urmeaza sa-i fac regenerare la filtrul de particule. Simti vreo diferenta dupa ce ai facut regenerarea?

 

 

Da, eu am rezolvat cu regenerarea si merge fff bine, putere mai mare (cat timp era acea eroare legata de filtru imi limita mereu puterea masinii, nu puteam sa trec de 3500 de ture). Mi-a mai scazut si consumul, sunt multumit acum.

Insa sunt stresat cu acea eroare legata de pompa de apa, care imi ramasese pe tester. Acum nu mai apare nicio eroare in bord, nu mai este semnul ala "!" cum ca as avea vreo eroare...habar nu am. Cand ii fac revizia o sa mai fac o scanare sa vad daca mai e acea eroare.

E vreo problema daca merg asa fara sa rezolv problema cu Pompa de apa? :)

Link to comment
Share on other sites

Da, eu am rezolvat cu regenerarea si merge fff bine, putere mai mare (cat timp era acea eroare legata de filtru imi limita mereu puterea masinii, nu puteam sa trec de 3500 de ture). Mi-a mai scazut si consumul, sunt multumit acum.

Insa sunt stresat cu acea eroare legata de pompa de apa, care imi ramasese pe tester. Acum nu mai apare nicio eroare in bord, nu mai este semnul ala "!" cum ca as avea vreo eroare...habar nu am. Cand ii fac revizia o sa mai fac o scanare sa vad daca mai e acea eroare.

E vreo problema daca merg asa fara sa rezolv problema cu Pompa de apa? :)

O sa-ti apara sigur pe tester, nu e nicio problema, pompa ajuta doar sa-ti dea caldura mai repede in masina, vine vara asa ca ai timp sa o rezolvi :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

deci:

semnul "!" apare in bord la orice eroare/avertizare insotita de semnul corespunzator erorii/avertizarii.

 

pompa auxiliara de apa este o piesa care se strica extrem de des.si la mine este bulita si nu o sa o schimb.dar nici in bord nu apare avertizarea pentru asta.

 

nu stiu daca pompa de apa porneste odata cu motorul sau doar folosesti functia REST...cert este ca principala functie a ei este pentru a incalzii habitaclul dupa oprirea motorului cand sunt indeplinite anumite conditii.

Link to comment
Share on other sites

Esti sigur de ce spui? ai ceva oficial cu ce poti sa demonstrezi? sau doar din auzite :getlost:

 

Ceva oficial? wtf? Nu trebuie sa demonstrez nimic, eu iti spun un lucru si tu daca vrei il crezi daca nu, nu! Am scris mai sus in topicul asta ca eu am schimbat-o. Daca stii cum arata si unde e pozitionata poti sa iti dai seama f usor ca pompa invarte daca motoul e pornit. Mai mult de atat, dupa ce am schimbat-o, am socos mufa din pompa noua (montata pe masina) si am introdus-o in cea "stricata" pe care o tineam in mana. Am pornit masina si am constatat ca pompa functiona normal.. are niste paleti care se invart. Tind sa cred ca eroarea pe tester era din cauza ca nu mai faceau pinii mufei contact cum trebuie.. probabil din cauza mizeriei.

Link to comment
Share on other sites

Poi nush ce sa zic, eu am legat o lampa de control la firele ce merg la pompa am facut o tura, am incalzit motorul bine si nimic, merge doar cand apas butonul REST altel nu vine curent la pompa, acum eu am intrebat sa vedem e ceva defect la mine sau la tine ca merge tot timpul pompa dupa ce ai pornit motorul. Majoritatea spun ca porneste pompa doar cand folosesti incalzirea stationara (REST) deci? de aia am intrebat de ceva oficial :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Cei cu eroare pe tester pentru pompa auxiliara , asta e eroarea ?

http://imageshack.us/a/img189/621/diserror.jpg

Exista vreo siguranta in panou pentru pompa auxiliara ?

 

aceea e eroarea de pe tester. am vazuto recent si la mine. o sa incerc sa ma uit dc mai mergesad.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nimic nou despre pompa asta? banuiesc ca daca ar fi importanta pompa asta s-ar aprinde ceva becuri in bord la defectarea ei dry.gif

 

 

Pai nu e asa importanta! Intra in functionare doar atunci cand activezi functia REST! Acum nu stiu fiecare din noi cat de des folosim aceasta functie! Si la mine e dusa pompa asta, dar am vazut totusi ca dupa ce opresc motorul si apas pe REST porneste incalzirea. Ideea este ca nici n-am lasat-o prea mult sa vad daca intr-adevar tine si caldura pentru cat zic cei de la BMW! Stiu ca mi-a pornit-o pe baza de "ciocan" un tip la care am fost cu testerul, in sensul ca a pornit-o de pe tester, dar ca sa si invarta, a trebuit sa-i dea un imbold scurt :) Oricum huruia cam tare si am impresia ca ceva se blocheaza prin ea(imbacseste), nu mai are gresare. Zic asta ca in 99% din utilizarea masinii, probabil ca pompa asta sta doar pe OFF si ceva se oxideaza in ea.....nu stiu exact! Ideea este ca e picata pe foarte multe masini! Nu-ti bate capul cu ea, decat daca chiar folosesti REST-ul!

Link to comment
Share on other sites

Cei cu eroare pe tester pentru pompa auxiliara , asta e eroarea ?

http://imageshack.us/a/img189/621/diserror.jpg

Exista vreo siguranta in panou pentru pompa auxiliara ?

 

Desfaci panoul de plastic al pompei si cureti cei doi pini oxidati (in interior unde intra mufa) si eroarea iti dispare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.