Jump to content

Probleme Pompa de apa auxiliara


Flavius84

Recommended Posts

Desfaci panoul de plastic al pompei si cureti cei doi pini oxidati (in interior unde intra mufa) si eroarea iti dispare.

 

Pune si tu o poza ca sa vad si eu unde e mufa asta, care e pompa auxiliara...am si eu buba asta.

 

Pai nu e asa importanta! Intra in functionare doar atunci cand activezi functia REST! Acum nu stiu fiecare din noi cat de des folosim aceasta functie! Si la mine e dusa pompa asta, dar am vazut totusi ca dupa ce opresc motorul si apas pe REST porneste incalzirea. Ideea este ca nici n-am lasat-o prea mult sa vad daca intr-adevar tine si caldura pentru cat zic cei de la BMW! Stiu ca mi-a pornit-o pe baza de "ciocan" un tip la care am fost cu testerul, in sensul ca a pornit-o de pe tester, dar ca sa si invarta, a trebuit sa-i dea un imbold scurt :) Oricum huruia cam tare si am impresia ca ceva se blocheaza prin ea(imbacseste), nu mai are gresare. Zic asta ca in 99% din utilizarea masinii, probabil ca pompa asta sta doar pe OFF si ceva se oxideaza in ea.....nu stiu exact! Ideea este ca e picata pe foarte multe masini! Nu-ti bate capul cu ea, decat daca chiar folosesti REST-ul!

 

E46 n-are functie REST, cel putin a mea nu are, si are pompa auxiliara..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pai nu e asa importanta! Intra in functionare doar atunci cand activezi functia REST! Acum nu stiu fiecare din noi cat de des folosim aceasta functie! Si la mine e dusa pompa asta, dar am vazut totusi ca dupa ce opresc motorul si apas pe REST porneste incalzirea. Ideea este ca nici n-am lasat-o prea mult sa vad daca intr-adevar tine si caldura pentru cat zic cei de la BMW! Stiu ca mi-a pornit-o pe baza de "ciocan" un tip la care am fost cu testerul, in sensul ca a pornit-o de pe tester, dar ca sa si invarta, a trebuit sa-i dea un imbold scurt :) Oricum huruia cam tare si am impresia ca ceva se blocheaza prin ea(imbacseste), nu mai are gresare. Zic asta ca in 99% din utilizarea masinii, probabil ca pompa asta sta doar pe OFF si ceva se oxideaza in ea.....nu stiu exact! Ideea este ca e picata pe foarte multe masini! Nu-ti bate capul cu ea, decat daca chiar folosesti REST-ul!

 

Asa credeam si eu, dar se pare ca nu e chiar asa, ea porneste si cand motorul este rece, acum am pornit motorul la 10° si pompa merge (este tensiune pe fire) deci cu siguranta are ceva rol la incalzirea motorului :rolleyes:

 

Acum nu stiu ce sa fac, cam face figuri si la mine ba merge ba nu merge.... are rost sa o desfac? sau sa dau 600ron pe una originala :getlost:

Link to comment
Share on other sites

Defectarea pompei nu influenteaza cu nimic functionarea normala a masinii. Este foarte buna insa pt cei care au webasto si folosesc mai mult timp incalzirea stationara pe timp de iarna. Pt cei care nu au webasto si vor sa incalzeasca masina cu motorul oprit, e bine de stiut ca aeroterma nu va baga mult timp caldura in masina si va fi nevoie sa se reporneasca motorul. Concluzia este......pt cei care o au stricata si nu au webasto, banii cheltuiti pt cumpararea uneia noi sunt intr-un fel bani aruncati. Dupa un timp si pompa noua se va degrada nefiind folosita.
Link to comment
Share on other sites

Poi acum spuneam ca ajunge curent la ea si cand motorul este rece (doar la rece am testat deocamdata) deci inseamna ca ea nu functioneaza doar cand apesi REST! Sigur are ceva rol in functionearea motorului corecta, altfel nu ar avea de ce sa porneasca fara REST
Link to comment
Share on other sites

Asa credeam si eu, dar se pare ca nu e chiar asa, ea porneste si cand motorul este rece, acum am pornit motorul la 10° si pompa merge (este tensiune pe fire) deci cu siguranta are ceva rol la incalzirea motorului :rolleyes:

 

Acum nu stiu ce sa fac, cam face figuri si la mine ba merge ba nu merge.... are rost sa o desfac? sau sa dau 600ron pe una originala :getlost:

 

daca aflii cum se poate repara anunta-ma si pe mine te rog ca am si eu una defecta

Link to comment
Share on other sites

Pompa aia e EXCLUSIV pentru incalzirea in habitaclu. Mai exact, forteaza debitul de apa prin calorifer cand motorul e pornit sau recircula apa prin calorifer in mod REST. In functie de temperatura ceruta de modulul de clima, pompa primeste o tensiune mai mare sau mai mica, respectiv functioneaza la o turatie mai mare sau mai mica.

 

The auxiliary water pump serves to make sure that the coolant flow rate needed in the heater circuit is maintained, even at low

engine speeds.

On vehicles with diesel engine and independent heating (option 536), there is no auxiliary water pump in the engine

compartment. Its job is assumed by the independent heater's auxiliary water pump and is controlled by the independent

heating control unit.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
nu poate cineva sa puna o poza, sau sa explice pe unde se afla, cum arata, sa-i dau de cap? si la mine zice testeru ca e dusa, nu-mi merge functia REST, si nici webasto nu baga caldura.. Edited by joolti
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
am gasit-o e in dreata filtrului de ulei.am curatat contactul ,am masurat ajung 12v la ea.am masurat si cei doi pinii ai ei nu sunt in scurt.la voi cum functioneaza butonul rest ptr ca la mine nici nu se aprinde ledul ala cand apas pe el indiferent daca e motorul pornit sau nu.in ista am eroare pe pompa asta. Edited by ionut79
Link to comment
Share on other sites

care sunt conditiile ca acel button sa functioneze?

adica acum cand e cald afara , daca motorul ajunge la temperatura optima, cand opresc motorul si actionez butonul rest ar trebui sa se aprinda led-ul si sa bage aer ccald in cabina?

sau aceasta functie merge doar cand e frig afara?

la voi cum e ca nu reusesc sa imi dau seama , poate la mine nu functioneaza pentru ca e cald afara nu stiu cum e

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
DacĂŁ ciocĂŁniti acea pompa , veți constata ca scĂŁpați de eroare. RamĂŽn cĂŁrbunii blocați. Nu exista Bmw sa nu apĂŁra eroare pe pompa auxiliarĂŁ . Toate bmw au pompa auxiliarĂŁ , nu are greva cu butonul Rest. Sunt mașini care au panou clima (aragaz) ,dar sunt echipate cu pompa aux. Rolul ei este sa recircula apa mai rapid .
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
1 hour ago, simionp said:

Dacă mașina(bmw e46 ) nu da căldura in mașină,  poate să fie de la pompa auxiliara?

  

 

Mulțumesc!

Salut, pompa auxiliara apare pe diagnoza, mai ai si niste valve care se defecteaza, sunt mai multe defecte care impiedica incalzirea habitaclului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.