Jump to content

montare m tech2 pe e46 fl


Sibianul

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pe langa bara iti trebuie canale de aer la frana,aparatori de noroi,si alti 2 suporti de prindere in lateral.ca sa fie oem.

doar canalele de aer,restul se pupa brici..nu trebuie suporti laterali!!

Edited by fizz
Link to comment
Share on other sites

Panou frontal radiator 51717894821

Adaptor panou frontal 51117893324

Canale racire frane (stanga/dreapta) 51717894701 / 51717894700

Canale racire alternator (superior/inferior) 12311432465 / 12317503969

Aparatoare inferioara roata (stanga/dreapta) 51718265467 / 51718265468

 

 

Dintre toate astea de mai sus, am vazut schimbandu-se doar canalele de racire a franelor si nici alea in toate cazurile, ca deh, e scumpe.

Suportii laterali nu trebuie modificati la NFL, doar la FL trebuie inlocuiti cu cei de NFL.

Link to comment
Share on other sites

chiar ne-a Bogdan , ca doresc sa-mi schimb si eu bara fata cu M tech 2 , deci ca sa fie bine sa nu fie rau , ce mi-ar trebui ,canale aer, panou radiator ,suporti bara ?!

 

sau tu ce ai schimba

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

doar canalele de aer,restul se pupa brici..nu trebuie suporti laterali!!

 

eu am facut operatia,pt Fl iti trebuie alti suporti laterali,si da se schimba aparatoarea de noroi,cea de jos dinspre bara.canalul de aerisire frana nu se pupa cu aparatoarea normala.

Link to comment
Share on other sites

sau tu ce ai schimba

 

Am schimbat tot ceea ce am scris mai sus.

 

Daca vrei sa fie treaba facuta ca la carte, daca vrei sa ai racire optima a radiatorului, alternatorul sa beneficieze de acelasi grad de aerisire, daca nu vrei sa faci improvizatii cu scuturile pe sub masina etc etc.

Altfel, cum zic colegii mai sus... nu trebuie sa schimbi nimic, cica e plug'n play. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Da stiam ce se schimba la nfl in cazul in care vrei sa pui mtech2 e nevoie doar de traseu aer frane ,la facelift se schimba problema de aceea am si intrebat deci canale (traseu)aer ,suportii laterali cu cei de nfl ,,si pt. cine a facut rocada asta pe facelift a dat jos suportii laterali si ,,clema,, care tine coltul barii la nivel pt ca imi pare ca nu face parte din suport si la nonfl nu exista;unul care a montat pe fl daca poate sa imi raspunda ?

 

ps:daca se pun si proiectoarele din bara e nevoie si de mufe schimbate.

Link to comment
Share on other sites

Da stiam ce se schimba la nfl in cazul in care vrei sa pui mtech2 e nevoie doar de traseu aer frane ,la facelift se schimba problema de aceea am si intrebat deci canale (traseu)aer ,suportii laterali cu cei de nfl ,,si pt. cine a facut rocada asta pe facelift a dat jos suportii laterali si ,,clema,, care tine coltul barii la nivel pt ca imi pare ca nu face parte din suport si la nonfl nu exista;unul care a montat pe fl daca poate sa imi raspunda ?

 

ps:daca se pun si proiectoarele din bara e nevoie si de mufe schimbate.

eu am facut rocada

da se da jos suportul lateral ''clema'' care tine coltul barii si ai nevoie si de alte mufe pentru proiectoare :thumbsup:

spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat tot ceea ce am scris mai sus.

 

Daca vrei sa fie treaba facuta ca la carte, daca vrei sa ai racire optima a radiatorului, alternatorul sa beneficieze de acelasi grad de aerisire, daca nu vrei sa faci improvizatii cu scuturile pe sub masina etc etc.

Altfel, cum zic colegii mai sus... nu trebuie sa schimbi nimic, cica e plug'n play. :rolleyes:

 

apropo cu alternatorul, la diesel am vazut ca nu ar avea nevoie de aerisire suplimentara...probabil unde motorul merge in principiu undeva la 3000 de ture ca medie , poate si mai putin , la benzina ma gandesc ca e mai buna aerisirea , adica la aerisirea aia in cazul diesel cred ca se poate face rabat.

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

apropo cu alternatorul, la diesel am vazut ca nu ar avea nevoie de aerisire suplimentara...probabil unde motorul merge in principiu undeva la 3000 de ture ca medie , poate si mai putin , la benzina ma gandesc ca e mai buna aerisirea , adica la aerisirea aia in cazul diesel cred ca se poate face rabat.

la diesel este un canal de aer ce merge la radiatorul de motorina ala mic

Link to comment
Share on other sites

la diesel este un canal de aer ce merge la radiatorul de motorina ala mic

 

depinde de motorizare, cred ca doar la 320d nfl (136cai) exista, la 320d FL nu exista acel radiatoras si oricum era vorba de alternator

 

banuiesc ca de asta zici

 

http://realoem.com/b...650&hg=13&fg=10

 

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/d/b/132.png

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

eu mi-am pus barile de M

 

pe fata trebuie schimbate obligatoriu : suportii laterali (de M sunt la fel ca la NFL si costa putin - pana in 50 RON ambii la grozadan) si canalele de aer (undeva la 80 euro).

optional daca vreti voi puteti sa schimbati ca sa fie ca-n catalog si aparatorile de noroi cele mici, si difuzorul central de aer - nu-s deloc obligatorii si nu se vede nici o diferenta daca nu le schimbati.

sa va luati vreo 20 cleme expandabile pentru mutarea armaturii pe bara de M ca sa puneti noi....

ATENTIE : la facelift trebuie sa va cumparati si garnitura de cauciuc de pe buza de sus a barii, deoarece aia de facelift are una doar de juma de metru la contactul cu capota..... la cea de M trebuie garnitura de facelift mare dintr-o parte a alta a barii....

 

pentru bara spate trebuie schimbati toti suportii de bara (si cei de sus si cei de jos - 4 la numar in total) iar cel de pe mijloc trebuie eliminat fiind alt sistem de prindere. tot pentru asta de spate mai trebuie cumparate 2 carlige de care se prinde bara la coltul de imbinare de deasupra rotii...... aceeasi poveste cu clemele expandabile pentru armatura ca la bara de fata.

 

gelu acel tub de aer pentru racitorul de motorina exista si la 320FL dar la primele modele (2001-2002)

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

gelu acel tub de aer pentru racitorul de motorina exista si la 320FL dar la primele modele (2001-2002)

 

se poate , la a mea nu exista

 

apropo de chestiile alea de prins armatura , la bara spate eu am folosit cand am schimbat-o am folosit surubele mici cu piulita mi s-au parut mai bune decat plasticurile alea de se umfla

 

p.s. aparatorile de fata se pot prinde de bara M tech 2 fara modificari sau care e faza cu ele ?!

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

eu am facut rocada

da se da jos suportul lateral ''clema'' care tine coltul barii si ai nevoie si de alte mufe pentru proiectoare :thumbsup:

spor la treaba!

Multumesc dragos asta e ceea ce ma interesa

Topic inchis din partea mea :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.