Jump to content

Relanti oscilant E46 318i M43


Recommended Posts

Nu stiu daca o sa ajute pe cineva. Cam aceleasi probleme le-am avut si eu cu rahatu ala de valva pcv... Prima data s-a dus furtunul ... l-am schimbat, toate bune si frumoase... Acum aprox o luna dupa o tura pe transalplina in peco cand sa plec mi s-a oprit brusc motorul. Au inceput din nou oscilatiile la relanti...(valva pcv am curatat-o cu vreo 2 3 luni in urma )... Nu ai cum sa iti dai seama cand este dusa ea...este formata dintr-o membrana si un arc .... membrana se poate rupe de tot sau se poate ingauri.... DUpa ce am pus o valva noua nu am mai avut probleme cu relanti si de curios am zis sa o desfac valva veche... era facuta praf... investitia in valva pcv nu este asa mare, asa ca va sfatuiesc sa incepeti de la furtun valva pcv, valva pcv, regulator relanti(curatat ca sa il cumperi e destul de scump):)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca o sa ajute pe cineva. Cam aceleasi probleme le-am avut si eu cu rahatu ala de valva pcv... Prima data s-a dus furtunul ... l-am schimbat, toate bune si frumoase... Acum aprox o luna dupa o tura pe transalplina in peco cand sa plec mi s-a oprit brusc motorul. Au inceput din nou oscilatiile la relanti...(valva pcv am curatat-o cu vreo 2 3 luni in urma )... Nu ai cum sa iti dai seama cand este dusa ea...este formata dintr-o membrana si un arc .... membrana se poate rupe de tot sau se poate ingauri.... DUpa ce am pus o valva noua nu am mai avut probleme cu relanti si de curios am zis sa o desfac valva veche... era facuta praf... investitia in valva pcv nu este asa mare, asa ca va sfatuiesc sa incepeti de la furtun valva pcv, valva pcv, regulator relanti(curatat ca sa il cumperi e destul de scump):)

 

 

asta am spus si eu..dar vad ca nu vor sa inteleaga..

Link to comment
Share on other sites

Am curatat regulatorul. Era mizerabil. Am pus-o iar pe tester si mi-a dat ca toate sunt in parametri. Am toba sparta si mi s-a sugerat sa o sudez... Am sa o sudez dupa care am sa sterg iar Check-ul sa vad ce mai zice dupa aia. Daca apare iar nu stiu ce sa ii mai fac.

Intre timp imi apare asta in bord. Ce e? post-53295-0-74461600-1349366987_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am curatat regulatorul. Era mizerabil. Am pus-o iar pe tester si mi-a dat ca toate sunt in parametri. Am toba sparta si mi s-a sugerat sa o sudez... Am sa o sudez dupa care am sa sterg iar Check-ul sa vad ce mai zice dupa aia. Daca apare iar nu stiu ce sa ii mai fac.

Intre timp imi apare asta in bord. Ce e? post-53295-0-74461600-1349366987_thumb.jpg

 

 

antigel sub limita minima

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema similara. 325i e90. Fluctueaza turometrul doar dupa ce s-a incalzit motorul. Nu se simte ca si cum ar varia si turatia motorului ci doar acul. Nu am erori in computer. Am izolat cateva zone pe unde putea trage aer fals (sper ca toate), am schimbat debitmetrul, am aerisit sistemul de racire, am schimbat senzorul de temperatura motor/antigel, curatat vanos solenoids, schimbat separator ulei si furtune. Am ramas cu problema si fara idei ! Am gasit un kit care verifica daca ai garnitura de chiulasa sparta. E singurul test real pt asa ceva. Restul sunt subiective.

 

Alte idei?

Edited by mee_shalake
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Update:

 

Cu cat este mai frig afara cu atat face mai urat... in acest moment:

 

- motor rece, merge intrerupt, zgomot ciudat, relanti relativ stabil

- indicatorul de la apa trece de sectiunea albastra, relantiul incepe sa cada pana la 400 rpm dupa care urca, face lucru asta de 3.. 4 ori de fiecare data cand opresc la semafor

- intre zona albastra si pana cand ajunge la jumatate apa, totul se agraveaza, aproape ca se opreste motorul

- trec 20 .. 30 minute dupa ce apa a ajuns la jumate, problema incepe sa dispara treptata dar mai apare cateodata

- dupa o ora de mers problema apare foarte rar.

 

- in mers , la 2000 .. 2300 rpm se simte cateodata cum intrerupe scurt ( chiar si dupa ore bune de mers ).

 

Ma gandesc serios sa-i pun un M54B25 si sa arunc gunoiu de M43, cand o sa fie afara -10 grade nu cred ca o sa mai pot sa plec cu ea.

 

Daca mai are cineva idei ... sunt dispus sa incerc orice. Intre timp am mai schimbat:

 

- senzor temperatura din _chiulasa_

- ulei 10w40

Link to comment
Share on other sites

Buna seara tuturor sunt nou venit printre voi...am cumparat un BMW 318I motor M43 an 1995 si am probleme cu relantiul...adica nu scade sub o mie iar cand opresc la semafor sau o scot din viteza in mers variaza intre 1800 si 1000,mentionez ca am curat clapeta de aceleratie,am schimbat bujiile si o valva din plastic neagra care e pe motor langa vasul cu lichidul de frana(imi cer scuze nu stiu cum se cheama),am incercat si un alt debitmetru second-hand si tot la fel.....va rog sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa-i fac.Va multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Everframe...interesanta faza cu benzina. Eu am observat ca la mine incepe sa mai faca figuri cand am benzina mai putina in rezervor. Asa ca tot timpul am grija sa nu scada acul prea mult. Si eu am filtrul de benzina schimbat, exclus sa fie de la el. Am zis ca incerc o data sa merg fara buson o perioada sa vad daca se intampla ceva.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Va salut!Aceeasi problema o am si eu la un e46 318i automat M43 din 98'!Cand masina sta la relanti in P sau N relanti-ul sta relativ ok...cand bag in D sau R incepe si vibreaza, scade relanti-ul iar daca mai pornesc si dezaburirea lunetei face si mai urat!Ceva idei?Multumesc! Edited by Andrei_e36
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Azi am mers o perioada pe rezerva .. relantiul a stat perfect, nici o problema .. e posibil sa aiba vre-o legatura !?!?! Cum am pus benzina problemele au revenit ( nu e benzina devina pt ca am tot schimbat marca/statiile ).

 

Ai rezolvat problema? Daca nu, incearca sa cureti injectoarele si sa schimbi ringurile.

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

salut,si eu ma numar printre voi cu problema la relanti.

O pornesc cand e rece dimineata si merge bine relantiul

dupa ce plec cu ea la prima intersesctie deja se simte cum

fluctueaza relantiul fara sa fiu atent la turometru si daca

sunt la semafor ca sa o fac sa-si revina o accelerez pana dupa 3000rpm

si isi revine pe moment ca sa numai faca fluctuatiile alaea urata de la

500rpm la 1000rpm!

Tind sa cred ca e regulatorul de relanti din cele citite aici dar pana

nu-i fac maine o diagnoza nu incep sa cheltui...va pun cateva fotografii sa-mi arati

care senzori cedeaza in aceste cazuri

BMW e46 318Ci 87kw 2001

 

http://s17.postimg.org/6950nkhfv/WP_20150715_002.jpg

 

http://s17.postimg.org/ttqp2l8i3/WP_20150715_003.jpg

 

http://s17.postimg.org/lj4vurcy3/WP_20150715_004.jpg

 

http://s17.postimg.org/clk5xeki3/WP_20150715_005.jpg

 

http://s17.postimg.org/q176muszv/WP_20150715_006.jpg

 

http://s17.postimg.org/ojlqbao97/WP_20150715_007.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, am facut prostia cred, sa imi iau un BMW 1,8 din 97. exterior e ok, dar am o problema la motor. e pe curea de ventiltor permanenta. CIND CUPLEZ MUFA MARE LA ecu INI MERGE OK RELANTIUL DAR NU SE ACCELEREAZA DECIT PUTIN, SI IMI VARIAZA TURATIILE DE NU POT MISCA MASINA DE PE LOC. CIND IAU JOS MNUFA DE LA ECU, TRAGE BETON DAR IMI STA RELANTIUL LA 1500. CE SA II FAC, SA MA RESEMNEZ CA AM LUAT TEAPA?
Link to comment
Share on other sites

salut,si eu ma numar printre voi cu problema la relanti.

O pornesc cand e rece dimineata si merge bine relantiul

dupa ce plec cu ea la prima intersesctie deja se simte cum

fluctueaza relantiul fara sa fiu atent la turometru si daca

sunt la semafor ca sa o fac sa-si revina o accelerez pana dupa 3000rpm

si isi revine pe moment ca sa numai faca fluctuatiile alaea urata de la

500rpm la 1000rpm!

Tind sa cred ca e regulatorul de relanti din cele citite aici dar pana

nu-i fac maine o diagnoza nu incep sa cheltui...va pun cateva fotografii sa-mi arati

care senzori cedeaza in aceste cazuri

BMW e46 318Ci 87kw 2001

 

http://s17.postimg.org/6950nkhfv/WP_20150715_002.jpg

 

http://s17.postimg.org/ttqp2l8i3/WP_20150715_003.jpg

 

http://s17.postimg.org/lj4vurcy3/WP_20150715_004.jpg

 

http://s17.postimg.org/clk5xeki3/WP_20150715_005.jpg

 

http://s17.postimg.org/q176muszv/WP_20150715_006.jpg

 

http://s17.postimg.org/ojlqbao97/WP_20150715_007.jpg

 

Verifica sau mai bine schimba toate furtunasele de la vacum. Daca nu se rezolva puneo pe tester sar putea sa fie debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

Colegul B320TNY are dreptate in privinta furtunaselor, iar ca verificare debit metru iti mai recomand in plus si pe pagina mea de blog, o descriere generala a debitmetrului http://bmw-roads.blo...og-page_49.html , care e pentru 316i, M43., doar ca la tine debitmetrul e cilindric dar ca principui de functionare e acelasi Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ECU e calculatorul masinii, el e cel care comanda perifericele, daca decuplezi mufa de la ECU , masina nu are.cum sa mai traga beton, pentru ca nu e Dacia aia veche.

In mod sigur tu ai scos altceva pe-acolo ,

 

am un calculator de la o fosta instalatie pe gaz. masina a fost pe gaz, dar intre timp s-a renuntat la gaz, iar instalatia din compartimentul motor a ramas. acel ecu de care ziceam e pus de cei care au montat gazul. cum spuneam, cind ii cuplez mufa relatiul e ok dar nu se accelereaza , cind ii scot mufa relantiul urca la 1500 si masina trage, se accelereaza. am fost la tot soiul de mecanici, nimeni nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.