Jump to content

3-ul meu


VNB

Recommended Posts

Sper sa ajung maine poimaine sa vad 335ul si daca pare ok sa o aranjez pe asta si sa o pun la vanzare . Alta intrebare : am barile fata/spate zgariate . Le vopsesc sau le las asa sa vada omu' ce cumpara si ma angajez sa le revopsesc ulterior (sau discount din pret)? Chestia e ca am capota revopsita pentru ca avea o indoitura si mi-e sa nu inceapa cu " e rasturnata dom'le".

intreb pentru ca pana acum n-am vandut decat o masina la necunoscuti , in rest au ajuns doar pe la vecini/prieteni/cunostinte , asa ca sunt un pic pe langa subiect .

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca sunt doar barile, eu le-as vopsi, pentru ca primul impact vizual conteaza foarte mult pentru unii.

 

Daca e lovita in fata o masina incat sa necesite revopsire bara + capota, in general sunt afectate si altele, gen faruri, trager, radiatoare, etc...deci s-ar putea vedea usor ca nu a fost lovita. Eventual faci si niste poze in stadiul actual, cu focus pe zgarieturi si ii arati omului de ce ai vopsit-o.

 

E totusi o varianta si sa o lasi asa...si sa faci discount la pret, pentru ca sunt convins ca oamenii care te vor cauta vor incerca sa negocieze la pret (asta conteaza pentru majoritatea)...iar ei pot trai cu niste zgarieturi pe bari, atata timp cat stiu ca au dat cu 300 euro mai putin pe masina :)

Link to comment
Share on other sites

Ma rog ar mai fi si parbrizul care are 3 ciupituri rezolvate la AGER service , care ar mai merge schimbat . D-aia zic : capota+bara+parbriz =>e lovita (ma rog masina e vopsita finut , nu are jeg, scame tone de chit etc ). Pe de alta parte unii poate ar fugi de faptul ca are barile zgariate . Nu-i problema cu vopsitul , ca am unde sa o fac , numa' ca nu stiu daca e mai bine asa . O sa ii fac cateva poze zilele astea sa vad daca musca ceva . In afara de clasicul Autovit unde ar mai fi de pus anuntul ?
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am fost sa vad E92-ul pe care-l am acum, era zgariat usor si pe capota, si pe spoiler, si pe portiera de la sofer. Ba de la o portiera deschisa aiurea in parcare, ba de la pietre sarite de la rotile vreunui camion, etc. Omul mi-a aratat masina, am verificat-o sa nu fi fost pocnita, am verificat si grosimea stratului de vopsea, am intors-o pe toate partile. Dupa ce am cumparat-o, am dus-o si am vopsit-o pe casco-ul lui. Asadar, pentru cineva care cauta o masina buna tehnic si onesta, niste zgarieturi n-ar trebui sa reprezinte o problema, cel putin asta e punctul meu de vedere. Oricum acum, dupa nici un an, am iar zgarieturi superficiale si urme de pietricele pe spoiler, inevitabil. Si la fel de inevitabil, probabil o s-o vopsesc din nou si o sa o acopar cu folie transparenta. Blestemul masinii negre.
Link to comment
Share on other sites

depinde foarte mult de cat de grea ti-e talpa . De ex eu cu 320d 177cp am 11-13% in bucuresti , domnisoara(prietena) scoate 9-9.5 frecvent , in conditiile in care nu fac liniute sau scamatorii gen transporter . Pur si simplu am un stil de condus mai smucit .
Link to comment
Share on other sites

din cate stiiu eu , toate e90-urile au rezervor de 60L . Un consum de 18-20 la "talpa" prin bucuresti , nu o descalifica din punctul meu de vedere , dar este ceva de luat in considerare . thumbsup.png

Fiind automata consuma simtitor mai mult decat o manuala. Am avut 2.5 automat si sub 17 nu consuma in centrul bucurestiului . 335-ul ala sunt sigur ca nu face 350km cu un plin in bucuresti. In schimb extraurban poti sa scoti 8% consum in conditiile in care am avut un mini cooper care scotea peste 7 in aceleasi conditii.

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

325 e oricum gurmand . Are o prietena 325 xi e46 manual si n-a vazut masina aia sub 16% in Bucuresti , ea fiind destul de calma la volan .

8% pe extern suna chiar opimist ...320d ia 6-7 mers normal(20-25 peste limita) ma gandesc 10-12 .Asta ar fi singura chestie nasoala . La drum dai greu de statii bune si opritu la 3-400 de km pt un plin ar fi destul de aiurea . Ma rog .... Asta sa fie singura problema . Acero a intuit bine masina si pare a fi rebut . Sper sa ajung sa o vad ... Deocamdata raman rezervat . Dar ar fi frumos totusi un L6 benzina naravas ca parca m-am plictisit de practicalitatea baraita a diesel-ului.

Edited by VNB
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate mmneg in legatura cu consumul. Masina e puternica, rapoartele sunt lungi, iar la 140 km/h ai undeva in jur de 3000 de ture. Daca mergi constant, nu vad de ce n-ai putea scoate un 8. Problema apare cand o calci. 2 km de mers agresiv iti dau peste cap tot consumul. Dar merita thumbsup.png
Link to comment
Share on other sites

8% in conditii de DN, mers aproximativ regulamentar (pana in +20 in localitati).

Sunetul 325-ului facea toti banii.

 

Faceam bucuresti-oradea-iasi-bucuresti cu un consum de 10%, mers rapid, in munti schimbat pe manual cu anvelope 255 pe spate. Mai putin de 255 la puterea aia mi se pare sinucidere daca mergi mai tare.

 

Ce e periculos la o masina de genul asta e ca in a 6-a la 130 la ora abia incepe sa traga bine

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca in momentul de fata cel mai important este sa gasesti o masina sanatoasa in care sa nu mai bagi bani,decat in intretinere, ( stiu,este greu de gasit,insa nu imposibil ) . Consumul,taxele,asigurarile,etc,sunt urmatorul capitol de care ar trebui sa tii seama.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca in momentul de fata cel mai important este sa gasesti o masina sanatoasa in care sa nu mai bagi bani,decat in intretinere, ( stiu,este greu de gasit,insa nu imposibil ) . Consumul,taxele,asigurarile,etc,sunt urmatorul capitol de care ar trebui sa tii seama.

 

Exact ! Asta e ce caut . Practic asa este rasnita mea in clipa de fata si categoric nu vreau sa o iau de la capat . Om trai si-om vedea .

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata sunt la stadiu de poze . Fac un "studiu de piata " si daca totu iese pozitiv , ma duc sa vad masina . Daca masina e ok platesc un acont si o scot pe a mea la vanzare . Teoretic pot sa raman fara masina pe termen nedeterminat pentru ca mai am una cu care sa ma pot deplasa .

Nu se arunca nimeni sa "evalueze" locomotiva sa stiu macar pe ce picior dansez ?

 

 

Salut!

 

Daca te referi la cel cu nr ARW, sa stii ca masina a fost chinuita destul de tare. In plus, 335i automat E90 te cam rupe la consum (adica dublu fata de 320d)

Link to comment
Share on other sites

e92 325i consuma cel putin la fel ca e93 335i ! Ambele automate si din 2007 ! Nu am stat niciodata sa fac un consum la pompa dar de foarte multe ori 325-ul mi-a consumat cu vreun litru mai mult urban si la forja in exterior, chiar cu 2 litri mai mult decat 335i ! Le-am avut pe ambele, de asta zic.

 

Sper ca nu mai e nevoie sa mentionez ca 325 e pistol cu apa in comparatie cu 335 !

Link to comment
Share on other sites

:)) ce le mai gasesc . E deja a doua avertizare legata de obectul afectiunilor mele recente . In conditiile astea cred ca nici macar nu mai merita drumul pana la Ciorogarla sorcerer.png . Mi-ati salvat cel putin jumatate de zi irosita , asa ca daca ne vedem pe la intalniri , sa ma trageti de maneca ,pentru ca am sa va dau niste beri .
Link to comment
Share on other sites

Am pus ochii pe ea de cand a aparut la pe site ,dar 19.800 sau cat cereau era mult mai mult decat as fi vrut sau as fi putut sa dau pe o masina . Tot asa mai au TBI ,parca , un m3 e92 pe care vor(vroiau?) 37.000+tva , tot cam de vreun an . Chiar m-am calmat . Acu si eu ca vulpea .... dar mi-ar lipsi interiorul meu .:)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.