Jump to content

Probleme diferential


88CRS

Recommended Posts

Are rolulu de a amortiza socurile si de a tine diferentialul in echilibru perfect! Daca este defecta se aude o bubuiala in podeaua masinii sau chiar si tremurat!

este doar un pic crapata nu este sarita din ea. Si nu imi bubuie nimic deocamdata, chiar daca plec in forta cu scart. Tremuratul cand il simt??? In mers sau la plecarea de pe loc?

Link to comment
Share on other sites

ba nu mai aruncatiii bani dea moca ca zice unu zice altu..... la servis ce tiau zis ca poate fi la diferential...... daca au zis cas satelitii iii nasol pt ca dac mai umbli mult risti sa ramai in drum.......daca ai doar joc la grup ala se regleaza... ca sa vezi si daca is sateliti suspenda masina de ambele roti din spate su si invarte de o roata : daca in timp ce invarti de roata cealalta se invarte in sens opus atunci nu ai probleme u satelitii....... daca se invart ambele roti in acelasi sens schimba diferentialul... numa bine

 

 

 

 

 

da.ridica si fata.daca se invart rotile in acelasi sens,schimba suspensia pe fata

 

daca se invart in sens contrar,schimba uleiul

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da.ridica si fata.daca se invart rotile in acelasi sens,schimba suspensia pe fata

 

daca se invart in sens contrar,schimba uleiul

gresit: daca se invarte stg spate in acelasi sens cu drpt fata atunci e suspensia...nu induce oamenii in oroare...

Link to comment
Share on other sites

nu-i adevarat si vorbiti prostii.

 

Daca ridici masina, accelerezi si invarti de volan si se invarte roata stanga spate e din diferential, daca insa, invarti de roata din fata si volanul sta pe loc, e din bascula. Sigur, daca atunci cand pleci de pe loc si virezi dreapta, mesina se duce stanga, e din diferential, ca inseama a ramas grupul blocat pe satelitul aferent rotii care se misca.

 

si ca regula generala, daca rotile spate se misca si in fata si in spate, e defect grupul.

Edited by Pole
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

numai cand dai in spate sau si cand pornesti in fata?

 

sar putea sa fie piesa nr 1 de aici dar nus sigur sar putea sa fie si alceva

la mine asta se aude la pornire cand dau inapoi.....

 

 

E mai puternic cand dau in spate.

Am stat in spate sa vad cum se simte si am observat ca este o bataie si la trecerea dintr-o viteza in alta dar se simte numai din spate.

 

Pe un alt topic mi s-a spus ca ar fi bucse grup, ai cumva vreo poza( realoem) ca si cea care mi-ai aratat-o ?

Link to comment
Share on other sites

Astazi am cumparat un diferential, maine o sa ma duc la mecanic sa il schimb, e dupa un e46 cu motor de 2.2 dar din cate am inteles s-ar potrivi. O sa va tin la curent si va spun daca s-a rezolvat problema. La prima vedere arata bine, adica nu are scurgeri de ulei...etc. Ramane de vazut.
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat diferentialul pana la urma, e mai ok ca inainte pentru ca nu se mai aude acel huruit in spate atunci cand eram in mers, dar tot imi da socuri in puntea spate cand cupleaza ambreiajul, din cate am inteles socurile nu ar fi din diferential, pot fi din cutie de ex si se duc in spate, adica bruscheaza diferentialul voi ce credeti? Poate fi si din cauza amortizoarelor?
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat diferentialul pana la urma, e mai ok ca inainte pentru ca nu se mai aude acel huruit in spate atunci cand eram in mers, dar tot imi da socuri in puntea spate cand cupleaza ambreiajul, din cate am inteles socurile nu ar fi din diferential, pot fi din cutie de ex si se duc in spate, adica bruscheaza diferentialul voi ce credeti? Poate fi si din cauza amortizoarelor?

 

 

Nu are nici-o legatura cu amortizoarele. Poate fi din cutie,ambreiaj sau transmisia cardanica(cuple,cruci cardanice,mansoane de cauciuc,etc). I-ale pe rand la verificat.

Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa schimb cele 2 bucsi de la cutie si astept rezultatul. Am innebunit cu aceasta problema, mi-a scos peri albi... Oare daca grupul asta a avut raport 3.38 in loc de 3.45 cat aveam e posibil sa imi ia mult din demaraj? Sau e efect placebo gandidu-ma eu la asta?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Pentru a nu deschide un nou topic am sa postez aici problema mea.

 

1- Cand plec de pe loc se aude un "poc" un clancanic metalic sub masina.

2- Cand dau cu spatele se aude la fel.

 

2- Cand masina ruleaza si schimb vitezele se aude la fel un cloncanit sub masina,

 

Am schimbat rulmentul intermediar de la cardan, masina la fel a facut asa ca am fost la service, s-a ridicat pe elevator, s-a dat drumul la motor, am inceput sa schimb vitezele, iar concluzia a fost ca zgomotul se aude din diferential.

Masina este B BMW Seria 3 E46, an 2002, 318i facelift, motor 1995cmc /143cp, Berlina

 

Iar diferentialul comform Realoem are urmatoarele repere: I=3,38 , I=44:13=3,38

 

Intrebare: Se poate monta alt diferential de la alt model E46 cu alt raport? (De ex, diferential de pe un BMW E46 318i, an 1999, cel de 116cp? Are acelasi raport 3.38, dar are aceleasi dimensiuni? )

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pentru a nu deschide un nou topic am sa postez aici problema mea.

 

1- Cand plec de pe loc se aude un "poc" un clancanic metalic sub masina.

2- Cand dau cu spatele se aude la fel.

 

2- Cand masina ruleaza si schimb vitezele se aude la fel un cloncanit sub masina,

 

Am schimbat rulmentul intermediar de la cardan, masina la fel a facut asa ca am fost la service, s-a ridicat pe elevator, s-a dat drumul la motor, am inceput sa schimb vitezele, iar concluzia a fost ca zgomotul se aude din diferential.

Masina este B BMW Seria 3 E46, an 2002, 318i facelift, motor 1995cmc /143cp, Berlina

 

Iar diferentialul comform Realoem are urmatoarele repere: I=3,38 , I=44:13=3,38

 

Intrebare: Se poate monta alt diferential de la alt model E46 cu alt raport? (De ex, diferential de pe un BMW E46 318i, an 1999, cel de 116cp? Are acelasi raport 3.38, dar are aceleasi dimensiuni? )

Ai verificat temeinic jocul la crucile cardanului in special cea de langa diferential?

Link to comment
Share on other sites

Poate intrebarea mea este prosteasca: Cum se verifica diferentialul, in contextul in care nu huruie in mers, dar daca dau jos cardanul si invart cu mana de flansa diferentialului,partea ce se prinde in cardan, iar cu cealalta mama tin de una din roti, se simte un mic joc. Dat jos de pe masina, diferentialul, nu mai are nici un joc.

Este normal sa existe joc?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Salutare.

Nu vreau sa deschid inca un topic pe tema asta asa ca o sa spun aici.

Am intrat si eu in clubul diferentialelor recent si vreau sa va spun cum am rezolvat problema, poate ajuta pe cineva.

Asadar, cazul meu, un E90 320d, 163 de cai, 2005, m47 cu huruit din diferential... cam de vreun an.

Kitul de rulmenti l-am luat de la noi de pe un site online de piese auto :). Au doua tipuri de rulmenti pt diff de 150cp (typ 168) si 163cp (cazul meu typ 188L) pretul de 970 tot kitul - rulmenti, simeringuri, distantier, silicon garnituri (celalalt e mai ieftin) INA/FAG/LUK( pe cutie scrie ina iar pe rulmenti scria FAG:))) Operatiunea a fost facuta in Brasov la un mecanic extraordinar in 4 ore. Aveam 1 rulment de la ax care era varza si inca doi semi varza. Totul a mers ok, acum am in sfarsit liniste in masina... si un zambet tamp pe fata :))). Asadar piese cu manopera plus 1 l de ulei de diff oem 1670 ron. Cu ocazia asta am schimbat si nenorocitul de furtun de aerisire de la rezervor sa nu mai am blata cand fac plinul. Fata de 8000+ un diff nou zic ca e ok.

Edited by luci_luke
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,

Am si eu o problema cu un E93, 320i, 170 cp, cutie automata, an 2008, 114.000 km. Se aude un uruit de la grup in timpul mersului. Am fost la un mecanic si am deschis dopul diferentialului. Uleiu este curat, dar prezinta pilitura (span). In concluze trebuie schimbat sau reparat. Diferentialul are raportul 4.10 ( cod reper OEM este 7555315).

Nou costa 7-8000 de ron. Intrebare pentru care ati reparat diferentialul: Cum se comport dupa? La un retro-fit se schimba rulmentii, semeringuri, si ce mai e pe acolo... Dar spanul nu afecteaza dinti angranajelor? Este sigur un diferential reparat? Am inteles ca este un tip NICU in Arad care se ocupa cu reparatii de diferentiale. A avut cineva contact cu el?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.