Jump to content

MYX 4


Myx

Recommended Posts

 

Am avut si un set de bridgestone tocite neuniform (si nu din cauza amortizoarelor) si le-am aruncat.

 

cam asta este problema cauciucurilor in momentul de fata, se tocesc prost in 1-2 ani, mai ales astea la preturi "bune"

Link to comment
Share on other sites

cam asta este problema cauciucurilor in momentul de fata, se tocesc prost in 1-2 ani, mai ales astea la preturi "bune"

daca te uiti pe tyretest ..majoritatea spun ca pe la 10-15k deja unele se tocesc destul de tare , altele neuniform , aici mai tine si de geometrii si alte aspecte .Si e vorba fie de marci bune fie de lowcost .Nici nu mai stii cam cat ar trebui sa coste o anvelopa ca sa fie buna . Gama asta e tot pe la 120 E bucata cam cat e si un Continental .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Acelasi model de anvelope il am si eu pe alta masina,nu pot spune decat ca sunt foarte rezistente la gropi,fiind si XL iar pretul de achizitie a fost unul ok.Cat despre comparatiile de mai sus,nu cred ca e cazul sa alaturam Hankook de Nankang,zic si eu......
Link to comment
Share on other sites

Acelasi model de anvelope il am si eu pe alta masina,nu pot spune decat ca sunt foarte rezistente la gropi,fiind si XL iar pretul de achizitie a fost unul ok.Cat despre comparatiile de mai sus,nu cred ca e cazul sa alaturam Hankook de Nankang,zic si eu......

apropos de XL , trebuiesc umflate peste limita recomandata ca sa atinga rezistenta necesara sau au doar peretii laterali mai tari si stau tot pe 2,3 cat am eu pe stalp ? Am vazut ceva discutii pe net cu ce inseamna XL

Link to comment
Share on other sites

apropos de XL , trebuiesc umflate peste limita recomandata ca sa atinga rezistenta necesara sau au doar peretii laterali mai tari si stau tot pe 2,3 cat am eu pe stalp ? Am vazut ceva discutii pe net cu ce inseamna XL

Ca sa atinga rezistenta maxima , nu cea necesara . Eu zic sa mergi linistit pe presiunea de pe stalpul masinii. XL au fost create pentru masini grele(suv,mpv) sau care merg mai tot timpul incarcate la maxim .

Link to comment
Share on other sites

apropos de XL , trebuiesc umflate peste limita recomandata ca sa atinga rezistenta necesara sau au doar peretii laterali mai tari si stau tot pe 2,3 cat am eu pe stalp ? Am vazut ceva discutii pe net cu ce inseamna XL

Pentru oras daca mergi cu masina mai mult goala lasa-le cu cca 0,2bar mai putin decat e indicat.

 

La drum intins, presiunea recomandata, mai ales daca ai si ceva pasageri si bagaje.

 

Sunt doar cu foarte putin mai rigide decat cele non-xl, nesemnificativ sau "nesimtitor" as spune.

Link to comment
Share on other sites

Pentru oras daca mergi cu masina mai mult goala lasa-le cu cca 0,2bar mai putin decat e indicat.

 

La drum intins, presiunea recomandata, mai ales daca ai si ceva pasageri si bagaje.

 

Sunt doar cu foarte putin mai rigide decat cele non-xl, nesemnificativ sau "nesimtitor" as spune.

le-am lasat cu 2.3 ca si precedentele . Nu-mi pare rigid nimic ,nu sunt zgomotoase deloc . Si in reviewuri apar ca printre cele mai linistite .Si s-a imbunatatit mult si tractiunea , era normal .Case closed :thumbsup: .Pe fata am ramas cu Sportmaxx , profil cam 5 mm ,dot 2010.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.