Jump to content

Pompa vacuum e46


Recommended Posts

Am o nedumerire in legatura cu pompa vacuum de pe un e46 318i motor n42 ....acum cateva saptamani am schimbat garnitura de la pompa vacuum piesa 3 din poza atasata, pt ca pierdea ulei , acum iar imi picura ulei pe la pompa vacuum ,direct pe toba face un miros si un fum de nu poti sta ,am comandat din nou garnitura dar ma gandesc ca in cateva saptamani va face la fel .Ce ar trebui facut, sa schimb pompa vacuum cu totul sa iau una noua, sau sa caut alt mecanic poate nu mi-a montat corect garnitura am inteles ca is problematice garniturile astea la montaj.Astept sugestii, multumesc!

 

 

post-51255-0-62660300-1333357022_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Am o nedumerire in legatura cu pompa vacuum de pe un e46 318i motor n42 ....acum cateva saptamani am schimbat garnitura de la pompa vacuum piesa 3 din poza atasata, pt ca pierdea ulei , acum iar imi picura ulei pe la pompa vacuum ,direct pe toba face un miros si un fum de nu poti sta ,am comandat din nou garnitura dar ma gandesc ca in cateva saptamani va face la fel .Ce ar trebui facut, sa schimb pompa vacuum cu totul sa iau una noua, sau sa caut alt mecanic poate nu mi-a montat corect garnitura am inteles ca is problematice garniturile astea la montaj.Astept sugestii, multumesc!

 

 

post-51255-0-62660300-1333357022_thumb.png

Salut, cauta alt mecanic sa stie ce face acolo, si eu am avut aceeasi problema si s-a rezolvat prin schimbarea corecta a garniturii de care spui. La fel imi facea si mie imi scotea fum de la uleiul care picura direct pe galeria de evacuare. (motor N42B20A) Pompa de vacum daca iti pica ai probleme cu frana. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Poate ma lumineaza si pe mine cineva care e rolul pompei vacuum si cum imi dau sema daca e defecta sa nu o schimb degeaba

 

este un rotary vane pump , exact ca aici http://en.wikipedia....otary_vane_pump

 

 

O roteste axa cu came, face vacuum pe un furtunas care suge din tulumba de frana . Intra ulei in ea printr-un canal de ungere, fara ulei nu functioneaza in parametrii .

Daca nu mai este buna, nu prea ai servo frana. Adica ai doar prima frana , pe urma trebuie sa o turezi , sau sa astepti un timp pana ai iar frana.

Dar nu are nici o legatura cu fumul pe teava....

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema....dupa o cercetare mai amanuntita am descoperit ca de vina era piesa 17 din diagrama atasata mai sus ,cu garnitura 18 , pierdea antigel peacolo care picura direct pe toba si face un miros urat , am schimbat piesa si garnitura nu mai am nici un fel de pierdere ....Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...
Am schimbat cele doua garnituri de la pompa de vacuum dar tot imi pierde ulei pe la garnitura exterioara, cea care intra in motor. Ar trebui sa pun mastic si pe cea exterioara? Daca schimb pompa cu una noua ma gandesc ca va face la fel, pana la urma principiul e acelasi iar problema vinde de undeva de la garnitura aceea? (piesa 3 din poza de mai sus)

post-2420-0-71200500-1489241016_thumb.jpg

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

In poza nu este, stiu, dar in realitate da, este o garnitura noua. In mod normal nu ar avea voie sa curga ulei dar totusi, fara mastic nu cred ca as putea opri scurgerea . Am vazut pe net la alte marci de masini ca exista o garnitura ce se pune intre pompa de vacuum si blocul motor, tocmai pentru a prevenii aceste scurgeri.

Eu ma gandeam sa pun mastic pe peretii pompei ca sa se etanseze mai bine de bloc.

 

in poza indic pe unde se prelinge uleiul.

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Eu le-am schimbat anul trecut si nu mai picura nimic. Poti pune putin mastic pe suprafata de contact cu chiulasa, dar putin, sa nu intre masticul in motor. Vezi ca suprafata de contact a motorului cu pompa este compusa din 2: jumatatea inferioara este chiulasa, jumatatea superioara este un fel de cuzinet. Se poate sa curga si la imbinarea dintre chiulasa si acel cuzinet.
Link to comment
Share on other sites

Urmele unde a sarit ulei. Din moment ce a ajuns tocmai pe partea opusa a pompei de vacuum, nu doar a picurat usor pe evacuare.

 

 

 

Esti sigur ca iti curge pe la pompa vacuum?? Daca da, inseamna ca cine ti-a inlocuit Oringu-rile, nu le-a pozitionat corect.

 

Iar unde spui tu ca este pata de ulei, poate este dinainte sa umbli la pompa.

 

Cand s-a umblat la pompa vacuum, s-a schimbat si garnitura capac? S-a pus putin silicon pe la coltulrile curburilor garniturii capac?

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca iti curge pe la pompa vacuum?? Daca da, inseamna ca cine ti-a inlocuit Oringu-rile, nu le-a pozitionat corect.

 

Iar unde spui tu ca este pata de ulei, poate este dinainte sa umbli la pompa.

 

Cand s-a umblat la pompa vacuum, s-a schimbat si garnitura capac? S-a pus putin silicon pe la coltulrile curburilor garniturii capac?

 

Acum am venit de la masina, am bagat degetelele mele de manechin prin spate pe la motor, iar singurul loc in care mi se punea ulei pe degete era pe la garnitura de la motor. ( 11120032224) piesa nr. 2 garnitura

 

Am schimbat toate garniturile la pompa de vacuum, am pus si putin mastic de jur imprejurul capacului, dar pe acolo nu se observau pierderi de ulei asa ca am banuit ca este doar pe la imbinarea dintre pompa si blocul motor.

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

Acum am venit de la masina, am bagat degetelele mele de manechin prin spate pe la motor, iar singurul loc in care mi se punea ulei pe degete era pe la garnitura de la motor. ( 11120032224) piesa nr. 2 garnitura

 

Am schimbat toate garniturile la pompa de vacuum, am pus si putin mastic de jur imprejurul capacului, dar pe acolo nu se observau pierderi de ulei asa ca am banuit ca este doar pe la imbinarea dintre pompa si blocul motor.

 

 

Exact cum am banuit, curge pe la garnitura capac motor. Cand desfaci capacul, pune putin silicon pe la colturile din fata / spate unde sunt curburile pe garnitura. Pe acolo se pierde ulei. Asta in caz ca ai garnitura buna.

 

Oring. Pompa vacuum are oring, NU garnitura. :rolleyes:

 

 

 

 

La e90 benzina in cat timp se poate demonta pompa vacuum?3 ca la e46?

 

 

Da.

Edited by florin1967
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Exista posibilitatea din cauza ca este blocat separatorul de ulei, sa se creeze prea mare presiune si sa imi dea pe la acea garnitura? ( adica sa nu fie neaparat garnitura de vina). Am verificat iar separatorul de ulei este plin de ulei, precum si furtunele de langa el. In special furtunul nr. 4 din poza, este absolut tot cu ulei pe el. separator ulei Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

Exista posibilitatea din cauza ca este blocat separatorul de ulei, sa se creeze prea mare presiune si sa imi dea pe la acea garnitura? ( adica sa nu fie neaparat garnitura de vina). Am verificat iar separatorul de ulei este plin de ulei, precum si furtunele de langa el. In special furtunul nr. 4 din poza, este absolut tot cu ulei pe el. separator ulei

 

 

Da, trebuie sa schimbi separatorul, cat si conductele. Vei vedea foarte clar cand deschizi busonul de ulei la motor si vei vedea ca iti face vacuum, cand ridici usor busonul.

 

Oricum banuiesc ca sunt mai multe probleme la tine, simeringuri supape, etc.

 

Dar curios, cum ai verificat tu separatorul/, deoarece el se afla sub galeria de admisie?

 

Garnitura de capac motor curge din 2 motive, garnitura imbatranita, sau nu a fost montata bine garnitura si nu au fost suruburile stranse la cuplu,( boala tipic romaneasca, la mai toti meseriasii )

 

Iar eu ti-am scris ceva mai sus, daca tu citesti printre randuri, este fix problema ta. :thumbsup:

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Probabil, are aproape 15 ani. O rezolv incetisor asa. :drinks:

 

Daca ma uit prin galeria de admisie se vede separatorul si furtunelul care merge sub el. CCV Valve

 

 

 

Cat ulei iti mananca masina? Oricum daca nu ai schimbat, ar trebui sa schimbi: garnitura baie ulei, garnitura corp filtru ulei, oring solenoi int/ext. garnitura capac motor, simeringuri supape, valva pcv+ furtunuri, oringuri senzori admisie/evacuare.

 

Intinzator lant, modelul nou.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

De aproximativ 3-4 luni, consuma cam 500 ml la 1000km sa zic asa, dar eu cred ca e mai mult o pierdere de ulei nu un consum.

Inainte consuma foarte putin spre deloc as putea spune.

Din iarna asta, mai exact de luna trecuta am inceput sa am probleme cu fumul in masina dimineata si mirosul de ulei ars, precum si cu vestita pata de ulei sub masina.

 

Am gasit acum lista cu piesele schimbate inainte sa cumpar eu masina.

 

O parte din piese schimbate de vechiul proprietar in 2014.

- Garnitura capac tacheti amele mica + mare

- Oringuri vanosi

- Garnitura pompa vacuum

- Garnitura corp filtru ulei

- Piesa cu tepi

- Intinzator distributie

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.