Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

Multumesc pt sfaturi. Daca reusesc sa scot surubul de pe blocul motor o sa scot tot antigelul, pe urma torn apa distilata prin instalatie pana iese curata.

 

Daca nu, scot cat antigel pot, completez cu apa pana la maxim, aerisesc, completez din nou pe urma merg 5-10km asa. Pe urma scot tot afara si repet operatiunea sperand sa raman pana la urma doar cu apa goala in instalatie.

 

Dupa ce am doar apa, scot iar tot afara si pun norma, antigel in concentratie 65/70 antigel, restul apa.

 

 

De luni, masina mea sta cam asa:

 

http://110.imagebam.com/download/vp43MwF5odOSTCpvPplhqw/36396/363953591/IMG_1216.JPG

 

 

http://109.imagebam.com/download/Okv9t8a6t4MZjd5YJOwvTg/36396/363953599/IMG_1235.JPG

 

 

 

In seara asta am primit pozele de la tapiter:

 

http://111.imagebam.com/download/s6xcOIvzmEmlnbbqjpMgnQ/36396/363953604/1.jpg

 

http://110.imagebam.com/download/QxdOZyLyOMQvzfABHFbSaA/36396/363953609/2.jpg

 

Abia astept maine sa le primesc si sa le vad live.

Wow, a iesit super volanul. Frumoasa masina . Sa o conduci cu placere

Link to comment
Share on other sites

Salut!Referitor la antigel,sa desfaci surubul de pe blocul motor,daca nu,iti raman cam 2l de antigel in blcul motor,eu am schimbat la doua masini,la una am dat surubul de pe bloc jos la alta nu,la cea la care nu am desfacut surubul au intrat numai 5l antigel fata de 7l cati sunt necesari.Cred ca dupa ce dai jos tot antigelul este suficient sa bagi in vasul de expansiune un furtun racordat la reteau a de apa potabila(ideal ar fi sa gasesti un dop care sa intre prin presare in vasul de expansiune,dop in care ai dat o gaura prin care sa treaca furtunul),lasi apa sa curga pana iese prin gaura surubului de pe blocul motor,si asa ai spalat tot motorul.Cantitetea de apa ce va ramane in motor este neglijabila si amestecata cu antigelul nu va face rau motorului.Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Daca reusesc sa desfac busonul de pe bloc ma descurc sa scot tot antigelul, problema e daca nu reusesc.

 

Mersi de sfat ;)

Salut!Daca ai un canal surubul se da jos relativ usor,dai scutul jos si bagi o cheie pe langa evacuare,apoi scoti tot antigelul,fara aceasta operatiune nu o sa poti scoate tot antigelul din motor.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Am canal, am WD-40 dar mi-e frica sa nu fie intepenit.

Salut!Incearca sa dai putin stanga (pana isi da putin drumul) putin dreapta din cheie,si atunci cand si-a dat drumul desfiletezi doua ture si strangi o tura ,si tot asa pana isi da drumul de tot.Hai curaj!!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Salut!Referitor la antigel,sa desfaci surubul de pe blocul motor,daca nu,iti raman cam 2l de antigel in blcul motor,eu am schimbat la doua masini,la una am dat surubul de pe bloc jos la alta nu,la cea la care nu am desfacut surubul au intrat numai 5l antigel fata de 7l cati sunt necesari.Cred ca dupa ce dai jos tot antigelul este suficient sa bagi in vasul de expansiune un furtun racordat la reteau a de apa potabila(ideal ar fi sa gasesti un dop care sa intre prin presare in vasul de expansiune,dop in care ai dat o gaura prin care sa treaca furtunul),lasi apa sa curga pana iese prin gaura surubului de pe blocul motor,si asa ai spalat tot motorul.Cantitetea de apa ce va ramane in motor este neglijabila si amestecata cu antigelul nu va face rau motorului.Bafta!

 

 

Am canal, am WD-40 dar mi-e frica sa nu fie intepenit.

Foarte corect, sper ca Kenbobo sa te asculte.

 

Sent from my unknown using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Volanul l-am facut in Caransebes. (L-am trimis prin curier).

 

 

Am reusit sa schimb termostatul iar antigelul l-am inlocuit complet, fara probleme.

 

 

 

 

Cu emotii, m-am apucat de treaba. Am demontat scuturile, am scos antigelul din vasul de expansiune si din radiator pe urma m-am apucat de surubul de pe blocul motor. Cu motorul cald, am dat cu putin WD-40 si s-a desfacut super usor surubul (aproape il puteam desface cu mana goala). A curs antigelul, pe urma am pus dopul la radiator si la vasul de expansiune iar pe urma am turnat apa pana a iesit apa curata din blocul motor. Am repetat pasii pt radiator si pt vasul de expansiune. Pe urma am bagat apa goala in motor, am pornit caldura, am lasat motorul sa mearga 2 min, pe urma am repetat operatia de golire a instalatiei. Peste tot curgea acum apa curata.

 

Am pus noul termostat, antigelul + apa, am aerisit de vreo 5 ori, acum e la nivel, aerisit corect (cred eu) si am doar antigel albastru. Urmeaza sa fac un drum mai lung sa vad cum se comporta :D Prin oras, in 2km cu caldura pornita a fost apa la 86 grade.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.