Jump to content

Posibile probleme 320d e46


Recommended Posts

Si masina din videoclip e a mea iar masina de care ai citit mai sus cu probleme la geometria variabila este alta masina. E a userului @sebaolariu care a postat problema lui pe topicul meu. Nu e nici o problema, doar ca se face confuzie intre problemele masinii lui cu cele a masinii mele.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Revin cu un update.

Am observat ca piesa 1 ( http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3330&hg=11&fg=45 ) e plina in spate de ulei si de sub ea in jos e foarte mult ulei negru. Pe joja, e la minim uleiul ceea ce inseamna ca lipseste 1l de ulei, iar de la schimb am facut ~5500 km.

PIesa de care zic apare si in clip. Piesa rotunda de sub locul pe unde torni ulei in motor, putin mai spre partea pasagerului. Cred ca e pompa de vacuum. E posibil sa scape ulei pompa sau sa fie ceva de sub ea?

 

LE: Si furtunul de sub pompa, de unde se vede colierul spre motor e plin de ulei, si am putin ulei si pe cele 2 injectoare din partea din fata a masinii. Nu e mult, dar se vede. Initial am crezut ca e motorina, dar nu are acel miros specific + ca e negru.

http://www.youtube.com/watch?v=1iTc9ft9ddU

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

uleiude langa ele 2injectoare poate safie de cand a pus uleiu sa fi scapat pe langa si a ajuns acolo, asa am patit io

 

la pompa aceea de vacum am siio o prelingere dar nu este ud, se vede ca sa prelins ulei

 

ce ulei folosesti? acelasi consum cam 1L la 5000km imi papa si mie si merg destul de turat, io am 5W30 bmw,mie mi trage mult prin filtru epurator (modelu fara pasla),am intercooleru plin de ulei... motoru merge perfect, fara fum albastru sau alte probleme...

Link to comment
Share on other sites

Si eu tot ulei BMW 5W30 folsesc si am schimbat si eu filtrul epurator cu cel nou cu decantor.

Pe langa cele 2 injectoare sa zicem ca ar fi cum a scapat cel care a pus uleiul, dar si pe filtrul de aer am ulei si pe langa pompa de vacuum si sub ea este foarte mult ulei si pe furtunul de sub ea e plin. Uleiul de acolo e ud, nu uscat.

Iar stilul de mers, la fel ca si al tau. Destul de turat, vede foarte des kickdown si schimb numai de la 3000rpm in sus, iar in depasiri numai la 4000rpm.

De tras trage masina, relantiul e stabil dar scapa pe acolo foarte mult ulei.

Si pe langa capacul de la locul pe unde se toarna uleiul am ulei. L-am curatat bine de tot, si dupa o tura cu masina e imbibat din nou de ulei.

Si pe langa astea, daca deschid capacul pe unde torni ulei cu motorul cald, dar oprit iese parca abur. Adica arata ca si aburul, dar e foarte putin vizibil si nu se ridica mai mult de 1cm dupa care dispare.

 

Banuiesc ca ar fi garnitura capac tacheti Piesa 2 ( http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3312&hg=11&fg=15 ) sau garnitura de la pompa de vacuum. Piesa 2 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3330&hg=11&fg=45

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

un abur iese la toate masinile cand opresti motoru si desfaci capacu, atata timp cat este motoru cald, tu ai probleme cu scurgerile de ulei... trebuie sa stergi sa vezi exact pe unde curge si ce este de schimbat...

 

daca ai scurgeri in zona pompei vacum schimba acea garnitura mai intai, nu cred ca este scumpa si se schimba destul de usor, pe urma m-as duce la cea de la tacheti

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Masina am cumparat-o de 2 luni in care am facut aprox 3 000 km. Fluiera din prima zi de cand am luat-o.

Eu nu o duc subturata deloc. O tin intre 2100-2600 rpm si schimb de la 3000 rpm in sus ( dupa caz).

Cand ma duc la service sa schimb tot ce e de schimbat la ea ii pun sa verifice absolut toate furtunasele de la turbo si traseul de la evacuare ...poate-poate e ceva garnitura rupta sau ceva spart/desprins/fisurat.

 

Salut.

Poate nu sunt cel mai mare expert, dar parerea mea este ca mergi cu ea mult prea turat. Corect, trebuie sa folosesti turbina si sa nu mergi subturat, dar nu asa.

Ce turatii spui tu ca folosesti mi se par de benzinar. Am avut un E46FL 316i cu care mergeam exact asa. Dar e alta mancare de peste.

Acum am un E46 320D de 150cp cu 6 trepte (nu am vazut in posturi daca ai M5 sau M6) si merg cu el cam asa:

- la mersul relaxat (batraneste, la consum) - la 1500 dau in jos, la 2500rpm schimb in superioara.

Deci daca merg constant (eventual pe pilot) incerc sa am 1700-1900 rpm. Asa imi indica cel mai bun consum.

- la mersul normal - accelerez si schimb treptele destul de repede (dar nu agresiv) pana ajung la viteza dorita si apoi raman iar sub 2000rpm.

- cand am chef de joaca (mai rar ca nu am unde, trafic, amenzi, etc) urc pana la 3500, f rar la 4000rpm si apoi schimb, iar la mersul constant o tin in 2000-2300.

 

Nu stiu daca e cel mai bine ca mine, dar mi se pare ok. Masina nu scoate fum, turbina nu fluiera, consumul e cam 5,5-6% in afara (afara merg mai mereu peste 100km/h ca stau in Pitesti si cand ies din oras am drumuri europene sau A1 unde nu stau sub 150), iar pe oras cam 7-8, functie de talpa.

 

Ca precizari:

- ziceai de a ta ca la 3000rpm simti ca te lipeste de scaun. Hmmmm. A mea accelereaza liniar cam pana la 1900rpm (lenesa as putea spune), apoi intra turbina si ma tine in scaun pana pe la 3000-3500. Daca insist (ca Bula) incepe sa piarda din acceleratie, adica peste 3500rpm nu accelereaza ca la 2500 de ex. Din ce am mai citit cuplul maxim este mare undeva 1800-3700rpm la motoarele diesel (daca gresesc nu dati cu pietre :) ).

- cu gume de vara in intervalul 2000-2500rpm imi scartaie (nu chiar ca intra dsc-ul, dar intelegi ideea) in primele 2 trepte, iar daca e ud pe jos si in a treia.

- viteza maxima 230km/h. Pana pe la 180 urca rapid, apoi mai incet, sunt curios alte 320D cum stau.

- la 200km/h am 3200rpm. Corect si la altii cu M6?

 

Astept sa vad ce scoti din masinuta. Pare frumos planul.

 

320D RULES!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.