Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pe principiul: "hand made(facuta manual de mana)", cunoscatorii cunoaste. Te-am remarcat. Nu mai este nevoie sa imi semnalizezi. Eu, prefer sa ma feresc de tine, nu-ti fa griji.

 

 

Auf Wiedersehen!

Link to comment
Share on other sites

pt seria 6 concurenta e sl-ul. sau hai sa zicem cl-ul in nici un caz e-ul.

 

e concurent direct cu e-ul

 

cum sa fie seria 6(4 locuri) concurent cu un roadster ???

 

acum cu noua serie 6 care e mai mare da ai putea spune ca e concurent cu cl-ul, dar in nici un caz cu sl-ul, datorita dimensiunilor e undeva intre e coupe si cl

Link to comment
Share on other sites

Scufi am detinut w220 insa acum detin un w221. Merge mai bine ca e65, insa probabil comparatia lui ar merge cu F01, spre rusinea mea nu am condus niciodata un f01 sa le pot compara. Nu mi-a placut niciodata f01.

 

Mi-as permite sa pun o intrebare celor care lauda MB

De ce conduceti masini de la bavarezi?

:popcorn:

 

e65 l-am luat mai ieftin :) ca-s mai ieftine de aia multi conduc bmw. Un E class intotdeauna a fost mai scump decat un seria 5 de exemplu. Mercedes isi tine si mai binisor de pret

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

W140 si acum ma impresioneaza, insa la fel si e38. Niste masini formidabile, daca ar fi sa aleg intre ele m-as gandi vreo saptamana non stop si la urma as da cu banul.

Din experienta mea cu w220 si e65, probabil ca era cu probleme w220 insa nu am avut asa multe probleme ca si cu e65, dar dupa cum spuneam tot timpul... nu sunt doua masini la fel.

M-a deranjat foarte mult la w220 ca era dus un senzor de vreo 15 euro pe spate, insa venea doar cu amortizor abc si prostii si pt un senzor am scos de pe card vreo 9000 lei :(

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

Uitati aici http://www.promotor.ro/masini-noi/prezentari/top-10-gadgeturi-din-noul-mercedes-benz-s-class-10884327 cu ce inovatii vine noul mercedes s-classe. Poate exagerez dar cred ca la ora actuala e cea mai inovativa masina din lume; n-a fost deajuns cate sisteme avea pe ea la precedenta generatie, au mai bagat sa fie din top. Poate viitorul seria 7 sa se apropie de noul s classe, dar actualul f01 n-are nicio sansa.
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ca s-a tot discutat BMW vs Mercedes vs Audi, sau premium vs non-premium, o sa pun aici si comentariul unui coleg, cred ca e f relevant. Din punctul meu de vedere ultimele BMW-uri bune sunt e39/e46, si pana si e46 a avut probleme pe motoarele diesel chiar si pe benzina cu N42. Ce a urmat dupa ele sunt doar niste extorcari ale buzunarelor clientilor, care mai mult au bagat bani in ele decat s-au bucurat de "placerea de a conduce". Nu stiu pana la urma unde duce si chestia asta, "sa castigam din servisare"...

 

eu am un 318i e90 fab 2007 motorul de 130 cp....te cam lasa caseta de directie,capete de bara ,telescoape spate ,bascule fata,piesa care tine de relantiu nu stiu cum ii zice,toate defectele astea le am gasit la 6 masini pe care le am vazut inainte sa cumpar ,dintre care 2 cu motorul de 145 cp dupa 2008, la toate motorul incepe sa dea ulei pe toate partile,farurile se aburesc, cutia intra greu in antaia,cica e normal, masina este mai rigida decat e46le pe care l-am avut inainte,dar mai stabila si fuge mai tare,in rest o sa ai impresia ca este o chinezarie la cum este lucrata.bmwul nu mai este ce era :no:

asta este parerea mea in 2 luni de cand am masina

ca si sfat mai bine iti ei un audi a4 motorul de 1,8i modelul dupa 2009,cica are un consum bum, asta daca vrei benzinar,si nu te grabi.bafta

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este relevant ceea ce spune colegul pe care l-ai citat.

Fiabilitatea unei masini, mai tine si de cine se afla la volan, modul cum este exploatata..etc.

Eu pot sa iti zic ca problemele sunt mult mai mari la altii decat la BMW.

Eu de exemplu, am servisat masini VAG, FIAT si Grup PSA doar la reprezentanta, au fost utilizate conform manualelor scrise si nescrise si tot am schimbat ax cu came, pompe tandem, tacheti, telescoape, rulmenti si te miri ce..etc.

Iti spun eu ca BMW la motorizari este peste ceea ce am mentionat mai sus.

Faza aia cu distributia..e cam relativa, insa la ce probleme sunt la altii..hmmm...

--

Insa ca o idee generala, cine crede ca isi ia masina fara sa aiba probleme, se amageste.

Totul tine acum daca iti permiti sau nu sa suporti cheltuielile cu potentialele probleme care pot sa apara.

Edited by claudiusnc
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da, ai dreptate, insa nu m-am gandit la ceilalti producatori, ci la bmw de acum fata de bmw de acum 15 ani.

 

Sunt probleme in toate curtile, dar parca mai usor accept o problema la un fiat de 12000eur sa zicem, fata de aceeasi problema la un bmw de 40000.

 

Diferenta majora este ca in secolul 21 au umplut masinile de electronica, eu as fi preferat sa pastreze mecanica veche si sa adauge doar module de check control. Dar asta insemna sa nu mai evolueze dpdv al performantelor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

atata timp cat se lucreaza contra timp si totul se bazeaza pe profit nu mai este nevoie de alte comentarii

 

seria 5, 520d se monteaza complet in 12 ore, peste 50% din angajati sunt pe firma de plasament platiti prost si munciti ca sclavii, la fel si la Mercedes unde de 6 ani nu se mai angajeaza fest oameni ci se lucreaza cu firme de plasament

 

mai nou vor regestiona situatia profitului prin mutarea fabricilor in mexic unde pot face sclavie in continuare, in Germania sa adoptat tariful minim pe ora incepand de la 8.5€/h....deci in 2 ani o sa conducem bmw asamblat de mexicani platiti cu 1-2€ ora....ceea ce ma face si pe mine sa imi schimb parerea despre bmw

 

Link to comment
Share on other sites

..deci in 2 ani o sa conducem bmw asamblat de mexicani platiti cu 1-2€ ora....ceea ce ma face si pe mine sa imi schimb parerea despre bmw

 

 

asa si? in fabrica aia masina se poate asambla intr-un singur fel, si iese la fel indiferent ca o asambleaza un neamtz sau un mexican, incainte sa-ti dai cu parerea ar trebui sa mergi intr-o fabrica sa vezi cum se face o masina

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=-PTiM2fAr2o#t=10

 

am pus un filmulet despre linia de asamblare de la dingholfing ptr seria 5 si nu trebuie sa ma duc in fabrica aia ca sa stiu ce le poate capul, lucreaza cu lohndumping in fabrici gen stasi si dupa legiferarea celor 8.50€ minim e economie vor emigra in mexic sau sua si vor lasa zeci de mii de oameni someri

 

din Romania se vad altfel lucrurile ca de obicei

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Este normal sa faci reduceri de costuri atata timp cat urmaresti sa faci profit.

De asemenea, nu este nimic rau ca BMW isi deschide fabrica in Mexic sa faca F30 sau cine stie ce alt model.

Atata timp cat se respecta standardele de fabricatie impuse de producator, ce conteaza cine lucreaza sau pe ce bani lucreaza.

Sau crezi ca workerii mexicanii sunt mai "diferiti" in abordarea procesului de fabricatie decat muncitorii germani?

Este fix gandirea aia romaneasca al tipului care pleaca in DE sa isi cumpere F30/F10, deoarece considera ca sunt mai bine facute si totodata crede in existenta de linii de fabricatie diferite pentru Vest si pentru Europa Centrala si de Est.

Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=-PTiM2fAr2o#t=10

 

 

 

din Romania se vad altfel lucrurile ca de obicei

 

draga broaska, nu esti singurul care a scos capul afara din tara, pentru cultura ta generala, f30 de exeplu se asambleaza deja in vreo 10 fabrici diferite de pe globul asta, o fabrica de masini cu vanzari mari la nivel mondial nu poate fi competitiva daca are fabrici intr-o singura tara, oricare ar fi asta

Link to comment
Share on other sites

uitati ca nemtii cumpara masinile alea de peste 50k pentru ca sunt nationalisti si tin la traditie, adica cumpara cu placere un automobile bavarez, cand o sa plece in mexic si vor lasa oamenii someri, nu vor mai cumpara bayerische motoren werke din mexic, ei cumpara automobile facute in Bavaria :rolleyes:

 

si roamanul cand vine sa cumpere auto din DE trebuie sa fi trecut prim mana nemtilor, neamtul plateste 50k, romanul 15-20k asa merge treaba

 

nu stiu cum ti se pare tie dar eu asa vad treburile :popcorn:

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

draga broaska, nu esti singurul care a scos capul afara din tara, pentru cultura ta generala, f30 de exeplu se asambleaza deja in vreo 10 fabrici diferite de pe globul asta, o fabrica de masini cu vanzari mari la nivel mondial nu poate fi competitiva daca are fabrici intr-o singura tara, oricare ar fi asta

 

una e sa ai filiale in rusia si china si alta e sa muti acolo tot, asta vroiam sa spun :thumbsup:

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

uitati ca nemtii cumpara masinile alea de peste 50k pentru ca sunt nationalisti si tin la traditie, adica cumpara cu placere un automobile bavarez, cand o sa plece in mexic si vor lasa oamenii someri, nu vor mai cumpara bayerische motoren werke din mexic, ei cumpara automobile facute in Bavaria :rolleyes:

 

Pai cum sunt ei nationalisti cand cumpara X3 si X5 facute prin US?

 

si roamanul cand vine sa cumpere auto din DE trebuie sa fi trecut prim mana nemtilor, neamtul plateste 50k, romanul 15-20k asa merge treaba

nu stiu cum ti se pare tie dar eu asa vad treburile :popcorn:

:unsure:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.