Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

asa si? in fabrica aia masina se poate asambla intr-un singur fel, si iese la fel indiferent ca o asambleaza un neamtz sau un mexican, incainte sa-ti dai cu parerea ar trebui sa mergi intr-o fabrica sa vezi cum se face o masina

 

Nu este adevarat. Se fac greseli grave pe liniile de productie daca oamenilor nu le pasa ce fac.

 

Am fost la sediul unui mare producator de masini (coincidenta: chiar in MEXIC era fabrica) pt ca se distrugea electronica pe masina inca de pe linia de productie. Am gasit cauza: modul in care se facea montarea, un mod absolut diferit fata de ce trebuia facut. Se scurta insa munca omului care asambla la pozitia respectiva :rolleyes:

 

A fost greu de gasit pt ca defectul aparea la incheierea operatiunii, se defecta un modul la cateva zile si detectat defectul destul de tarziu.

 

Atata timp cat se respecta standardele de fabricatie impuse de producator, ce conteaza cine lucreaza sau pe ce bani lucreaza.

 

Cel mai rau este cand fluxul de personal e mare. Se pierde foarte mult timp si bani pt a invata noii oameni ce sa faca. Atunci cand ii platesti prost, oamenii vor veni si pleca. Astfel apar multe erori de montaj si exemplele pot fi multe.

 

In clipurile de pe net se filmeaza roboti, linii semiautomatizate insa sunt multe puncte de lucru unde se monteaza manual conectori, imbinari etc. Acolo este durere daca omul nu este motivat nu lucreaza ingrijit sau daca este insuficient pregatit.

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu a zis ca nu apar greseli, insa daca BMW AG a decis sa mearga in alta tara, cu siguranta sunt niste calcule asumate, inclusiv acele greseli pe care le-ai mentionat.

Insa o fac, deoarece este profitabil pentru ei.

Totodata, nu trebuie perceput ca fiind un lucru dezavantajos sa iti cumperi F30 facut in Mexic sau in alta tara.

Aceleasi greseli se fac si in fabricile din DE.

Ma rog, acolo procentul este mai mic, insa exista.

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e destul de important in procesul de fabricatie si calitatea materialelor efectiv. Probabil exista in toata lumea diversi provideri de materie prima pentru BMW, important ar fi sa respecte toti aceleasi standarde de fabricatie si de calitate.

 

Doar ca un scurt exemplu din alta bransa, experimentat personal. Exact aceeasi colectie de jeans la Desigual, in Barcelona aveau un material exceptional, iar in Milano i-am gasit cu un material oribil, mai gros si mai aspru...in rest absolut identici ca model, croiala, cusaturi, etc.

 

La cat de automatizate sunt liniile de productie, diferenta cred ca e facuta mai mult de materiale decat de oamenii care lucreaza acolo.

 

Oricum problema cu platitul prost se pune un pic gresit din pct meu de vedere. Daca unui neamt trebuie sa-i dai sa zicem 2000 euro pe luna sa fie multumit si sa faca treaba buna, unui mexican va trebui sa-i dai 500 euro si va munci la fel de bine si va fi super multumit, pentru ca alta valoare au acei bani la el in tara. Problema apare daca vrei sa platesti cu 500 euro un mexican care lucreaza in Germania, atunci ala o sa fie maxim de frustrat si n-o sa-i ajunga banii sa traiasca decent, deci automat va fi neglijent si nepasator la munca.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La cat de automatizate sunt liniile de productie, diferenta cred ca e facuta mai mult de materiale decat de oamenii care lucreaza acolo.

 

Sunt multe lipsuri pe liniile de productie. Toti vor sa faca masina rapid, ieftin si cu cat mai putini oameni. Uneori insa nu se poate.

 

Cand proiectezi ceva care se produce in China, DE si Mexic, faci hartii cu intructiuni, pui testele necesare, pasii etc. De acolo, fiecare are o mica bucata pe care o schimba. LIniile sunt diferite in tari diferite. NU sunt identice. Intervine foarte mult profilul uman.

 

Pe net se prezinta f mult in materiale cum se asambleaza o caroserie sau cum se sudeaza stalpii insa nu filmeaza nimeni pe mexicanul care e bagat jumatate in masina si cum baga un conector cu o mana, apasa un buton cu cealalata INAINTE de a intra conectorul complet.

 

Apoi, la diferente: in unele fabrici, bateria se monteaza ultima. La altele, bateria se monteaza la inceput. Sa ne imaginam ca inlocuim cateva module pe masina cu bateria pusa... :rolleyes:

 

Avantajele montarii inainte: verifici ce montezi la fiecare statie si salvezi timp la verificarea finala sau in caz de defecte.

Dezavantaje: montarea "live" a elementelor poate duce la defecte pt ca fie nu se pune bine conectorul, fie se baga/scoate in timpul functionarii (vezi exemplul de mai sus)etc. Se pot defecta anumite componente la montare daca nu respecti conditiile ideale de montare.

 

Exemplul cu bateria l-am intalnit la alt producator, nu la BMW insa e bun de exemplu de diferente intre fabrici.

Link to comment
Share on other sites

 

Cand proiectezi ceva care se produce in China, DE si Mexic, faci hartii cu intructiuni, pui testele necesare, pasii etc. De acolo, fiecare are o mica bucata pe care o schimba. LIniile sunt diferite in tari diferite. NU sunt identice. Intervine foarte mult profilul uman.

 

 

 

pe hartie sunt identice, problema este ca absolut tot timpul in practica apar probleme neprevazute care in CAD nu exista

 

bineinteles fiecare fabrica le rezolva in stilul prorpiu

Link to comment
Share on other sites

topical asta l-am deschis eu acum 8 ani - hahaha. intre timp nu vad schimbat nimic, vad modele misto la Mercedes, la bmw nu prea. cu globalizarea asta e, nu toate fabricile, oricat de robotizate, lucreaza la fel.
  • Like 3
  • Downvote 13
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
producatorii auto forteaze mult in toat directiile cu ideea de reducere a costurilor. Asta ii afecteaza si pe furnizori care o sa incerce sa faca piesele cat mai ieftin posibil si poate la limita calitatii. Piata auto este din ce in ce mai grea iar pretul dicteaza. de aici si calitatea din ce in ce mai proasta la majoritatea producatorilor. Masinil enu mai sunt facute sa tina mai mult de 10 ani.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Niciodata un seria 7 nu va fi estetic / tehnic peste un S-klasse. De fapt dupa parerea mea, in trio-ul german la clasa limuzine de lux ar fi : MB s-klasse , Audi A8 apoi BMW 7er.

Pe clasa limuzine mari cam la fel intre cele 3, plusuri si minusuri pentru toate 3. Personal mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc intre un E-klass 250cdi , A6 2.0 TDI si BMW 520/525 d - la toate an de fabricatie din 2012. La MB nu mi-a placut bordul in general. La Audi A6 automat sunt probleme la cutiile S-tronic 7,la BMW ...prea cunscutul N47, etc.

Pe clasa medie - clar BMW (seria 3 si 4) .

Pentru Suv-uri cred ca noul Q7 arata mai bine ca un X5 , urmat de ML care e hidos (dupa parerea mea).

Clasele compacte si mici - chiar nu conteaza , exista GOLF ... Polo , Up ! .. Pe clasa asta Vw sta cel mai bine ca reprezentare.

Edited by dorinacke
  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Niciodata un seria 7 nu va fi estetic / tehnic peste un S-klasse. De fapt dupa parerea mea, in trio-ul german la clasa limuzine de lux ar fi : MB s-klasse , Audi A8 apoi BMW 7er.

Pe clasa limuzine mari cam la fel intre cele 3, plusuri si minusuri pentru toate 3. Personal mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc intre un E-klass 250cdi , A6 2.0 TDI si BMW 520/525 d - la toate an de fabricatie din 2012. La MB nu mi-a placut bordul in general. La Audi A6 automat sunt probleme la cutiile S-tronic 7,la BMW ...prea cunscutul N47, etc.

Pe clasa medie - clar BMW (seria 3 si 4) .

Pentru Suv-uri cred ca noul Q7 arata mai bine ca un X5 , urmat de ML care e hidos (dupa parerea mea).

Clasele compacte si mici - chiar nu conteaza , exista GOLF ... Polo , Up ! .. Pe clasa asta Vw sta cel mai bine ca reprezentare.

 

E strict parerea ta. Eu zic ca la ca la clasa limuzine de lux Bmw este peste audi. Iar la celelalte clase din punctul meu de vedere Bmw este peste ambele marci.

Clasele compacte si mici nu sunt ale VW, in niciun caz. Uitate la noul A class sau seria 1 facelift si spune-mi tu mie ce preferi un polo sau una dintre cele mentionate?

Sincer din punctul meu de vedere Audi nu are ce cauta in comparatia aceasta. Este un VW cosmetizat.

Edited by John92
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Clasele compacte si mici - chiar nu conteaza , exista GOLF ... Polo , Up ! .. Pe clasa asta Vw sta cel mai bine ca reprezentare.

Pe bune?? Golf/Polo cred ca a trecut vremea cand toata lumea vroia un cacat de golf 3/4...

Masinile mai mici sunt in general pentru fete dar totusi seria 1 sa fie sub golf?? cum poti sa si spui asa ceva... :poke:

Link to comment
Share on other sites

este sub la multe capitole, si se mai compara ceva.. pretul. beneficiile sunt minimale in favoarea bmw daca te mai uit si la pretul de noua..

chiar si daca compari modele de varf, gen 135i cu un golf gti..

 

 

 

in general asteptarea e mai substantiala avand in vedere diferenta de pret.

calitatea la non premium a crescut mult si se apropie de cele din categoria ieftineaua de la premium.. cum e seria 1 de la bmw, sau X1..

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Si MB si Bmw au avantaje si dezavantaje ,nu exista masina perfecta la care sa se raporteze celelalte.Fiabilitatea a scazut mult la ambele marci incepand cu 2005 poate chiar mai devreme.(tin minte acum ceva ani buni ,tata a cumparat un 535 din 91 nu testare nu nimic mers cu el ,placut ,cumparat si in 3 ani nicio problema ,acum te duci sa cumperi un second si tremura chilotii pe tine de eventualele probleme care pot aparea).
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu vorbesc de trecut, electronica etc..

pur si simplu poti compara seria 1 si x1 cu alte bmw.uri, calitatea materialelor la interior de exemplu .. e diferenta mare.

un seria 1 la interior e mult mai aproapde de un golf decat de un seria 3..

vorbesc strict de modelele noi..

daca compari un ford mondeo de exemplu, de acu 10 ani cu un seria 3 contemporan lui era inca diferenta enorma.. acum nu mai e asa mare..

ca un seria 3 are si altele in plus, gen rwd, distrubutia maselor.tinuta de drum superioara. etc.. inca multe avantaje, foarte corect. dar diferenta nu mai e asa de enorma la dotari, lista de optiuni, servicii etc..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

E strict parerea ta. Eu zic ca la ca la clasa limuzine de lux Bmw este peste audi. Iar la celelalte clase din punctul meu de vedere Bmw este peste ambele marci.

Clasele compacte si mici nu sunt ale VW, in niciun caz. Uitate la noul A class sau seria 1 facelift si spune-mi tu mie ce preferi un polo sau una dintre cele mentionate?

Sincer din punctul meu de vedere Audi nu are ce cauta in comparatia aceasta. Este un VW cosmetizat.

am urmarit topicul si nu stiu cum sai scriu celui ce a inceput , daca se poate transmite spunei daca nui mai place bmw-ul sa si ia un renault si cand va vrea sa si schimbe un bec va trebui sa demonteze jumate de masina , sau noi ne-am cumparat bmw ca pluteste ca mercedesul sau ca-i,i sport oricum eu am calatorit mult cu bmwul seria 3 peste 1000 km faceam uneori pe zi si nu eram deloc obosit se muleaza pe corp , ati vazut voi vreo liniuta cu masini similare sa castige mercedesul, in f1 nu ati stiut cai manipulata de mult, intradevar am avut 5 ani un e 36 si in afara de rulment si cateva bucse nu am schimbat si am facut peste 100 000km si mergeam numai pe autobanda 160 constant acum am e 46 si il cred ca nu va mai avea aceeasi rezistenta ca si celalalt , dar cred ca calitatea scade peste tot

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

am avut 5 ani un e 36 si in afara de rulment si cateva bucse nu am schimbat si am facut peste 100 000km si mergeam numai pe autobanda 160 constant

 

Este normal sa fie asa. Uzura era mult mai mica daca mergeai doar pe autostrada la viteza constanta. Ia inecarca sa tragi de masina prin oras cativa ani la rand si sa vezi ca e cu totul altceva.

Link to comment
Share on other sites

Este normal sa fie asa. Uzura era mult mai mica daca mergeai doar pe autostrada la viteza constanta. Ia inecarca sa tragi de masina prin oras cativa ani la rand si sa vezi ca e cu totul altceva.

iti mai spun ceva ,in ultimul timp am invatat foarte multe de bmw mi-am cumparat scule si am de gand sa-mi fac aproape toate reparatiile singur ca sa nu-mi mai pese atat de mult de uzura si sa imi caut un loc de unde pot primi la prima mana piese bune si ieftine similare cu originalele, si asa sa nu ne mai pese daca pica ceva si sa ne plimbam relaxati

Link to comment
Share on other sites

 

@P.I.M.P iti pot spune ca am vazut emisiunea aceea. Scuzama sa iti zic dar ala e un rezultat subiectiv 100%... A derapat prostu cu masina cine stie din ce cauza si a zis ca GTI e mai bun... Plus de asta a facut comparatie intre 2 masini sport, s-ar spune, si el compara la spatiul din portbagaj. Iti cumperi masina sport pentru spatiu sau pentru putere si distractie?

Edited by John92
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

E greu sa alegi intre oricare dintre modelele BMW sau Mercedes-Benz! NU mi-ar "displace" nici un M5 sau 760Li cu motorul de 6.6 litri si 600 cai, dar nici un Mercedes-Benz S65 AMG de 6.0 litri model 2016 nu m-ar "dezamagi" deloc!

E la alegerea celui ce are banii in mana/buzunar! Ca la ambele pot sa apara probleme majore si scump de remediat,asta-i riscul achizitionarii unei masini complexe si,pana la urma,DE LUX! Iti permiti s-o cumperi ,apai ,sigur n-o sa strambi din nas cand vine vorba de consumul de carburant,intretineri,piese de schimb sau vizite in service din diverse motive!

Cel putin asta am constatat eu la diversi amici ce si-au cumparat masini mari,ca dimensiuni si capacitate motor,scumpe chiar si la mana a doua, sau cand vine vorba de intretinere si reparatii!

Nici eu nu-s sigur daca n-as "ceda" in fata unui Mercedes Benz S65 AMG model 2016 ,culoare neagra si cu geamuri negre(macar cele de pe spate si luneta).

un V12 de 6.0 litri si 630 cai putere...

NU ca un BMW echivalent ca specificatii si dotari n-ar fi "interesant"!

:blush:

 

@P.I.M.P iti pot spune ca am vazut emisiunea aceea. Scuzama sa iti zic dar ala e un rezultat subiectiv 100%... A derapat prostu cu masina cine stie din ce cauza si a zis ca GTI e mai bun... Plus de asta a facut comparatie intre 2 masini sport, s-ar spune, si el compara la spatiul din portbagaj. Iti cumperi masina sport pentru spatiu sau pentru putere si distractie?

 

Ca unui prieten iti spun: nu te mai uita la tembelizor/TV! este un instrument de manipulare si prostire a populatiei! realitatea este cu totul alta decat ce se prezinta la TV!

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.