Jump to content

Sfaturi achizitionare anvelope RUN FLAT vara


Goethe

Recommended Posts

Trebuie sa imi cumpar cauciucuri de vara noi si am nevoie de sfatul vostru pentru a achizitiona anvelope RUN Flat 205/55 R16.

 

Masina este un BMW Seria 3 E90 318d din 10/2005. Pana acum am avut Bridgestone Turanza RUN FLAT si cred ca acestea sunt din echiparea standard pentru un BMW.

Nu pot sa zic ca sunt multumit sau nu de ele, pentru ca au fost primele cauciucuri si nu am cu ce sa le compar.

 

De aceea cer sfatul celor care au schimbat mai multe tipuri de cauciucuri (in special RUN FLAT) si au fost multumiti.

Pe mine ma intereseaza sa se uzeze mai greu (adica sa tina mai mult), nivelul de zgomot sa fie cat mai redus si sa nu fie chiar asa rigide (chiar daca este un RUN FLAT).

 

 

Deci, ce imi recomandati?

 

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Eu pe aceeasi masina am Michelin Primacy HP ZP 205/55/R16, standard am avut generatia precedenta, Michelin Pilot Primacy ZP.

Pot sa-ti spun ca Michelin HP se uzeaza mai greu, sunt silentioase, dar te dezamagesc un pic, ca-ci nu sunt deloc comfortabile. Imi place controlul care ti-l ofera pe asfalt umed si franarea de asemenea. Acum o luna mi-au sosit 2 buc, m-au ajuns 1300 RON cu (montaj 25% reducere), deci iti recomand, in caz ca te decizi asupra lor, sa le achizitionezi direct din magazinul de anvelope, ai si montajul inclus in pret si sunt undeva la 600 +/-

Eu m-am fript cu transportul, te taxeaza maxim in regim de curierat, avand in vedere ca individual anvelopele Run Flat cantaresc cca. 5 kg in + fata de cele ordinare. Sper ca ti-am fost de ajutor, succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Imi poate cineva recomanda o marca buna de cauciucuri de vara pe dimensiunea 245/50/R18 100Y RunFlat. Sunt atatea marci care mai de care, unele cu buna aderenta pe sol uscat altele pe sol umed, as dori sa stiu o marca de cauciuc care sa se potriveasca cat de cat bine la un 530D GT si deasemeanea cu un raport calitate/pret.

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Eu as opta pentru Pirelli

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Never ever Pirelli. Mai ales pe run-flat.

 

Vedeti ca toate testele de pe ADAC si alte firme sunt pentru cauciucuri normale.

Cauciucurile run-flat inca sunt mult inferiore celor normale(se vad chiar din indicii A,B,C,X atribuiti).

Link to comment
Share on other sites

Never ever Pirelli. Mai ales pe run-flat.

 

Vedeti ca toate testele de pe ADAC si alte firme sunt pentru cauciucuri normale.

Cauciucurile run-flat inca sunt mult inferiore celor normale(se vad chiar din indicii A,B,C,X atribuiti).

 

Problema este ca daca masina e echipata run flat esti putin constrans sa pui tot run flat deci faci si compromisuri daca vrei sa nu porti o roata dupa tine in porbagaj :)

Tu ce recomanzi in acest caz daca zici ca pirelli nu sunt bune?

Link to comment
Share on other sites

Problema este ca daca masina e echipata run flat esti putin constrans sa pui tot run flat deci faci si compromisuri daca vrei sa nu porti o roata dupa tine in porbagaj :)

Tu ce recomanzi in acest caz daca zici ca pirelli nu sunt bune?

 

Pentru iarna am mers pe run-flat.

Pentru vara am trecut la cele normale. Exista spray-iuri care pot rezolva o simpla pana.

 

Modele de luat in vedere:

Continental ContiSportContact 5

Goodyear Eagle F1 Asymetric 2m

Dunlop Sport Maxx RT

Michelin Pilot Sport 3

Vredestein Ultrac Vorti

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu o intrebare de incepator: am anvelope runflat, nu am roata de rezerva dar in portbagaj am un kit pentru pana format din spray special + compresor de aer cu alimentare la 12V. In cazul in care fac pana care e solutia? Bag spray in anvelopa? Bag doar presiune? Ma duc cu ea linistit pana la prima vulcanizare? Cand mi-am cumparat acest kit, domnu' de la magazinul de piese auto mi-a recomandat acest spray in ideea ca te rezolva in cazul in care ai pana (evident nu stia el ce masina am sau ce anvelope am). Dar pentru o anvelopa runflat e util?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu o intrebare de incepator: am anvelope runflat, nu am roata de rezerva dar in portbagaj am un kit pentru pana format din spray special + compresor de aer cu alimentare la 12V. In cazul in care fac pana care e solutia? Bag spray in anvelopa? Bag doar presiune? Ma duc cu ea linistit pana la prima vulcanizare? Cand mi-am cumparat acest kit, domnu' de la magazinul de piese auto mi-a recomandat acest spray in ideea ca te rezolva in cazul in care ai pana (evident nu stia el ce masina am sau ce anvelope am). Dar pentru o anvelopa runflat e util?

Multumesc.

 

Nu ai ce sa faci cu kit-ul de reparatie

Anvelopele runflat sunt facute sa mergi cu ele pe pana, bine in limita bunului simt, cu 60 sau 80 km la ora maxim, nu 120, pana ajungi la o vulcanizare si iti pui petec

Ai dat banii degeaba pe kit-ul ala

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

in caz ca faci pana la un runflat , rulezi sa zicem inca 50 km la viteza redusa cauciucul trebuie schimbat sau se poate pune petec? (cand zic pana ma refer la un cui sau chestii de genu)

 

Cred ca e de noroc, majoritatea care au mers pe pana ai spus ca s-a mancat tare pe flancuri

Cred ca depinde de cat de incarcata e masina

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

in caz ca faci pana la un runflat , rulezi sa zicem inca 50 km la viteza redusa cauciucul trebuie schimbat sau se poate pune petec? (cand zic pana ma refer la un cui sau chestii de genu)

 

M-am intors din Poiana Brasov pana in Bucuresti cu o anvelopa run-flat avand o taietura de cca 7 cm, viteza max. 80 km/h, trei persoane bagaje moderat, fara nici o problema.

Eu am mai citit si manualul la E60, dar nu mai imi aduc bine aminte: exista vreo contraindicatie in a monta anvelope normale in locul celor run-flat, acolo unde masina a fost prevazuta cu rft (pentru senzori etc)?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salutare!

 

Eu planuiam sa imi cumpar pentru vara: Goodyear EFFICIENTGRIP PERFORMANCE XL (225/50 R17). Are cineva anvelopele astea si imi poate da o parere? Pe astea le-am gasit la sub 500 RON bucata si n-as vrea sa trec de pragul asta, dar am sa trec daca sunt nevoit si nu pot lua nimic bun cu banii astia.

 

Merci!

Edited by anania
Link to comment
Share on other sites

Bridgestone mi se par cele mai galagioase si rigide, am acum pe F11 si Mini Countryman; ambele echipare de fabrica, abia astept sa le schimb dupa ce se uzeaza.

 

In trecut am avut pe E91

- Hankook Ventus HRS - foarte bune pe ploaie, ok pe uscat, comfortabile, zgomot rezonabil - raport bun calitate pret

- Continental SportContact 5 SSR - ok pe ploaie, foarte bune pe uscat, dar foarte sensibile la gropi - am stricat 3 din 4 intr-un an (una taiata, 2 cu galme) - NU recomand

- Pirelli Cinturato P7 Runflat - 2 sapt pe masina inchiriata (X1) - foarte ok, aproape nu iti dadeai seama ca sunt Runflat, dar aveau si talonul mare

 

Am mai auzit de bine de la prieteni de Michelin Primacy 3 ZP (comfortabile si cu durata foarte mare de viata) si de Goodyear EfficientGrip Performance ROF (silentioase si comfortabile, cu performante bune pe uscat si umed).

 

Nu cred ca o sa gasesti runflat bune sub 500 ron bucata pt dimensiunea ta.

Poti merge si pe varianta cauciucuri normale (pe dimensiunea ta gasesti multe optiuni bune la ~400 ron) + roata rezerva dimensiuni reduse (gasesti pe olx la 3-400 ron, inclusiv cric) pe care o tii in masina doar la drumuri lungi.

 

Poti citi review-uri si pareri pe http://www.tyrereviews.co.uk/Search/Size/205-60-16

Link to comment
Share on other sites

Bridgestone mi se par cele mai galagioase si rigide, am acum pe F11 si Mini Countryman; ambele echipare de fabrica, abia astept sa le schimb dupa ce se uzeaza.

 

In trecut am avut pe E91

- Hankook Ventus HRS - foarte bune pe ploaie, ok pe uscat, comfortabile, zgomot rezonabil - raport bun calitate pret

- Continental SportContact 5 SSR - ok pe ploaie, foarte bune pe uscat, dar foarte sensibile la gropi - am stricat 3 din 4 intr-un an (una taiata, 2 cu galme) - NU recomand

- Pirelli Cinturato P7 Runflat - 2 sapt pe masina inchiriata (X1) - foarte ok, aproape nu iti dadeai seama ca sunt Runflat, dar aveau si talonul mare

 

Am mai auzit de bine de la prieteni de Michelin Primacy 3 ZP (comfortabile si cu durata foarte mare de viata) si de Goodyear EfficientGrip Performance ROF (silentioase si comfortabile, cu performante bune pe uscat si umed).

 

Nu cred ca o sa gasesti runflat bune sub 500 ron bucata pt dimensiunea ta.

Poti merge si pe varianta cauciucuri normale (pe dimensiunea ta gasesti multe optiuni bune la ~400 ron) + roata rezerva dimensiuni reduse (gasesti pe olx la 3-400 ron, inclusiv cric) pe care o tii in masina doar la drumuri lungi.

 

Poti citi review-uri si pareri pe http://www.tyrereviews.co.uk/Search/Size/205-60-16

 

 

Nu sunt sigur daca raspunsul asta era pentru mine, dar daca era pentru mine, eu nu vreau runflat. Sunt multumit sa am cauciucuri normale si kit de pana. Asadar, mai sunt si alte recomandari?

 

Multumesc! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.