Jump to content

Accident BMW M5 F10


Alin KIR

Recommended Posts

As the driver of the M5 swerved to avoid a car which joined the highway aggressively (without noticing the oncoming BMW) the M5 struck the divider, bounced off and shot across the highway, where it flipped several times on the grass at the side of the A81.

 

.....The car which cut off the M5 did not stop and fled the scene of the accident.

 

din cauza la un lache...dar sa scapi te scape cu viata la 300 km/h dupa haosul ala, e ceva.

Link to comment
Share on other sites

As the driver of the M5 swerved to avoid a car which joined the highway aggressively (without noticing the oncoming BMW) the M5 struck the divider, bounced off and shot across the highway, where it flipped several times on the grass at the side of the A81.

 

.....The car which cut off the M5 did not stop and fled the scene of the accident.

 

din cauza la un lache...dar sa scapi te scape cu viata la 300 km/h dupa haosul ala, e ceva.

 

Lachele ala trebuia sa vada o masina care se apropia cu 300 km/h..nu intotdeauna esti pregatit pentru asa ceva. Totusi, era vorba despre un drum public, nu un circuit de F1..

Link to comment
Share on other sites

Lachele ala trebuia sa vada o masina care se apropia cu 300 km/h..nu intotdeauna esti pregatit pentru asa ceva. Totusi, era vorba despre un drum public, nu un circuit de F1..

 

hmmm...autobahn=no speed limit?! :thumbsup: ar trebui sa fie....pregatit.

 

uite lachele cum se incadreaza ca pe podul grant... :frantics:

Edited by max83
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lachele ala trebuia sa vada o masina care se apropia cu 300 km/h..nu intotdeauna esti pregatit pentru asa ceva. Totusi, era vorba despre un drum public, nu un circuit de F1..

 

L-a vazut mai mult ca sigur, dar probabil nu a apreciat si viteza cu care vine .

S-a bagat la intimidare si a sperat ca va frana, asa fac cei mai multi, mi s-a intamplat de multe ori.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu zic ca nu ar trebui sa fie, dar nu intotdeauna esti pentru asa ceva, nu e ca si cum pe autobahn 300 km/h este o viteza obisnuita, si toti circula asa. Sau poate unii asa isi imagineaza..

 

L-a vazut mai mult ca sigur, dar probabil nu a apreciat si viteza cu care vine .

S-a bagat la intimidare si a sperat ca va frana, asa fac cei mai multi, mi s-a intamplat de multe ori.

 

Nu a apreciat viteza, l-a vazut prea tarziu, etc etc, tot dracu ala..Ideea este ca nu vezi in fiecare zi masini care merg cu 300 km/h ca sa poti aprecia usor.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu zic ca nu ar trebui sa fie, dar nu intotdeauna esti pentru asa ceva, nu e ca si cum pe autobahn 300 km/h este o viteza obisnuita, si toti circula asa. Sau poate unii asa isi imagineaza..

 

 

 

Nu a apreciat viteza, l-a vazut prea tarziu, etc etc, tot dracu ala..Ideea este ca nu vezi in fiecare zi masini care merg cu 300 km/h ca sa poti aprecia usor.

Lol,acolo chiar merg masinile cu 300 km/h zi de zi, stai linistit:))

Link to comment
Share on other sites

Da, stiu, e plin de OZN-uri, se merge in sir indian cu 300 km/h. Bineinteles, asta atunci cand merg la consum, ca altfel merg cu peste 400 ;)

 

Adevaratul sofer se fereste de altii, mai ales la 300km/h te asiguri ca nu are cum sa iti provoace altcineva un accident, altfel spus vina o are in mare masura cel de 60 de ani.

 

+1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum te feresti la 300 km/h . Eu cel mai tare am mers cu 245 pe autostrada si mi-se parea ca toti stau pe loc, a semnalizat unu in fata mea cam la 500 de metri si sa bagat putin pe banda mea,noroc sa sa tras inapoi ca sigur nu franam in spatele lui. Deci la 300..nu stiu ce mai poti face. Bine ca n-au crapat.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum te feresti la 300 km/h . Eu cel mai tare am mers cu 245 pe autostrada si mi-se parea ca toti stau pe loc, a semnalizat unu in fata mea cam la 500 de metri si sa bagat putin pe banda mea,noroc sa sa tras inapoi ca sigur nu franam in spatele lui. Deci la 300..nu stiu ce mai poti face. Bine ca n-au crapat.

 

Sa nu spui ca ai mers cu 320i.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum te feresti la 300 km/h . Eu cel mai tare am mers cu 245 pe autostrada si mi-se parea ca toti stau pe loc, a semnalizat unu in fata mea cam la 500 de metri si sa bagat putin pe banda mea,noroc sa sa tras inapoi ca sigur nu franam in spatele lui. Deci la 300..nu stiu ce mai poti face. Bine ca n-au crapat.

 

Pai n-ai zis ca se merge zi de zi cu 300? Ceilalti cum stateau pe loc cand tu aveai 245, trebuiau sa te depaseasca in mod constant...

Link to comment
Share on other sites

Da, stiu, e plin de OZN-uri, se merge in sir indian cu 300 km/h. Bineinteles, asta atunci cand merg la consum, ca altfel merg cu peste 400 ;)

 

 

 

+1

Schumi tu crezi ca autobahnu e pitesti-bucuresti? si ca circula doar loganuri sau oameni care se feresc de amenzi si plang cand le arata 20% consum, mai iesi si tu din sat prin lume :))

Link to comment
Share on other sites

Manevrabilitatea la un M5 presupun ca e net superioara a ce ai tu 320CI sau ma insel?

Nu mai spun ca nu vad rostul de a merge in nesiguranta cu 300km/h, chit ca ai si mama Veyron-ului. Cand e trafic, cand te apropii de intrari pe autostrada, intersectii, paduri, poduri, exista pedala de frana, si poate salva vieti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.