Jump to content

ulei cutie/diferential


fuelforlife

Recommended Posts

75w80 la cutie :rolleyes: ai tastat in graba :rolleyes:

 

75w85 este uleiul de la cutia in 6 trepte, diesel sau mai exact MT-LT-2 original.

 

am schimbat si eu uleiul din diferential, azi, uleiul era aproximativ ca si cel din clip, nici ca nou , nici pacura..cam la jumate , dar ok in opinia mea, acum e curat ca lacrima :))) parca intra mai lin in viteze, dar poate fi doar placebo.. urmeaza sa identific ce rulment imi uruie pe drp , nu stiu daca fata sau spate, e ceva fin, cand s-o agrava o sa se auda mai clar, deocamdata doar eu il aud(restul zic ca nu aud nimic).. getlost.png

Link to comment
Share on other sites

bun si daca am pus 75w 85 are ceva ?! :) de la castrol.. mie dupa cataloage asta imi dadea..unsure.png

 

http://i.clubafaceri.ro/clients/14/91318/31/ulei-transmisie-castrol-smx-s-75w85-1litru-1667238_big.jpg

 

 

 

SMX-S adica , dupa catalog castrol l-am bagat.

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

75w85 este uleiul de la cutia in 6 trepte, diesel sau mai exact MT-LT-2 original.

 

am schimbat si eu uleiul din diferential, azi, uleiul era aproximativ ca si cel din clip, nici ca nou , nici pacura..cam la jumate , dar ok in opinia mea, acum e curat ca lacrima :))) parca intra mai lin in viteze, dar poate fi doar placebo.. urmeaza sa identific ce rulment imi uruie pe drp , nu stiu daca fata sau spate, e ceva fin, cand s-o agrava o sa se auda mai clar, deocamdata doar eu il aud(restul zic ca nu aud nimic).. getlost.png

 

eu am schimbat uleiul in dif ptr ca toata lumea zicea ce e bulit...aveam un huruit pe spate, si pana nu am suit-o pe elevator

cu asc-ul scos turat peste 100km/h si lasat sa se inavarta pe liber roata nu si-au putut da seama ce huruie exact....si la mine se auzea destul de tare huruitul....daca la tine se aude foarte putin nu prea o sa-ti dai seama usor daca doar invarti si tragi de roti cu mana ..

Link to comment
Share on other sites

75w85 este uleiul de la cutia in 6 trepte, diesel sau mai exact MT-LT-2 original.

 

am schimbat si eu uleiul din diferential, azi, uleiul era aproximativ ca si cel din clip, nici ca nou , nici pacura..cam la jumate , dar ok in opinia mea, acum e curat ca lacrima :))) parca intra mai lin in viteze, dar poate fi doar placebo.. urmeaza sa identific ce rulment imi uruie pe drp , nu stiu daca fata sau spate, e ceva fin, cand s-o agrava o sa se auda mai clar, deocamdata doar eu il aud(restul zic ca nu aud nimic).. getlost.png

Gelu eu ti-am spus norma 75w80 gl4 care se spune mai peste tot ca ar fi de fapt oem-ul mtf-lt2 ,asta pt cutiile manuale si cum am spus sunt putin producatori aft. care produc norma respectiva ;un alt exemplu in state majoritatea folosesc red line synt.70w80 gl4 si dupa spusele lor ar fi ca sincronizarea treptelor de viteza s-ar face mult mai usor si cu mai putin zgomot ,necazul e ca la noi se gaseste foarte greu ;eu chiar astept vreo 3-4 saptamani sa vina uleiul respectiv sa vad cum se comporta ,la fel ca si multi altii dupa ce am schimbat kitul si cam tot ce tine de ambreiaj treapta 1 de viteza imi opune o foarte usoara rezistenta (prostia mea a fost ca am schimbat ambreiajul desi nu era absolut nevoie dar am zis eu ca e mai ok sa fie nou tot :rolleyes: )Acum fiecare face dupa cum vrea baga ulei oem,ia alta norma de la alt producator ,alti folosesc atf in cutii inscriptionate cu mtf ,etc.

 

 

 

Billy e36---ma mir ca ti-a dat rep. asa ceva ,nu stiu ce masina ai dar uleiul din poza nu e pt cutie manuala bmw e recomandat mai mult pt vw daca nu ma insel are si norma 75w90 gl4/5

Edited by Sibianul
Link to comment
Share on other sites

mda..o sa pun azi ulei original si gata.

 

oricum ,am inteles ca e bine sa fie GL4 nu 5 ca la diferential.

 

 

 

 

BOASKA aia cu uruitu mi-a mai zis-o cineva , ca nu o sa-mi dau seama care cum si ce fel cu uruitu daca nu este pronuntat

 

 

 

 

a fel ca si multi altii dupa ce am schimbat kitul si cam tot ce tine de ambreiaj treapta 1 de viteza imi opune o foarte usoara rezistenta (prostia mea a fost ca am schimbat ambreiajul desi nu era absolut nevoie dar am zis eu ca e mai ok sa fie nou tot :rolleyes:

 

ai fost atent daca ti-a pus volanta la punct ?! cica este foarte important , deoarece sunt calibrate si echilibrate ca un sistem mai ales volanta - cardan -diferential

 

exemplu

 

 

 

 

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/43

 

 

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

@LEOZRX..poti pune linistit ce am scris eu mai jos. La diferential bidonul este cel galben postat cred de Gelu. Syntrax-ul inlocuieste SAF-XO din spusele baiatului de unde-mi cumpar eu piesele. Eu am schimbat lichidele anul trecut in noiembrie si totul este ok. Erau foarte curate si cu greu am convins mecanicul sa-mi faca schimbul. Nu aveau nici reziduri nici pilitura. Diferente dupa ce le-am schimbat? Absolut nici una :).

 

- Ulei cutie Bmw MTF-LT2 SAE 75w80 API GL4/5

- Ulei diferential Castrol Syntrax Longlife SAE 75w90

 

post-50515-0-31646400-1336464127_thumb.jpg

Edited by ~Cosmin~
Link to comment
Share on other sites

ai fost atent daca ti-a pus volanta la punct ?! cica este foarte important , deoarece sunt calibrate si echilibrate ca un sistem mai ales volanta - cardan -diferential

 

exemplu

 

 

 

 

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/43

Da, nu e de la volanta sigur,imi face doar cateva min. pana se incalzeste motorul ,poate mi se si pare :frantics: acum cu caldura parca nici nu mai face,in fine voi vedea pe parcurs unde e problema sau daca se amelioreaza/agraveaza(daca nu ma insel am vazut ca si la tine mai face asa nu?)

Link to comment
Share on other sites

@LEOZRX..poti pune linistit ce am scris eu mai jos. La diferential bidonul este cel galben postat cred de Gelu. Syntrax-ul inlocuieste SAF-XO din spusele baiatului de unde-mi cumpar eu piesele. Eu am schimbat lichidele anul trecut in noiembrie si totul este ok. Erau foarte curate si cu greu am convins mecanicul sa-mi faca schimbul. Nu aveau nici reziduri nici pilitura. Diferente dupa ce le-am schimbat? Absolut nici una :).

 

- Ulei cutie Bmw MTF-LT2 SAE 75w80 API GL4/5

- Ulei diferential Castrol Syntrax Longlife SAE 75w90

 

post-50515-0-31646400-1336464127_thumb.jpg

Iti multumesc. Un raspuns care intr-adevar m-a lamurit. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

(daca nu ma insel am vazut ca si la tine mai face asa nu?)

da, o fi ambreiajul prost sau montat prost ceva..si eu am schimbat tot acolo ,iar faza asta se intampla de cand am pus noul ambreiaj, tot asa, agata putin 1-a pana se incalzeste 3-4 min dupa care merge perfect.

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

unele cutii la e46, mai ales NFl, merg si cu ATF simplu. Nu stiu ce boala nu cititi eticheta de pe cutie.

ulei OEM sa cumperi iar nu e drama ca intra 1l si un pic, poa sa coste si 80 de roni litru, da-l in masa ca tot la un 8 ani 160k km il schimbi si pe ala, nu saracesti.

Daca intrau 8l ca la o autoamata si faceai schimb la 80k mai intelegeam sa cauti alternative mai ieftine..

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.